اخبار داغ

رئیس شورای شهر تبریز؛

برای حفظ انسجام و امنیت کشور در راهپیمایی شرکت می‌کنیم/ کسی که پشتوانه‌ی انقلاب است بیت‌المال را به جیب نمی‌زند و کشور را اینگونه اداره نمی‌کند!

برای حفظ انسجام و امنیت کشور در راهپیمایی شرکت می‌کنیم/ کسی که پشتوانه‌ی انقلاب است بیت‌المال را به جیب نمی‌زند و کشور را اینگونه اداره نمی‌کند!
اکبرنژاد گفت: با شعار دادن و راهپیمایی اگر انقلاب حفظ می‌شد بسیاری از کشورها باقی می‌ماندند و اگر ما می‌خواهیم انقلاب باقی بماند لازمه آن خدمت درست به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شکور اکبرنژاد در گفت‌وگو با آناج با اشاره به اینکه به همراه دیگر اعضای شورای شهر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: با توجه به تاکید بزرگان و نیاز کشور در این راهپیمایی به همراه دیگر اعضای شورای شهر شرکت خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی کارهایی مقطعی است که برای انقلاب باید انجام داد اما مسئولین باید کاری کنند که در مردم انگیزه و محبت برای انقلاب اسلامی ایجاد شود در غیر این صورت اینکه فکر کنیم با راهپیمایی انقلاب حفظ می‌شود درست نیست، بلکه ضرورتی وجود دارد که بزرگان نیز بر آن تاکید دارند.

,

رئیس شورای شهر تبریز با بیان اینکه در عمل باید ثابت کنیم که پشتوانه انقلاب هستیم، عنوان کرد: فقط در حرف و راهپیمایی نمی‌توان پشتوانه انقلاب بودن را ثابت کرد، کسی که پشتوانه انقلاب است پول مردم و بیت‌المال را به جیب نمی‌زند و کشور را اینگونه اداره نمی‌کند و باید ما مسئولین تدبیری بیاندیشیم که برای مردم کار انجام دهیم.

,

وی افزود: در غیر اینصورت با شعار دادن و راهپیمایی اگر انقلاب حفظ می‌شد بسیاری از کشورها باقی می‌ماندند و اگر ما می‌خواهیم انقلاب باقی بماند لازمه آن خدمت درست به مردم است.

,

اکبرنژاد با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: از مردم می‌خواهم برای حفظ انسجام و امنیت کشور در این راهپیمایی حضور داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه