اخبار داغ

یادداشت؛

زنگ حساب برای صداوسیمای خوزستان فرارسید!

زنگ حساب برای صداوسیمای خوزستان فرارسید!
مدتهاست که این رسانه نقش مهمی در زندگی مردم خوزستان ایفا نمی کند و با وجود نیروی انسانی کثیر و امکانات گسترده اما در رقابت با برخی رسانه های مجازی نیز عقب مانده و سهمی "حداقلی" در کنترل فضای عمومی خوزستان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،این روزها خبرهای خوبی در مورد صداوسیمای مرکز خوزستان به گوش نمی رسد. مدتهاست که این رسانه نقش مهمی در زندگی مردم خوزستان ایفا نمی کند و با وجود نیروی انسانی کثیر و امکانات گسترده اما در رقابت با برخی رسانه های مجازی نیز عقب مانده و سهمی "حداقلی" در کنترل فضای عمومی خوزستان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

اما اخیرا کار به جایی رسیده که صدای مسوولان و نخبگان خوزستانی نیز به اعتراض بلند شده، یعنی همان افرادی که خود جزء سوژه های این رسانه هستند!

,

در آخرین و مهم ترین مورد، روز گذشته آیت الله موسوی جزایری در خطبه های نمازجمعه اهواز در اقدامی کم سابقه از عملکرد صداوسیمای خوزستان به شدت انتقاد کرد.

,

 نماینده ولی فقیه در استان، "عدم انعکاس موضوع تصویب وام های اشتغالزایی" را یک قصور مهم در کارنامه صداوسیمای خوزستان دانست.

,

این انتقاد در واقع به نوعی به حمایت از دولت بر می گردد زیرا تسهیلات اشتغالزایی از خدمات دولت است که با دستور رهبرمعظم انقلاب برای رفع معضل بیکاری خوزستان اختصاص بافته؛ از سوئی دیگر منتقدان دولت نیز معتقدند این سازمان مهم در خوزستان همچون روابط عمومی استانداری عمل می کند و در مسائل مهمی همچون گردوخاک بجای پرداختن به دغدغه های اصلی مردم و مطالبه گری از مسئولان، تریبونی برای توجیه های کلیشه ای فراهم کرده! شبیه آن "شبه نمایشی" که با حضور کلانتری رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در برنامه افق روشن اتفاق افتاد!

,

گویا دیگر نمی توان بر وضعیت نه چندان مناسب صداوسیمای خوزستان چشم بست. انتقاد جدی و ابراز گلایه شدید آیت الله جزایری که همواره چتر حمایت و پشتیبانی خود را بر سر مدیران استان گسترانده، نشان از یک "اشکال جدی" در این مجموعه دارد!

,

به نظر می رسد که زمان "اصلاح" در صداوسیمای خوزستان فرارسیده، مدیران رسانه ملی باید فکری به حال شبکه استانی قطب اقتصاد ایران کنند وگرنه فرصت های بیشتری را از دست خواهند داد...

,

این "اصلاح" باید انجام شود، هم از حیث نیروی انسانی و هم از حیث استراتژی و تاکتیک!

,

اسماعیل معنوی 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه