اخبار داغ

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان:

بدهی ۱۴۰ هزارمیلیاردتومانی دولت به تأمین اجتماعی/ ۷۴۱ هزار نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی در لرستان

بدهی ۱۴۰ هزارمیلیاردتومانی دولت به تأمین اجتماعی/ ۷۴۱ هزار نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی در لرستان
مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: حق بیمه های مشمول کمک دولت باعث شده وصول منابع ما به حداقل برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک شهناز حمزه لویی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که در سالن جلسات تأمین اجتماعی لرستان برگزار شد با اشاره به جمعیت 42میلیون نفری تحت پوشش این سازمان گفت: سه میلیون نفر از بازنشستگان این سازمان ماهیانه 6هزارمیلیاردتومان مستمری دریافت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به وظایف گسترده سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات تنها در حوزه مالی نیست و علی رغم این که خدمات درمانی جز وظایف ذاتی این سازمان نیست اما بخشی از خدمات وزارت بهداشت را تأمین اجتماعی برعهده دارد.

,

 

,

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با بیان این که 95 درصد منابع سازمان از محل حق بیمه پرداختی کارفرمایان تأمین می شود،اظهار داشت: از یک دهه گذشته روند پیری درسازمان تأمین اجتماعی  آغاز شده به گونه ای در حال حاضر بیشترین پرداختی و کمترین دریافتی را داریم و این قضیه سازمان را با چالش جدی اقتصادی مواجه کرده است.

,

 

,  ,

بدهی 140هزارمیلیاردتومانی دولت به تأمین اجتماعی

, بدهی 140هزارمیلیاردتومانی دولت به تأمین اجتماعی,

حمزه لویی با اشاره به بدهی 140هزارمیلیاردتومانی دولت به تأمین اجتماعی بیان کرد: حق بیمه های مشمول کمک دولت  باعث شده وصول منابع ما به حداقل برسد و علاوه بر این به واسطه مسائل مختلف و برخی سوءمدیریت ها  در حوزه های مختلف بسیاری از کارگاه تعطیل یا نیمه تعطیل شد که منابع ما را محدود کرد و و نتوانستیم منابع را وصول کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به حل مشکلات نیروی انسانی شرکت پارسیلون گفت: پرداخت سه میلیاردتومان به هزارو 400 کارگر شرکت پارسیلون تنها بخش کوچکی از خدمات ما به حوزه صنعتی لرستان است.

,

 

,

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با بیان این که برخی از صنایع به دلایل مختلف خود را سریع بازیابی می‌کنند که قصدشان سو استفاده از تسهیلات و منابع دولت نیست، گفت: 300نفر از کارگران نساجی بروجرد به کار برگشته و 200 نفر دیگر نیز بزودی به کار برمی‌گرند.

,

 

,

وی با اشاره به ضرورت نظارت بر تسهیلات دریافتی کارفرمایان تصریح کرد: تسهیلاتی که کارفرمایان دریافت می کنند صرفاً باید در حوزه همان صنعت هزینه شود،هشت میلیارد و 300 میلیون تومان به کارفرمای پاسیلون پرداخت شد اما رونقی در تولید ایجاد نشد.

,

 

,

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان به پرداخت پنج میلیارد و 327 میلیارد ریال در 9ماه امسال اشاره کرد وگفت:70 میلیارد ریال در کوتاه‌مدت و 271 میلیارد تومان بیمه بیکاری نیز طی 9 ماه پرداخت‌شده است.

,

 

,

حمزه لویی با بیان این که هزینه‌های سازمان بیش از 40 درصد از منابع است،عنوان کرد: در ارائه خدمات رقم بسیار قابل‌توجهی داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم تأمین اجتماعی یار دولت باشد نه بار آن.

,

 

,

420 میلیارد تومان مطالبات معوق سازمان تأمین اجتماعی لرستان

, 420 میلیارد تومان مطالبات معوق سازمان تأمین اجتماعی لرستان ,

 

,

وی مطالبات معوق سازمان تأمین اجتماعی لرستان را 420 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت:  218 هزار بیمه‌شده اصلی و 66 هزار خانوار مستمری بگیر در استان داریم و در مجموع120 هزار خانوار تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند و به 741 هزار نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی خدمات می دهیم.

,

 

,

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به استقرار سیستم های الکترونیکی در ارائه خدمات گفت: با راه اندازی طرح‌های اس اس ان و اچ آی اس به دنبال حذف دفترچه‌های درمانی هستیم.

,

 

,

حمزه لویی با اشاره به مصوبه ماده 13 قانون برنامه ششم توسعه گفت:دولت موظف شده تا پایان برنامه ششم توسعه سالانه حداقل 10 درصد از بدهی‌ها را پرداخت کند و در بودجه سال 97 مصوب شده بدهی 50 هزار میلیارد تومانی خود را به تأمین اجتماعی پرداخت کند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه