اخبار داغ

فرمانده انتظامی لرستان:

تشدید امنیت ترافیکی راهپیمایی 22بهمن در 50نقطه لرستان/ کشف 749میلیارد ریال کالای قاچاق

تشدید امنیت ترافیکی راهپیمایی 22بهمن در 50نقطه لرستان/ کشف 749میلیارد ریال کالای قاچاق
فرمانده انتظامی لرستان گفت: تور فرماندهی در 50نقطه استان برای ایجاد نظم و امنیت راهپیمایی 22بهمن امسال گسترده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از تشدید امنیت ترافیکی برای راهپیمایی 22بهمن امسال خبر داد و گفت: تور فرماندهی در 50نقطه استان برای ایجاد نظم و امنیت راهپیمایی 22بهمن امسال گسترده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر باشکوه برگزار شدن راهپیمایی 22بهمن امسال،گفت: امیدواریم با شرکت در راهپیمایی بزرگ و باشکوه  مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معارضان  نظام جمهوری اسلامی بزنیم.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که بستر فوریت های پلیس در آینده  به شکل جدید درخواهد آمد، گفت: امروز 110جز نیازهای عمومی مردم است چراکه به برکت جمهوری اسلامی مأموریت از طرف مردم به نیروی انتظامی داده می شود و در کمترین زمان ممکن  پاسخگوی نیازهای مردم خواهیم بود.

,

 

,

به گفته سردار مهدیان نسب طی تماس تلفنی 458هزار و 730بار ماموریت به پلیس  داده شده  که 63درصد آن عملیاتی شده  و 37درصد آن نیز  راهنمایی و مشاوره  تلفنی از پلیس بوده است.

,

 

,

وی با اشاره به افزایش 13درصدی فوریت های پلیس در حوزه عملیاتی اظهار داشت: در اجرای طرح ها برای کاهش جرایم در زمینه پیشگیری، مقابله و مهار 111طرح حجمی  در کمتر از 6ماه اجرا کرده ایم و توانسته ایم در حوزه طرح های حجمی 713بار نقاط آلوده را پاکسازی کنیم.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به کاهش هشت درصدی وقوع سرقت طی 10ماه گذشته،گفت:6درصد افزایش کشف داشته ایم و برابر اعلام ناحا جز 18استان اول نیستیم و در خصوص پیشگیری پایه دار 2هزار و63شب گرد و سرایه دار را ساماندهی کرده ایم.

,

 

,

سردار مهدیان نسب با اشاره به متلاشی کردن 198 باند سرقت بیان کرد: 749میلیارد ریال کالای قاچاق به عنوان اولویت برتر کشف کردیم  که 26درصد افزایش داشته است و 68باند قاچاق کالا منهدم شده است.

,

 

,

وی با اشاره به کاهش 10درصدی جرائم جنایی اظهارداشت: در جلوگیری از تیراندازی با اقدامات ایجابی توانسته ایم 5درصد کاهش دهیم ودر کشف مواد مخدر در 60عملیات 4تن انواع مواد مخدر  کشف کرده ایک  که20درصد  نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم و 67باند تهیه وتوزیع را منهدم کرده ایم.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که رویکرد پلیس برخورد با خرده فروشان است و در کشف مواد مخدر استان 23 کشورهستیم،گفت: در استان 118نقطه حادثه خیز و 48نقطه با اولویت داریم که در حوزه تصادفات درون شهری 10درصد و درجاده ها 3درصد کاهش داشته ایم.

,

 

,

سردار مهدیان نسب بیشترین علل تصادفات را عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم  و تجاوز به چپ عنوان کرد و گفت: 9هزار و 920دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم دستگیر و توقیف کرده ایم.

,

 

,

وی با اشاره به توقیف 7هزار و440دستگاه خودروی متخلف حادثه ساز گفت: 350هزار نفر آموزش داده ایم  که 10درصد افزایش داشتیم و سه هزار و 300پرونده متشاکی در کلانتری ها توسط دوایر مددکاری که مشاوره را به صلح و سازش رسانده ایم.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که در نزاع و درگیری استان 27کشورهستیم، گفت: در 17جلسه ملاقات مردمی در سامانه 197 برگزار کرده ایم که هزار و 378 آن به صورت حضوری در محل پلیس 197 کارشان انجام شده است.

,

 

,

سردار مهدیان نسب با بیان این که 14هزار و 518 تماس ثبت شده است،گفت: 54درصد تماس ها مشاوره بوده  و 46درصد آن به صورت  انتقادی، پیشنهادی و تقدیربوده است.

,

 

,

به گفته وی در 220پرونده جرائم اینترنتی بالای 250نفرمجرم اینترنتی دستگیری شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه