اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

فرزندان انقلاب روز ۲۲ بهمن پاسخ یاوه گویی دشمنان را خواهند داد

فرزندان انقلاب روز ۲۲ بهمن پاسخ یاوه گویی دشمنان را خواهند داد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: فرزندان انقلاب در روز 22 بهمن پاسخ یاوه گویی های دشمن را با توجه به اغتشاشات اخیر در کشور که دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب از آن سوء استفاده کرده و بعد از آن نیز ماجرای دختر انقلاب را برای ضربه زدن به حجاب و اسلام مطرح کرد، خواهند داد تا دشمن بداند که هیچ گاه نمی تواند، فرزندان انقلاب و این آب و خاک را بفریبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علیرضا منادی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، در خصوص اهمیت یوم الله 22 بهمن و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز، اظهار داشت: یوم الله 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که پس از سالها ظلم و جور و ستم نظام ستمشاهی علیه ملت ایران شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا,

وی افزود: در یک چنین روزی مرد الهی به نام امام خمینی (ره)، مردم ایران را به دور خود جمع و آنها را علیه رژیم 2500 ساله استبدادی شاهنشاه ایران بسیج کرده و خط بطلانی بر روی این حکومت کشیدند که این امر موجب شد تا در ایران حکومت جدیدی با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تشکیل شود.

,

انقلاب اسلامی حاصل ریخته شدن خون هزاران شهید است

, انقلاب اسلامی حاصل ریخته شدن خون هزاران شهید است,

منادی ادامه داد: لذا این نظام و انقلاب را مدیون خون هزاران شهیدی که سالها آرزوی تشکیل یک چنین حکومتی را داشتند، مدیون شهدای هسته ای و هشت سال دفاع مقدس نیز هستیم.

,

وی تصریح کرد: چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی، ایرانی که از هیچ استقلال و هویتی برخوردار نبود و مستشاران غربی همه کارهای آنها را انجام می دادند، به استقلال کامل دست یافت.

,

کارشناس مسائل سیاسی عنوان داشت: همچنین پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد تا امید به زندگی پایین در کشور، رشد و به سن 73 سالگی برسد و تحصیلات پایین نیز به مقاطع بالاتر رشد کند. به طوری که امروز 5 میلیون دانشجو در کشور داریم که قبلا فقط 200 هزار نفر دانشجو در کل کشور وجود داشت.

,

وی یادآور شد: لذا باید قدر این انقلاب و توفیقات حاصله در زمینه های مختلف همچون، آموزش عالی، بهداشت، پروسه های صنعتی، دفاعی و... را بدانیم. توفیقاتی که موجب شده تا در حوزه اقتصاد به رتبه شانزدهم دنیا و در حوزه علمی نیز به رتبه چهاردهم دست پیدا کنیم.

,

فرزندان انقلاب روز 22 بهمن پاسخ یاوه گویی دشمنان را خواهند داد

, فرزندان انقلاب روز 22 بهمن پاسخ یاوه گویی دشمنان را خواهند داد,

منادی بیان داشت: علاوه بر این، با پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان با توجه به ناامنی که در کشورهای همسایه وجود دارد، به امن ترین کشور دنیا تبدیل شده است.

,

وی اضافه کرد: بنده هیچ گاه، ماجرای برجام را سوای نتیجه آن، فراموش نخواهم کرد که موجب شد تا همه دنیا  به بزرگی و عظمت کشور ایران پی ببرند. چرا که 6 کشور دنیا حاضر شدند تا پای میز مذاکره با ایران بنشینند. کشورهایی که اگر زورشان می رسید، ما را له می کردند.  

,

کارشناس مسائل سیاسی، تصریح کرد: لذا بر همه ما واجب است تا امسال نیز همچون سالهای گذشته؛ و چه بسا باشکوه تر، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، شرکت کنیم تا به همه دنیا ثابت کنیم با همه سختی و فراز و نشیب هایی که کشور در طول این 4 دهه با آنها مواجه شده است، همواره پای نظام و انقلابمان ایستاده و تا ابد هم خواهیم ایستاد.

,

منادی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، فرزندان انقلاب در روز 22 بهمن پاسخ یاوه گویی های دشمن را با توجه به اغتشاشات اخیر در کشور که دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب از آن سوء استفاده کرده و بعد از آن نیز ماجرای دختر انقلاب را برای ضربه زدن به حجاب و اسلام مطرح کرد، خواهند داد تا دشمن بداند که هیچ گاه نمی تواند، فرزندان انقلاب و این آب و خاک را بفریبد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه