اخبار داغ

حجت الاسلام نبویان در قم:

در بانک ها اندیشه های آمریکایی پیاده می شود

در بانک ها اندیشه های آمریکایی پیاده می شود
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با انتقاد از وضعیت ربا در بانک ها گفت: نظام اسلامی یعنی اجرای اندیشه های خدا و پیامبر اما در بانک های کشور اندیشه های آمریکایی پیاده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حجت الاسلام سید محمود نبویان ، در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع اهالی مسجد امام سجاد (ع) پردیسان قم، در مورد این که تا چه زمانی باید با آمریکا مبارزه کنیم، اظهار داشت: آمریکا می گوید 60 تا 70 کشور را در دنیا تحریم کرده است اما هیچ ملتی را به اندازه ملت ایران زیر بار تحریم های سخت قرار نداده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

 

,

وی در ادامه درباره مشکل اصلی آمریکا با ایران بیان داشت: مشکل آمریکا با ایران تنها دانش هسته ای و تکنولوژی پیشرفته و ...نیست بلکه طبق کلام وحی، مشکل بر سر اساس اسلام است و از آن جا که مردم ایران می گویند ما اسلام را می خواهیم بنابراین آمریکا با ایران مشکل دارد.

,

دعوای آمریکا با ایران تمام شدنی نیست

,

نماینده سابق مردم تهران در مجلس عنوان کرد: هر اندازه بخواهیم در مقابل آمریکا عقب نشینی کنیم همان گونه که خداوند در قرآن فرموده مشکل این دشمنان حل شدنی نیست در نتیجه دعوای آمریکا با ایران تمام شدنی نیست.

,

وی یادآور شد: در عرصه رنسانس همه ی دنیای غرب زحمت کشیدند تا یک تفکری به نام نفی خدا، نفی دین و نفی پیامبران را به نام تفکر مدرن در کل جهان جا بیاندازند تا این که بعد از 300 یا 400 سال یک مرجع تقلید قد علم کرد و دوباره پرچم خدا و اسلام را بلند می کند.

,

حجت الاسلام نبویان با تأکید بر این که جنگ ایران و آمریکا بر سر دو جهان بینی و بر روی اصل اسلام است، ادامه داد: ماهواره ها، سایت ها و موبایل ها فقط برای جنگ با ارزش های اسلامی آمده اند و در نتیجه همه این ها ما هیچ گاه نمی توانیم با آمریکا کنار بیاییم.

,

وی با یادآوری سخن رهبر انقلاب مبنی بر این که «رشته های علوم انسانی دانشگاه های ما غیر اسلامی یا ضد اسلامی است»، افزود: علیرغم همه موفقیت هایی که در کشور داشته ایم ضعف های بسیاری هم وجود دارد که ریشه همه این مشکلات در این است که اقتصاد همه رشته های دانشگاهی سکولار است.

,

استاد حوزه علمیه خطاب به افرادی که می گویند کشور به دست آخوندها است، گفت: با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید بیش از 95 درصد مدیریت کلان و میانی کشور به دست خروجی دانشگاه ها است بنابراین داشته های بیش از 95 درصد مدیریت کشور سکولار و غیر اسلامی و ضد اسلامی است.

,

وی با انتقاد از وضعیت ربا در بانک ها گفت: نظام اسلامی یعنی اجرای اندیشه های خدا و پیامبر اما در بانک های کشور اندیشه های آمریکایی پیاده می شود.

,

مدیریت کشور به دست تفکر سکولار غیر دینی است

,

حجت الاسلام نبویان تأکید داشت: تعطیلی کارخانه ها و بیکاری ربطی به انقلاب و نظام اسلامی ندارد بلکه همان گونه که رئیس جمهور صراحتا اعلام کرده اقتصادی که در کشور پیاده می کند تئوری اقتصاد کینزی است بنابراین مشکلات کشور به خاطر این است که تئوری های غیر اسلامی در کشور اجرا می شود و تئوری کینزی سیاست درب های باز است.

,

وی بیان داشت: در جامعه اسلامی ثروت باید به دست ولی فقیه باشد اما متاسفانه آموزش و پرورش ، دانشگاه ها، وزارت کشور، وزارت خارجه و ... به دست رئیس جمهور است پس چرا برخی تصور می کنند که مشکلات جامعه را باید رهبر جوابگو باشد در حالی که 95 درصد مدیریت به دست تفکر سکولار غیر دینی است.

,

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان این که کجای اسلام می گوید باید اختلاس و رشوه انجام داد؟ افزود: هر جا تئوری اسلامی و تفکر انقلابی پیاده شد موفقیت حاصل آمد و هیچ کجا با شکست مواجه نشدیم.

,

وی بیان داشت: ریشه مشکلات کشور به تئوری ها و مدیرانی بر می گردد که معتقد به ارزش ها و تئوری های اسلامی در اقتصاد، مدیریت و سیاست نیستند.

,

حجت الاسلام نبویان افزود: قانون اسلامی می گوید رهبری حق عزل رئیس جمهور، وزیر و ... را ندارد بنابراین در مسائل و مشکلات کشور را باید یقه افرادی را گرفت که مملکت را به دست گرفته اند نه رهبر و ظام و انقلاب اسلامی که دخالتی در امور ندارند.

,

وی با بیان این که بودجه ای که به حوزه تعلق گرفت سه هزار میلیارد تومان می باشد که در مقابل کل بودجه مملکت رقم ناچیزی است، بیان داشت: در حوزه سیاست خارجی تفکر غیر اسلامی و ضد اسلامی برجام را برای ما به ارمغان آورد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه