اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام :

آمریکا مصداق بارز ظالم در دنیا است/ انقلاب اسلامی دست استعمار را از کشورمان کوتاه کرد

آمریکا مصداق بارز ظالم در دنیا است/ انقلاب اسلامی دست استعمار را از کشورمان کوتاه کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم مقابله با استکبار گفت: مصداق بارز ظالم در دنیا آمریکاست و تمام لذت حکومت در این است که در مقابل ظالم ایستادگی کرده و از ارزش ها حمایت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،علی آقا‌محمدی شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد امام زین‌العابدین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی آثار وبرکات بی نظیری برای کشورمان به همراه داشته که مهم ترین آن کوتاه کردن دست قدرت های استعماری از دخالت در سیاست های ایران بود.

وی گفت: بعد از انقلاب اسلامی رویدادهایی بسیاری مانند جنگ، تحریم و سایر فعالیت‌ها انجام شد تا استقامت ملت ایران شکسته شود اما هیچ‌کدام از این اقدامات مثمر ثمر واقع نشد و کشور ما در منطقه تبدیل به یک قدرت مقتدر شده است که قدرت‌های بزرگ دنیا به نقش ایران در تنظیم معادلات منطقه اعتراف می کنند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
,
,
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جایگاه و ارزش انقلاب اسلامی گفت: اگر به هسته مرکزی انقلابی و افرادی که در ابتدا با انقلاب همراهی کردند نگاه کنیم برایمان محرز می‌شود که این افراد از آرمان‌های انقلاب منحرف نشدند و ما نباید انحراف‌های امروز را دستاویزی قرار دهیم تا اهداف اصلی و مقدس انقلاب را ضعیف کنیم.

آقا‌محمدی با اشاره به الگوگیری ملت های منطقه از انقلاب اسلامی بیان داشت: امروز شاهد این هستیم که ارتش سوریه به برکت مجاهدت‌های نیروهای ایران، ارتشی منسجم را دارا است و در این شرایط طبیعی است که کشورهای استعماری با جمهوری اسلامی دچار مشکل شوند و جلوی پیشرفت‌های ایران را بگیرند.

وی با اشاره به دشمنی های رژیم سعودی با کشورمان گفت: رژیم آل سعود پیچیدگی‌های خاصی دارد و این پیچیدگی‌ها به حدی است که سران حکومت آل سعود برای بقاء در قدرت حتی به اطرافیان و بستگان خود رحم نمی‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت افزود: مقام معظم رهبری فرمودند حکومت کردن کار بسیار سختی است و ممکن است حقی ناحق شود و ظلم‌هایی اتفاق بیفتد اما موضوعی که سبب می‌شود همه این مسائل را به جان بخریم مبارزه با ظلم و ظالم است.

وی با تاکید بر لزوم مقابله با استکبار بیان داشت:مصداق بارز ظالم در دنیا آمریکاست و تمام لذت حکومت در این است که در مقابل ظالم ایستادگی کرده و از ارزش ها حمایت کنیم.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: مشکل کشورهای استعماری با ایران ریشه‌ای بوده و طرز تفکر آن‌ها این است که یک کشور و نظامی سر برآورده که به وجود یک منجی معتقد بوده و هدف به حاشیه راندن ما را در سرمی پرورانند.

آقامحمدی تصریح کرد: باید به مقابله با استکبار بپردازیم، این از گفته ترامپ کاملا روشن بوده که آمریکا 6 هزار میلیارد دلار در افغانستان هزینه کرده تا به این خواستشان دست پیدا کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه