اخبار داغ

گزارشی از راهپیمایی ۲۲ بهمن در سیستان و بلوچستان:

تجلی حضور پرشور مردم پایتخت وحدت در راهپیمایی 22 بهمن

تجلی حضور پرشور مردم پایتخت وحدت در راهپیمایی 22 بهمن
شهروندان شیعه و سنی سیستان وبلوچستان صبح امروز همزمان با سراسر کشور؛ در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن حضور و تجلی دیگری از همدلی و وحدت را به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، صبح امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 22 بهمن باحضور خیل عظیم شهروندان شیعه و سنی در پایتخت وحدت ایران با شکوه خاصی برگزار شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
- براساس مشاهدات خبرنگار عصرهامون در زاهدان، جمعیت حاضر در راهپیمایی 22 بهمن ساعاتی قبل از آغاز مراسم در میدان آزادی و مسیرهای منتهی به آن حاضر شده تا با حضور پرشور و گسترده در جشن سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی شرکت کنند.
, عصرهامون ,
 
,
-  راهپیمایان، تصاویر زیادی از حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب در دست داشتند و شعارهای غالب آنها هم «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» بود.
,

, ,

حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده عشق مردم به اصل نظام اسلامی است
آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به سالگرد پیروزی 39 سال انقلاب اسلامی اظهار کرد: تردیدی نیست که دشمنان با توجه به شرایط جاری جهان تهدیدها و کارشکنی های فراوانی بر علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می شود؛ بحث تحریم را نسبت به ایران اسلامی تشدید می کنند، کارشکنی های فراوانی نسبت به برجام و یاوه سرایی های فراوانی هم علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می دهند.
وی در تکمیل مطلب فوق با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر کشور یک بخش عمده آن مربوط به توطئه استکبار بود، افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده استواری و پایداری آنان بر روی اصول و مبانی انقلاب اسلامی است.
امام جمعه زاهدان گفت: این حضور گسترده به معنای عهد و پیمان بستن با آرمان امام راحل و مقام معظم رهبری و نشان دهنده عشق مردم به اصل نظام اسلامی است.
وی با بیان اینکه گله گذاری های اقتصادی به جای خود محفوظ است، تصریح کرد: مردم اصول انقلاب،رهبری امام امت و رهبر انقلاب را پذیرفته واینکه این نظام؛ نظام دینی است را به جان و دل پذیرفته اند بر این اساس این حضور پرشور امروز مشت محکمی بر دهان همه یاوه سرایان و دشمنان به ویژه استکبار است.
آیت الله سلیمانی ادامه داد: هم دولت مردان و هم حاکمان نظام خود را مقید برای پافشاری بر روی آرمان ها نظام اسلامی میدانند البته یک بخش از تحریم ها و تهدیدهای دشمنان تا حدی دولت مردان را ناموفق کرده است ولی از آن سو باید توجه جدی تری به موضع معیشتی واقتصادی مردم شود چرا که مردم برای نظام اسلامی سنگ تمام می گذراند و دولتمردان باید در مقابل قدردانی از زحمات آنها به معیشت و فرهنگ عمومی توجه کنند.
وی با بیان اینکه محورهای وحدت در درون جامعه اسلامی فراوان وجود دارد، افزود: همه ما پایند به قرآن، نبی مکرم اسلام(ص) و مبانی دین هستیم و اصول، کلیات، رهبر نظام  و خطوط قرمز آن را قبول داریم.

انقلاب اسلامی قدرتی برای مقابله با جهان استکبار است
نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد: شکوه و عظمتی که مردم با حضور خود در 22 بهمن می آفرینند تبلوری از وحدت و تجلی از انسجام ملی است؛ امروز در این راهپیمایی انبوهی از مردم شیعه و سنی در کنار هم هستند و این نشانه وحدت بین شیعه و سنی برای حفظ انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک فکر نوین و اندیشه تازه ای در جهان عرضه کرده است، افزود: دنیا تقسیم بود بر دو قطب شرق و غرب اما با روی کار آمدن انقلاب اسلامی این نوع تقسیم بندی و بلوک بندی ها بر هم ریخت و دیدند.

, حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده عشق مردم به اصل نظام اسلامی است,
, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
, انقلاب اسلامی قدرتی برای مقابله با جهان استکبار است,
,
,

گرایش آزاده خواهان جهان نسبت به انقلاب اسلامی چقدر بالا است؛ امروز انبوهی از جوانان اروپایی، آمریکایی و کشورهای آسیایی دلشان با انقلاب اسلامی است به این مناسبت که انقلاب اسلامی قدرتی برای مقابله با جهان استکبار است و چون این حقیقت را کشف کردند سعی کردند که نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و بگویند این نظام، نظام دینی است و دین  برای حاکمیت و حکومت در شرایط جاری توانمند نیست از این باب این کارشکنی ها را انجام دادند؛ اما این ما هستیم که با مسئله پافشاری بر روی ارزش های انقلاب و نظام و با حضور در 22 بهمن به شکل بسیار گسترده می توانیم پاسخ دشمنان را به شکل عملی بدهیم.

,

ملت ایران با وحدت سال هاست پای انقلاب ایستادند
علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با عصرهامون با بیان اینکه سال هاست پیام ملت ایران به استکبار برادری و همدلی ملت ایران است، گفت: از اوایل انقلاب تا کنون ملت ایران پیام وحدت و برادری را در جهان و به دشمنان اسلام مخابره کردند اما دشمنان همچنان پند نمی گیرند.

, ملت ایران با وحدت سال هاست پای انقلاب ایستادند,
, عصرهامون ,

وی ادامه داد:  ملت ایران هنوز همان ملت 39 سال پیش هستند که پای انقلاب ایستادند.

اجرای فرامین رهبری رمز همبستگی ملت ایران است

,
,
, اجرای فرامین رهبری رمز همبستگی ملت ایران است,

یار محمدی خاطر نشان کرد: مشارکت اقوام و مذاهب یکی از اساسی ترین ارکان وحدت است که هر چه این وحدت محکم تر باشد پایه های انقلاب مستحکم تر است.

,

نماینده اهل سنت مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید فرامین رهبر انقلاب را گوش و اجرایی کنیم، خاطر نشان کرد: اجرایی کردن فرامین رهبر انقلاب باعث وحدت هر چه بیشتر می شود و نقشه دشمنان را خنثی می کند.
وی ادامه داد:  ملت ایران همواره با حضور خود درس محکمی به دشمنان می دهند.

,
,
راهپیمایی حماسی 22 بهمن در میرجاوه
,
راهپیمایی حماسی 22 بهمن در میرجاوه
, راهپیمایی حماسی 22 بهمن در میرجاوه,

سایت لادیز نوشت: راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده مردم در شهرستان مرزی میرجاوه آغاز شد.

, لادیز ,
- مردم شیعه و سنی میرجاوه دوشادوش یکدیگر با حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، بانگ استکبارستیزی برآوردند و پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دادند.
,

- این راهپیمایی  از ساعت 8:30صبح از میدان شهدا آغاز و تا دبستان سمیه ادامه داشت و مرزداران فهیم و انقلابی شهرستان میرجاوه فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" ،  در پاسخ به استکبار جهانی سر دادند.

,

, ,
حضور پرشورمردم در راهپیمایی 22 بهمن جشن شکرگذاری انقلاب است
,
حضور پرشورمردم در راهپیمایی 22 بهمن جشن شکرگذاری انقلاب است
, حضور پرشورمردم در راهپیمایی 22 بهمن جشن شکرگذاری انقلاب است,

به گزارش پایگاه خبری لادیز؛ محمد میهنی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان میرجاوه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از سال ها مبارزه امام خمینی(ره) و مردم ایران با رژیم شاهنشاهی پهلوی به پیروزی رسید و ملت ایران پس از سال ها سیطره قدرت های بزرگ در کشور با وحدت و رهبری معمار کبیر انقلاب به پیروزی رسیدند.

, لادیز,

وی افزود: ملت ایران در بهمن 57 قدرت های پوشالی را به زانو در آورد و هیمنه و قدرت پوشالی ابرقدرت های شرق و غرب را که بر بسیاری از کشورها سلطه داشتند و کشورهای حهان قادر به مقابله با انان نبودند را درهم شکستند.

,

وی خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب شعار مرگ بر امریکا و نه شرقی و نه غربی شعاری نبود که هر ملتی بتواند مطرح کند اما ندای ازادی خواهی و ضد استکباری و ضد استعماری در ان زمان بر زبان ملت ایران جاری شد و هنوز ادامه دارد.

,

میهنی با بیان اینکه رهبری و مردم دو رکن اساسی در پیروزی انقلاب بود که ابرقدرت های جهان را به زانو دراوردند، تاکید کرد: پیروزی انقلاب نتیجه رهبری بی نظیر امام و همدلی و وحدت ملت ایران و توکل به خداوند متعال بود و حضور پرشورمردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

,

فرماندار میرجاوه امنیت و آسایش امروز را از برکت خون شهیدان و بردیاری خانواده شهدا دانست واذعان کرد: امام خمینی(ره) با تدبیر و بصیرت انقلاب ملت ایران رهبری و هدایت کرد و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال علاوه برتجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب و امام خمینی(ره) جشن شکرگذاری انقلاب اسلامی است.

,
حضور اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از وحدت و بصیرت ملت ایران است
, حضور اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از وحدت و بصیرت ملت ایران است,
 
,
سرهنگ پاسدار علیرضا کرد در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حکومتی مردمی و اسلامی است، دشمنان از روزهای نخستین به دنبال ایجاد انحراف در مسیر انقلاب بودند و از هر ترفندی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کردند اما در سایه وحدت ملت ایران و پیروی از ولایت فقیه تمام توطئه های دشمنان خنثی شد.
,
سرهنگ پاسدار علیرضا کرد در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حکومتی مردمی و اسلامی است، دشمنان از روزهای نخستین به دنبال ایجاد انحراف در مسیر انقلاب بودند و از هر ترفندی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کردند اما در سایه وحدت ملت ایران و پیروی از ولایت فقیه تمام توطئه های دشمنان خنثی شد.
,
سرهنگ پاسدار علیرضا کرد در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حکومتی مردمی و اسلامی است، دشمنان از روزهای نخستین به دنبال ایجاد انحراف در مسیر انقلاب بودند و از هر ترفندی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کردند اما در سایه وحدت ملت ایران و پیروی از ولایت فقیه تمام توطئه های دشمنان خنثی شد.
, لادیز,

وی با بیان اینکه صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن وظیفه همه ماست، افزود: راهپیمایی 22بهمن یکی از مصادیق شکرگزاری از خداوند به جهت هدیه نعمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است این انقلاب شکوهمند ثمره ایثارگری هزاران شهید و مبارزه فی‌سبیل الله می‌باشد و باید علاوه بر صیانت از این نعمت با پیروی از ولایت فقیه نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

,

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را خاری در چشم دشمنان عنوان و خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از وحدت، اقتدار و بصیرت ملت ایران است و مردم با این حماسه حضور ثابت کردند که تهدید، توطئه و تحریم تاثیری در اراده فولادین ملت ایران در حمایت از انقلاب اسلامی ندارد.

,

فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه با بیان اینکه بیداری بشریت، احیای دین، استقلال، عزت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است ،تاکید کرد: انقلاب اسلامی جهان را متحول کرده است، امروز شعار مرگ بر آمریکایی نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا شنیده می شود و این به واسطه مقاومت نظام جمهوری اسلامی و صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان است.

,

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهرستان دلگان

, راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهرستان دلگان,

سایت دلگان پرس نوشت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در پنج نقطه از شهرستان دلگان آغاز شد.

, سایت دلگان پرس, راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در پنج نقطه از شهرستان دلگان آغاز شد.,
- به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در پنج نقطه از شهرستان دلگان آغاز شد.
- به گزارش خبرنگار دلگان پرس، هر لحظه به جمعیت حاضر در این راهپیمایی افزوده می شود.
,
,
 
,
انقلاب اسلامی میوه ای است که همگان از شیرینی و مزه آن بهره می برند

به گزارش دلگان پرس، سیف الله بامری یکی از معتمدان طایفه بامری در گفتگو با دلگان پرس، با اشاره به سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نظام اسلامی یکی از الطاف خدادادی به ملت ایران است که به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران و همه مسلمانان عزت و سربلندی داد، گفت: انقلاب اسلامی میوه ای است که همگان از شیرینی و مزه آن بهره می برند.

این معتمد طایفه بامری به حضور باشکوه و تماشایی مردم بلوچ شهرستان دلگان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: مردم با این حضور خود یک بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که حامی و پشتیبان نظام اسلامی خود هستند.

بامری خاطرنشان کرد: در حقیقت حضور باشکوه و تماشایی مردم در لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب بود.

شهرستان دلگان در 475 کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
, انقلاب اسلامی میوه ای است که همگان از شیرینی و مزه آن بهره می برند

به گزارش دلگان پرس، سیف الله بامری یکی از معتمدان طایفه بامری در گفتگو با دلگان پرس، با اشاره به سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نظام اسلامی یکی از الطاف خدادادی به ملت ایران است که به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران و همه مسلمانان عزت و سربلندی داد، گفت: انقلاب اسلامی میوه ای است که همگان از شیرینی و مزه آن بهره می برند.

این معتمد طایفه بامری به حضور باشکوه و تماشایی مردم بلوچ شهرستان دلگان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: مردم با این حضور خود یک بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که حامی و پشتیبان نظام اسلامی خود هستند.

بامری خاطرنشان کرد: در حقیقت حضور باشکوه و تماشایی مردم در لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب بود.

شهرستان دلگان در 475 کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
, انقلاب اسلامی میوه ای است که همگان از شیرینی و مزه آن بهره می برند

به گزارش دلگان پرس، سیف الله بامری یکی از معتمدان طایفه بامری در گفتگو با دلگان پرس، با اشاره به سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نظام اسلامی یکی از الطاف خدادادی به ملت ایران است که به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران و همه مسلمانان عزت و سربلندی داد، گفت: انقلاب اسلامی میوه ای است که همگان از شیرینی و مزه آن بهره می برند.

این معتمد طایفه بامری به حضور باشکوه و تماشایی مردم بلوچ شهرستان دلگان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: مردم با این حضور خود یک بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که حامی و پشتیبان نظام اسلامی خود هستند.

بامری خاطرنشان کرد: در حقیقت حضور باشکوه و تماشایی مردم در لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب بود.

شهرستان دلگان در 475 کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
, انقلاب اسلامی میوه ای است که همگان از شیرینی و مزه آن بهره می برند, انقلاب اسلامی میوه ای است که همگان از شیرینی و مزه آن بهره می برند, انقلاب اسلامی میوه ای است که همگان از شیرینی و مزه آن بهره می برند,
,
, دلگان پرس, دلگان پرس،, دلگان پرس،, دلگان پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ با شعار های توقنده در شهر آفتاب 

سایت شستون نوشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال ۹۶ با حضور گسترده اقشار مزدم دیار نخل و نگاره آغاز شد.

, راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ با شعار های توقنده در شهر آفتاب ,
,
, شستون ,

-از ساعت ها قبل از آغاز راهپیمایی مردم شیعه و سنی زادگاه ایران اسلامی با در دست داشتن پرچم سه رنگ و زیبای جمهور اسلامی ایران در میدان حاضر بودند.
,
,

-خیل عظیم جمعیت سراوانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد که به غیورمردان و شیر زنان شهرستان مرزی سراوان به دشمنان ایران اسلامی، امریکا، غربی ها و منافقین کوردل با یک «نه» نقشه های آنان را نقش بر آب کردند.
 
,
,
,
-حضار پس از از پیمودن خیابان امام خمینی (ره) در مجتمع ورزشی شهید مولوی فیض محمد حسین بر تجمع خواهند کرد.
,

-نیروهای امدادی همچوت جمعیت هلال احمر شهرستان، نیروهای آتش نشانی و همچنین اورژانش و فوریت های پزشکی جهت خدمت رسانی به مردم در منقاط مختلف مسیر راهپیمایی حضور دارند.
,
,

-ایراد سخنرانی، اجرای سرود، قرائت بیانیه از دیگر برنامه های این مراسم باشگوه در دیار نخل و نگاره است.
,
,

به نمایش گذاشتن انسجام و همبستگی مردم سراوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ مشت محکم مردم مرزدار به یاوه گویان

مهرداد طاهری در گفت و گو با شستون اظهار کرد: در راهپیمایی امسال شاهد حضور چشمگیر جامعه بزرگ اصناف از جمله بازاریان، تولید کنندگان، کسبه و دیگر افراد مرتبط هستیم.
 
وی افزود: بار دیگر مردم مرزدار سراوان با حضور چشمگیر خود از مستکبرین اعلام انزجار و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اثبات رساندند.
 
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان ادامه داد: باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری در روزهای اخیر فرموده اند که راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری متفاوت تر از سال های گذشته است، مردم این دیار سنگ تمام گذاشتند تا بار دیگر یأس را در چشمان دشمنان کور دل ایران اسلامی مشاهده کنیم.
 
طاهری تصریح کرد: مردم شیعه و سنی شهرستان سراوان امروز با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلا و شهدا بیعت و تجدید میثاق کردند.
 
وی اضافه کرد: مردم سراوان با حضور چشمگیر خود در این راهپیمایی انسجام و همبستگی خود را به نمایش گذاشتن تا به سمع و نظر ابر قدرت های جهان برسد که مردمان ایران زمین همواره و در تمامی شرایط پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.
 
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان گفت: حضور مردم در این روز تاریخی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و افرادی است که همواره با طراحی نقشه های شوم قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را دارند.

سیلی محکم مرزداران ایران به صورت آمریکا و رژیم غاصب/ لبیک اقشار مختلف سراوان به نداری مقام معظم رهبری

شیرزاد کمالی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: امروز مردم مرزدار شهرستان سراوان به پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران، با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن لبیک گفتند.
 
وی افزود: حضور تمامی اقشار به ویژه کشاورزان و دامداران امروز این را به دشمنان فهماند که تمامی اقشار ایران اسلامی، حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تا پای جان از آن محافظت خواهند کرد.
 
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سراوان ادامه داد: مردم سراوان با حضور چشمگیر و با خلق حماسه ای دیگر این پیام را به خائنین و منافقین دادند.

کمالی اضافه کرد: این حضور تو دهنی محکمی بر دهان یاوه گویان و سیلی محکم به صورت آمریکا و رژیم غاصب است.

دفاع از آرمان ها و سیاست های انقلاب با حضور در صحنه

درویش نارویی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: مردم خوب شهرستان سراون مانند سایر ملت بزرگ ایران برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم  رهبری، دفاع از خون شهیدان و اثبات مقاومت خود در دفاع از تمامیت ارضی کشور حضور یافتند.

وی افزود: مردم در یوم الله 22 بهمن به میدان های شهر آمدند و یک بار دیگر فریاد زدند که از اسلام، انقلاب و مکتب الهی و آرمان های امام و شهدا دفاع خواهند کرد.

فرماندار سراوان گفت: مردم شریف ایران بار دیگر دست رد به سینه استکبار جهانی و در رأس آن امریکای جهان خوار و صهیونست غاصب زدند.

نارویی ادامه داد: مردم مرزدار سراوان با وحدت و یکپارچگی در کنار هم و در کنار علما، معتمدین، ریش سفیدان، فرهنگیان، دانش آموزان و مسئولین در بخش های مختلف یک پارچه و یک صدا امروز در عرصه حضور یافتند و اثبات کردند همچنان مدافعان انقلاب و اسلام هستند و از سیاست ها و آرمان های انقلاب دفاع خواهند کرد.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دلگرم کننده است

محمد باسط درازهی در گفت و گو با شستون اظهار کرد:حضور گسترده مردم بسیار دلگرم کننده و امید به آینده است که امید است حضور و گستردگی همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: همه اقشار دانشگاهیان، فرهنگیان، روحانیون و علما در کنار آینده برای تقویت راهپیمایی، همراهی و حمایت انقلابی روز به روز همت بیشتری  داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: بسیار خوشحال است که در چنین روز تاریخی ( یوم الله 22 بهمن ماه) توانسته است در کنار مردم در راهپیمایی ارزشمند و بزرگ 22 بهمن شرکت کند.

پاسخ دندان شکن مرزداران جالق به توطئه گران/ مردم از آرمان های ۵۷ کوتاه نیامده امد

عبدالحکیم شهمیری در گفت و گو با شستون با اشاره به جلسات برگزاری شده برای برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی ایام الله ۲۲ بهمن با علما، روحانیون، شوراها، معتمدین، دهیاری ها و فرماندهان نظامی و انتظامی، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات حادث شده در کشور، جمعیت قابل توجهی در راهپیمایی سال جاری حضور دارند.
 
وی افزود: مردم جالق با حضور دو چندان خود، اعلام همبستگی با خون شهدا، آرمان های انقلاب ۵۷، حضرت امام خمینی(ره) و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری کردند.
 
بخشدار جالق ادامه داد: مردم در این راهپیمایی به بدخواهان نظام اعلام کردند که ذره ای از آرمان های انقلاب ۵۷ کوتاه نیامده اند که جمعیت بسیار زیاد نسبت به سال های گذشته در شهر جالق و ناهوک، کله گان، کله گان و مک سوخته حضور داشته است.
 
شهمیری با بیان اینکه پرچم از نظر مردم جدا از بحث حکومت ها، دولت ها و نظام های سیاسی، هویت یک ملت است، گفت: مردم بخش جالق همچوت سایر نقاط کشور از به آتش کشیده پرچم مقدس کشور عزیزمان آذره خاطر شدند و پاسخ محکمی به عوامل فریب خورده و توطئه گران چه در داخل و چه در خارج دادند.
,

به نمایش گذاشتن انسجام و همبستگی مردم سراوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ مشت محکم مردم مرزدار به یاوه گویان

, به نمایش گذاشتن انسجام و همبستگی مردم سراوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ مشت محکم مردم مرزدار به یاوه گویان,
مهرداد طاهری در گفت و گو با شستون اظهار کرد: در راهپیمایی امسال شاهد حضور چشمگیر جامعه بزرگ اصناف از جمله بازاریان، تولید کنندگان، کسبه و دیگر افراد مرتبط هستیم.
, شستون,
 
,
وی افزود: بار دیگر مردم مرزدار سراوان با حضور چشمگیر خود از مستکبرین اعلام انزجار و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اثبات رساندند.
,
 
,
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان ادامه داد: باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری در روزهای اخیر فرموده اند که راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری متفاوت تر از سال های گذشته است، مردم این دیار سنگ تمام گذاشتند تا بار دیگر یأس را در چشمان دشمنان کور دل ایران اسلامی مشاهده کنیم.
,
 
,
طاهری تصریح کرد: مردم شیعه و سنی شهرستان سراوان امروز با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلا و شهدا بیعت و تجدید میثاق کردند.
,
 
,
وی اضافه کرد: مردم سراوان با حضور چشمگیر خود در این راهپیمایی انسجام و همبستگی خود را به نمایش گذاشتن تا به سمع و نظر ابر قدرت های جهان برسد که مردمان ایران زمین همواره و در تمامی شرایط پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.
,
 
,
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان گفت: حضور مردم در این روز تاریخی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و افرادی است که همواره با طراحی نقشه های شوم قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را دارند.
,

سیلی محکم مرزداران ایران به صورت آمریکا و رژیم غاصب/ لبیک اقشار مختلف سراوان به نداری مقام معظم رهبری

, سیلی محکم مرزداران ایران به صورت آمریکا و رژیم غاصب/ لبیک اقشار مختلف سراوان به نداری مقام معظم رهبری,
شیرزاد کمالی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: امروز مردم مرزدار شهرستان سراوان به پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران، با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن لبیک گفتند.
, شستون,
 
,
وی افزود: حضور تمامی اقشار به ویژه کشاورزان و دامداران امروز این را به دشمنان فهماند که تمامی اقشار ایران اسلامی، حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تا پای جان از آن محافظت خواهند کرد.
,
 
,
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سراوان ادامه داد: مردم سراوان با حضور چشمگیر و با خلق حماسه ای دیگر این پیام را به خائنین و منافقین دادند.
,

کمالی اضافه کرد: این حضور تو دهنی محکمی بر دهان یاوه گویان و سیلی محکم به صورت آمریکا و رژیم غاصب است.

,

دفاع از آرمان ها و سیاست های انقلاب با حضور در صحنه

, دفاع از آرمان ها و سیاست های انقلاب با حضور در صحنه,

درویش نارویی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: مردم خوب شهرستان سراون مانند سایر ملت بزرگ ایران برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم  رهبری، دفاع از خون شهیدان و اثبات مقاومت خود در دفاع از تمامیت ارضی کشور حضور یافتند.

, شستون,

وی افزود: مردم در یوم الله 22 بهمن به میدان های شهر آمدند و یک بار دیگر فریاد زدند که از اسلام، انقلاب و مکتب الهی و آرمان های امام و شهدا دفاع خواهند کرد.

,

فرماندار سراوان گفت: مردم شریف ایران بار دیگر دست رد به سینه استکبار جهانی و در رأس آن امریکای جهان خوار و صهیونست غاصب زدند.

,

نارویی ادامه داد: مردم مرزدار سراوان با وحدت و یکپارچگی در کنار هم و در کنار علما، معتمدین، ریش سفیدان، فرهنگیان، دانش آموزان و مسئولین در بخش های مختلف یک پارچه و یک صدا امروز در عرصه حضور یافتند و اثبات کردند همچنان مدافعان انقلاب و اسلام هستند و از سیاست ها و آرمان های انقلاب دفاع خواهند کرد.

,

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دلگرم کننده است

, حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دلگرم کننده است,

محمد باسط درازهی در گفت و گو با شستون اظهار کرد:حضور گسترده مردم بسیار دلگرم کننده و امید به آینده است که امید است حضور و گستردگی همچنان ادامه داشته باشد.

, محمد باسط درازهی در گفت و گو با شستون اظهار کرد:حضور گسترده مردم بسیار دلگرم کننده و امید به آینده است که امید است حضور و گستردگی همچنان ادامه داشته باشد., شستون,

وی افزود: همه اقشار دانشگاهیان، فرهنگیان، روحانیون و علما در کنار آینده برای تقویت راهپیمایی، همراهی و حمایت انقلابی روز به روز همت بیشتری  داشته باشند.

, وی افزود: همه اقشار دانشگاهیان، فرهنگیان، روحانیون و علما در کنار آینده برای تقویت راهپیمایی، همراهی و حمایت انقلابی روز به روز همت بیشتری  داشته باشند.,

نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: بسیار خوشحال است که در چنین روز تاریخی ( یوم الله 22 بهمن ماه) توانسته است در کنار مردم در راهپیمایی ارزشمند و بزرگ 22 بهمن شرکت کند.

, نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: بسیار خوشحال است که در چنین روز تاریخی ( یوم الله 22 بهمن ماه) توانسته است در کنار مردم در راهپیمایی ارزشمند و بزرگ 22 بهمن شرکت کند.,

پاسخ دندان شکن مرزداران جالق به توطئه گران/ مردم از آرمان های ۵۷ کوتاه نیامده امد

, پاسخ دندان شکن مرزداران جالق به توطئه گران/ مردم از آرمان های ۵۷ کوتاه نیامده امد,
عبدالحکیم شهمیری در گفت و گو با شستون با اشاره به جلسات برگزاری شده برای برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی ایام الله ۲۲ بهمن با علما، روحانیون، شوراها، معتمدین، دهیاری ها و فرماندهان نظامی و انتظامی، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات حادث شده در کشور، جمعیت قابل توجهی در راهپیمایی سال جاری حضور دارند.
, شستون,
 
,
وی افزود: مردم جالق با حضور دو چندان خود، اعلام همبستگی با خون شهدا، آرمان های انقلاب ۵۷، حضرت امام خمینی(ره) و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری کردند.
,
 
,
بخشدار جالق ادامه داد: مردم در این راهپیمایی به بدخواهان نظام اعلام کردند که ذره ای از آرمان های انقلاب ۵۷ کوتاه نیامده اند که جمعیت بسیار زیاد نسبت به سال های گذشته در شهر جالق و ناهوک، کله گان، کله گان و مک سوخته حضور داشته است.
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهرستان چابهار
 
سایت چابهاران نوشت: راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن در سی و نهمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده ساحل نشینان بندر چابهار آغاز شد.
 
-مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بهار آزادی ملت ایران با حضور جمع کثیری از مردم شیعه و سنی بندر چابهار از سه راه فردوسی آغاز و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا در آسمان بندر زیبای چابهار طنین‌انداز شد.

 -آغاز این راهپیمایی به صورت رسمی از ساعت 9 صبح در چابهار بود، اما راهپیمایی از دقایقی پیش با حضور آحاد مردم شروع شده است.

-حضور باشکوه اقشار مختلف مردم علما و روحانیون شیعه و سنی، ریش سفیدان، خانواده شهدا، دانش‌آموزان، دانشجویان، بازاریان، کسبه به همراه مسئولین و سایر مردم در ساعات اولیه آغاز راهپیمایی 22 بهمن مثال‌زدنی است.

-راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان چابهار از سه راه فردوسی آغاز شده و پس از طی مسافتی شرکت کنندگان در میدان شهدای تاسوعای حسینی تجمع می کنند.
 
 
 
 

شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر روشنگری و دشمن شناسی تشیع و تسنن را در چابهار نشان داد/ راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه عزم مردم برای تداوم راه امام (ره) و شهداست

به گزارش چهاربهاران، در سی و نهمین سالگرد طلوعت و دراین زمستان ولی بهاری چابهار، مردمان دیارت بار دیگر به نامت و به یادت دست در دست و مشت های گره کرده به صحنه آمدند و در راه تو و با اطاعت از امام و رهبر زمان خامنه ای راه معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) را تداوم بخشید.

22 بهمن برای همه ایرانیان مقدس ترین روز در تاریخ کشور است/ شعار مرگ برآمریکا سیاست نظام ماست

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان چابهار گفت: 22 بهمن برای همه ایرانیان مقدس ترین روز در تاریخ کشورشان است و مردم در راهپیمایی حماسه ای دیگر خلق کردند.
حجت السلام والمسلمین ابراهیم غلامی در گفت و گو با خبرنگار 
چهاربهاران، اظهار کرد: دشمنان ما از حضور مردم در راهپیمایی ناامید شدند و دسیسه هایشان نقش برآب شد.
وی افزود: شعار مرگ برآمریکا سیاست کلی نظام ماست زیرا همیشه باید در مقابل استکبار آماده باشیم و یک لحظه شیطان بزرگ آمریکا را فراموش نکنیم.
حجت السلام غلامی بیان کرد: استان ما اهمیت ویژه ای در راهپیمایی دارد زیرا دشمنان فکر میکردند مردم ما نسبت به نظام و انقلاب کم اعتقاد شده اند ولی مردم با اعتقاد راسخ و کامل به رهبری و با حضور پرشور آمده اند و حضور تشیع و تسنن در کنار هم مشت محکمی بر دهان آمریکاست.
نماینده ولی فقیه در امور اهلسنت چابهار با اشاره به اینکه آمریکا نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده و هنوز دست از دشمنی برنداشته است تصریح کرد: ما تا استقامت و توان داریم در مقابل این دشمن ظالم ایستادگی می کنیم.

راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه عزم مردم برای تداوم راه امام (ره) و شهداست

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چابهار گفت: انقلابی که ثمره خون شهداست، تداوم راه امام (ره) است و مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن عزم خود را نشان دادند.
رضا گلزری مقدم در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن، پاسداشت عملی نعمت بزرگ انقلاب اسلامی، قدردانی از آرمان‌های امام راحل(ره)، جواب تهدیدات آمریکا و تلاشی برای استمرار و بقای نظام اسلامی که ثمره خون پاک شهیدان و مجاهدت‌های علما و مردم انقلابی است.
وی بیان کرد: انقلاب ما مردمی است و مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن با پایبندی بر آرمان های انقلاب حضور گسترده تری نشان دادند.
 
حضور پرشور مردم مصداق ایمان راسخشان به آرمانهای انقلاب و نشانگر وحدت تشیع و تسنن است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت: رهبران اصلی انقلاب مجاهدینی بودند که با اعتقاد به مکتب اسلام وارد میدان مبارزه شدند.
حجت السلام والمسلمین محمدجهانگیری در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: مردم به امر امام راحل ومقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن جواب کوبنده ای به آمریکا را نشان داد و این حضور گسترده باعث ناامیدی ابرقدرت ها از تجاوز به کشورمان شد.
وی افزود: مردم ما زیرباز ذلت نمیروند و راه ایثارگران و شهدا را ادامه خواهند داد و با حضور خود در صحنه راهپیمایی همه ابرقدرت ها را مأیوس کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار اذعان کرد: مردم ایران که دلبسته به رهنمودهای حضرت امام این مرد الهی و روحانی بودند با منطق حق و درس هایی با بصیرت آن بزرگوار دل بسته بودند ودرکنار نیروی عظیم ایمان و اعتقادبه اسلام با فداکاری و جان فشانی های فراموش نشدنی انقلاب را به یادگار گذاشتند.

22 بهمن روز عزت، عظمت اسلام و بازگشت به هویت اعتقادی ایران بود
فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: با توجه به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد وحدت و انسجام مردم است، حضور شیعه و سنی در کنار هم باعث ناامیدی دشمنان و ایجاد همبستگی و همدلی بیشتر خواهد شد..
سرهنگ پاسدار علی کوهستانی حضور مردم برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامید کردن دشمنان اسلام و انقلاب ضروری دانست و افزود: ما با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن باعث حفظ امنیت و وحدت در کشور شدیم و دشمن را مایوس کردیم.

22 بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم ایران بر طاغوت زمان است
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری بندرچابهار گفت: بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی یادآور پیروزی حق بر باطل یادآور این است که هر کجا ایمان بوده بر کفر و بر شیطان پیروز شده است
محمد مبارکی در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: بهمن یادآور روزهای سخت انقلابیون است که مردم با براندازی سلطنت طاغوت به پیروزی دست یافتند و روزهای سخت با پیروزی به کام انقلابیون شیرین شد.
وی افزود: پس از گذشت سال ها زخمی که رژیم های شاهنشاهی بر کشور ایران تحمیل کردند نور انقلاب از پشت ابرهای تیره بر چهره ایران تابید و چشم مردم ایران به انقلاب اسلامی روشن شد.
مبارکی بیان کرد: مردم ما و بخصوص هم استانی های عزیزمان با حضور پر شور در راهپیمایی مشت محکمی به طاغوتیان و بخصوص سرکرده اشان آمریکا زدنند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام را به جهانیان نشان داد
رییس آموزش و پرورش شهرستان چابهار گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام مردم ایران را به جهانیان نشان داد.
حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: مردم یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلابند و صاحبان این انقلاب به شمار می آیند بنابراین در پیشرفت آن دخیلند و امروز هم بالاترین سرمایه مملکت سرمایه اجتماعی مردمیست تا با حضور پرشور در راهپیمایی اتحاد خود را نشان دادند.
وی افزود: آمریکا شیطان اکبر است و مردم این را خوب درک کرده اند و مردم رفتار مغرضانه آمریکا را همیشه دیده اند و هر جا خواستیم ضربه ای بخوریم دیدیم آمریکا هم در آن دستی داشته است و در صدر دشمنان ما قرار گرفته است و صدر شعار ما هم مرگ بر آمریکاست.

,
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهرستان چابهار
, راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهرستان چابهار,
 
,
سایت چابهاران نوشت: راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن در سی و نهمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده ساحل نشینان بندر چابهار آغاز شد.
, چابهاران,
 
,
-مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بهار آزادی ملت ایران با حضور جمع کثیری از مردم شیعه و سنی بندر چابهار از سه راه فردوسی آغاز و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا در آسمان بندر زیبای چابهار طنین‌انداز شد.
,

 -آغاز این راهپیمایی به صورت رسمی از ساعت 9 صبح در چابهار بود، اما راهپیمایی از دقایقی پیش با حضور آحاد مردم شروع شده است.
,
,

-حضور باشکوه اقشار مختلف مردم علما و روحانیون شیعه و سنی، ریش سفیدان، خانواده شهدا، دانش‌آموزان، دانشجویان، بازاریان، کسبه به همراه مسئولین و سایر مردم در ساعات اولیه آغاز راهپیمایی 22 بهمن مثال‌زدنی است.
,
,

-راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان چابهار از سه راه فردوسی آغاز شده و پس از طی مسافتی شرکت کنندگان در میدان شهدای تاسوعای حسینی تجمع می کنند.
,
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,

شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر روشنگری و دشمن شناسی تشیع و تسنن را در چابهار نشان داد/ راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه عزم مردم برای تداوم راه امام (ره) و شهداست

به گزارش چهاربهاران، در سی و نهمین سالگرد طلوعت و دراین زمستان ولی بهاری چابهار، مردمان دیارت بار دیگر به نامت و به یادت دست در دست و مشت های گره کرده به صحنه آمدند و در راه تو و با اطاعت از امام و رهبر زمان خامنه ای راه معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) را تداوم بخشید.

22 بهمن برای همه ایرانیان مقدس ترین روز در تاریخ کشور است/ شعار مرگ برآمریکا سیاست نظام ماست

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان چابهار گفت: 22 بهمن برای همه ایرانیان مقدس ترین روز در تاریخ کشورشان است و مردم در راهپیمایی حماسه ای دیگر خلق کردند.
حجت السلام والمسلمین ابراهیم غلامی در گفت و گو با خبرنگار 
چهاربهاران، اظهار کرد: دشمنان ما از حضور مردم در راهپیمایی ناامید شدند و دسیسه هایشان نقش برآب شد.
وی افزود: شعار مرگ برآمریکا سیاست کلی نظام ماست زیرا همیشه باید در مقابل استکبار آماده باشیم و یک لحظه شیطان بزرگ آمریکا را فراموش نکنیم.
حجت السلام غلامی بیان کرد: استان ما اهمیت ویژه ای در راهپیمایی دارد زیرا دشمنان فکر میکردند مردم ما نسبت به نظام و انقلاب کم اعتقاد شده اند ولی مردم با اعتقاد راسخ و کامل به رهبری و با حضور پرشور آمده اند و حضور تشیع و تسنن در کنار هم مشت محکمی بر دهان آمریکاست.
نماینده ولی فقیه در امور اهلسنت چابهار با اشاره به اینکه آمریکا نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده و هنوز دست از دشمنی برنداشته است تصریح کرد: ما تا استقامت و توان داریم در مقابل این دشمن ظالم ایستادگی می کنیم.

راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه عزم مردم برای تداوم راه امام (ره) و شهداست

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چابهار گفت: انقلابی که ثمره خون شهداست، تداوم راه امام (ره) است و مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن عزم خود را نشان دادند.
رضا گلزری مقدم در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن، پاسداشت عملی نعمت بزرگ انقلاب اسلامی، قدردانی از آرمان‌های امام راحل(ره)، جواب تهدیدات آمریکا و تلاشی برای استمرار و بقای نظام اسلامی که ثمره خون پاک شهیدان و مجاهدت‌های علما و مردم انقلابی است.
وی بیان کرد: انقلاب ما مردمی است و مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن با پایبندی بر آرمان های انقلاب حضور گسترده تری نشان دادند.
 
حضور پرشور مردم مصداق ایمان راسخشان به آرمانهای انقلاب و نشانگر وحدت تشیع و تسنن است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت: رهبران اصلی انقلاب مجاهدینی بودند که با اعتقاد به مکتب اسلام وارد میدان مبارزه شدند.
حجت السلام والمسلمین محمدجهانگیری در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: مردم به امر امام راحل ومقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن جواب کوبنده ای به آمریکا را نشان داد و این حضور گسترده باعث ناامیدی ابرقدرت ها از تجاوز به کشورمان شد.
وی افزود: مردم ما زیرباز ذلت نمیروند و راه ایثارگران و شهدا را ادامه خواهند داد و با حضور خود در صحنه راهپیمایی همه ابرقدرت ها را مأیوس کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار اذعان کرد: مردم ایران که دلبسته به رهنمودهای حضرت امام این مرد الهی و روحانی بودند با منطق حق و درس هایی با بصیرت آن بزرگوار دل بسته بودند ودرکنار نیروی عظیم ایمان و اعتقادبه اسلام با فداکاری و جان فشانی های فراموش نشدنی انقلاب را به یادگار گذاشتند.

22 بهمن روز عزت، عظمت اسلام و بازگشت به هویت اعتقادی ایران بود
فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: با توجه به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد وحدت و انسجام مردم است، حضور شیعه و سنی در کنار هم باعث ناامیدی دشمنان و ایجاد همبستگی و همدلی بیشتر خواهد شد..
سرهنگ پاسدار علی کوهستانی حضور مردم برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامید کردن دشمنان اسلام و انقلاب ضروری دانست و افزود: ما با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن باعث حفظ امنیت و وحدت در کشور شدیم و دشمن را مایوس کردیم.

22 بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم ایران بر طاغوت زمان است
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری بندرچابهار گفت: بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی یادآور پیروزی حق بر باطل یادآور این است که هر کجا ایمان بوده بر کفر و بر شیطان پیروز شده است
محمد مبارکی در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: بهمن یادآور روزهای سخت انقلابیون است که مردم با براندازی سلطنت طاغوت به پیروزی دست یافتند و روزهای سخت با پیروزی به کام انقلابیون شیرین شد.
وی افزود: پس از گذشت سال ها زخمی که رژیم های شاهنشاهی بر کشور ایران تحمیل کردند نور انقلاب از پشت ابرهای تیره بر چهره ایران تابید و چشم مردم ایران به انقلاب اسلامی روشن شد.
مبارکی بیان کرد: مردم ما و بخصوص هم استانی های عزیزمان با حضور پر شور در راهپیمایی مشت محکمی به طاغوتیان و بخصوص سرکرده اشان آمریکا زدنند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام را به جهانیان نشان داد
رییس آموزش و پرورش شهرستان چابهار گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام مردم ایران را به جهانیان نشان داد.
حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: مردم یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلابند و صاحبان این انقلاب به شمار می آیند بنابراین در پیشرفت آن دخیلند و امروز هم بالاترین سرمایه مملکت سرمایه اجتماعی مردمیست تا با حضور پرشور در راهپیمایی اتحاد خود را نشان دادند.
وی افزود: آمریکا شیطان اکبر است و مردم این را خوب درک کرده اند و مردم رفتار مغرضانه آمریکا را همیشه دیده اند و هر جا خواستیم ضربه ای بخوریم دیدیم آمریکا هم در آن دستی داشته است و در صدر دشمنان ما قرار گرفته است و صدر شعار ما هم مرگ بر آمریکاست.

,

شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر روشنگری و دشمن شناسی تشیع و تسنن را در چابهار نشان داد/ راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه عزم مردم برای تداوم راه امام (ره) و شهداست

, شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر روشنگری و دشمن شناسی تشیع و تسنن را در چابهار نشان داد/ راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه عزم مردم برای تداوم راه امام (ره) و شهداست,

به گزارش چهاربهاران، در سی و نهمین سالگرد طلوعت و دراین زمستان ولی بهاری چابهار، مردمان دیارت بار دیگر به نامت و به یادت دست در دست و مشت های گره کرده به صحنه آمدند و در راه تو و با اطاعت از امام و رهبر زمان خامنه ای راه معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) را تداوم بخشید.

, به گزارش چهاربهاران، در سی و نهمین سالگرد طلوعت و دراین زمستان ولی بهاری چابهار، مردمان دیارت بار دیگر به نامت و به یادت دست در دست و مشت های گره کرده به صحنه آمدند و در راه تو و با اطاعت از امام و رهبر زمان خامنه ای راه معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) را تداوم بخشید., چهاربهاران,

22 بهمن برای همه ایرانیان مقدس ترین روز در تاریخ کشور است/ شعار مرگ برآمریکا سیاست نظام ماست

, 22 بهمن برای همه ایرانیان مقدس ترین روز در تاریخ کشور است/ شعار مرگ برآمریکا سیاست نظام ماست, 22 بهمن برای همه ایرانیان مقدس ترین روز در تاریخ کشور است/ شعار مرگ برآمریکا سیاست نظام ماست, 22 بهمن برای همه ایرانیان مقدس ترین روز در تاریخ کشور است/ شعار مرگ برآمریکا سیاست نظام ماست,

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان چابهار گفت: 22 بهمن برای همه ایرانیان مقدس ترین روز در تاریخ کشورشان است و مردم در راهپیمایی حماسه ای دیگر خلق کردند.
حجت السلام والمسلمین ابراهیم غلامی در گفت و گو با خبرنگار 
چهاربهاران، اظهار کرد: دشمنان ما از حضور مردم در راهپیمایی ناامید شدند و دسیسه هایشان نقش برآب شد.
وی افزود: شعار مرگ برآمریکا سیاست کلی نظام ماست زیرا همیشه باید در مقابل استکبار آماده باشیم و یک لحظه شیطان بزرگ آمریکا را فراموش نکنیم.
حجت السلام غلامی بیان کرد: استان ما اهمیت ویژه ای در راهپیمایی دارد زیرا دشمنان فکر میکردند مردم ما نسبت به نظام و انقلاب کم اعتقاد شده اند ولی مردم با اعتقاد راسخ و کامل به رهبری و با حضور پرشور آمده اند و حضور تشیع و تسنن در کنار هم مشت محکمی بر دهان آمریکاست.
نماینده ولی فقیه در امور اهلسنت چابهار با اشاره به اینکه آمریکا نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده و هنوز دست از دشمنی برنداشته است تصریح کرد: ما تا استقامت و توان داریم در مقابل این دشمن ظالم ایستادگی می کنیم.

راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه عزم مردم برای تداوم راه امام (ره) و شهداست

, نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان چابهار گفت: 22 بهمن برای همه ایرانیان مقدس ترین روز در تاریخ کشورشان است و مردم در راهپیمایی حماسه ای دیگر خلق کردند.
حجت السلام والمسلمین ابراهیم غلامی در گفت و گو با خبرنگار 
چهاربهاران، اظهار کرد: دشمنان ما از حضور مردم در راهپیمایی ناامید شدند و دسیسه هایشان نقش برآب شد.
وی افزود: شعار مرگ برآمریکا سیاست کلی نظام ماست زیرا همیشه باید در مقابل استکبار آماده باشیم و یک لحظه شیطان بزرگ آمریکا را فراموش نکنیم.
حجت السلام غلامی بیان کرد: استان ما اهمیت ویژه ای در راهپیمایی دارد زیرا دشمنان فکر میکردند مردم ما نسبت به نظام و انقلاب کم اعتقاد شده اند ولی مردم با اعتقاد راسخ و کامل به رهبری و با حضور پرشور آمده اند و حضور تشیع و تسنن در کنار هم مشت محکمی بر دهان آمریکاست.
نماینده ولی فقیه در امور اهلسنت چابهار با اشاره به اینکه آمریکا نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده و هنوز دست از دشمنی برنداشته است تصریح کرد: ما تا استقامت و توان داریم در مقابل این دشمن ظالم ایستادگی می کنیم.

راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه عزم مردم برای تداوم راه امام (ره) و شهداست
, نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان چابهار گفت: 22 بهمن برای همه ایرانیان مقدس ترین روز در تاریخ کشورشان است و مردم در راهپیمایی حماسه ای دیگر خلق کردند.
حجت السلام والمسلمین ابراهیم غلامی در گفت و گو با خبرنگار 
,
, چهاربهاران, چهاربهاران, ، اظهار کرد: دشمنان ما از حضور مردم در راهپیمایی ناامید شدند و دسیسه هایشان نقش برآب شد.
وی افزود: شعار مرگ برآمریکا سیاست کلی نظام ماست زیرا همیشه باید در مقابل استکبار آماده باشیم و یک لحظه شیطان بزرگ آمریکا را فراموش نکنیم.
حجت السلام غلامی بیان کرد: استان ما اهمیت ویژه ای در راهپیمایی دارد زیرا دشمنان فکر میکردند مردم ما نسبت به نظام و انقلاب کم اعتقاد شده اند ولی مردم با اعتقاد راسخ و کامل به رهبری و با حضور پرشور آمده اند و حضور تشیع و تسنن در کنار هم مشت محکمی بر دهان آمریکاست.
نماینده ولی فقیه در امور اهلسنت چابهار با اشاره به اینکه آمریکا نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده و هنوز دست از دشمنی برنداشته است تصریح کرد: ما تا استقامت و توان داریم در مقابل این دشمن ظالم ایستادگی می کنیم.

راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه عزم مردم برای تداوم راه امام (ره) و شهداست
,
,
,
,
,
, راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه عزم مردم برای تداوم راه امام (ره) و شهداست,

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چابهار گفت: انقلابی که ثمره خون شهداست، تداوم راه امام (ره) است و مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن عزم خود را نشان دادند.
رضا گلزری مقدم در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن، پاسداشت عملی نعمت بزرگ انقلاب اسلامی، قدردانی از آرمان‌های امام راحل(ره)، جواب تهدیدات آمریکا و تلاشی برای استمرار و بقای نظام اسلامی که ثمره خون پاک شهیدان و مجاهدت‌های علما و مردم انقلابی است.
وی بیان کرد: انقلاب ما مردمی است و مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن با پایبندی بر آرمان های انقلاب حضور گسترده تری نشان دادند.
 
حضور پرشور مردم مصداق ایمان راسخشان به آرمانهای انقلاب و نشانگر وحدت تشیع و تسنن است

, رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چابهار گفت: انقلابی که ثمره خون شهداست، تداوم راه امام (ره) است و مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن عزم خود را نشان دادند.
رضا گلزری مقدم در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن، پاسداشت عملی نعمت بزرگ انقلاب اسلامی، قدردانی از آرمان‌های امام راحل(ره)، جواب تهدیدات آمریکا و تلاشی برای استمرار و بقای نظام اسلامی که ثمره خون پاک شهیدان و مجاهدت‌های علما و مردم انقلابی است.
وی بیان کرد: انقلاب ما مردمی است و مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن با پایبندی بر آرمان های انقلاب حضور گسترده تری نشان دادند.
 
حضور پرشور مردم مصداق ایمان راسخشان به آرمانهای انقلاب و نشانگر وحدت تشیع و تسنن است
, رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چابهار گفت: انقلابی که ثمره خون شهداست، تداوم راه امام (ره) است و مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن عزم خود را نشان دادند.
رضا گلزری مقدم در گفت و گو با خبرنگار
,
, چهاربهاران, چهاربهاران, ، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن، پاسداشت عملی نعمت بزرگ انقلاب اسلامی، قدردانی از آرمان‌های امام راحل(ره)، جواب تهدیدات آمریکا و تلاشی برای استمرار و بقای نظام اسلامی که ثمره خون پاک شهیدان و مجاهدت‌های علما و مردم انقلابی است.
وی بیان کرد: انقلاب ما مردمی است و مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن با پایبندی بر آرمان های انقلاب حضور گسترده تری نشان دادند.
 
حضور پرشور مردم مصداق ایمان راسخشان به آرمانهای انقلاب و نشانگر وحدت تشیع و تسنن است
,
,
,
, حضور پرشور مردم مصداق ایمان راسخشان به آرمانهای انقلاب و نشانگر وحدت تشیع و تسنن است,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت: رهبران اصلی انقلاب مجاهدینی بودند که با اعتقاد به مکتب اسلام وارد میدان مبارزه شدند.
حجت السلام والمسلمین محمدجهانگیری در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: مردم به امر امام راحل ومقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن جواب کوبنده ای به آمریکا را نشان داد و این حضور گسترده باعث ناامیدی ابرقدرت ها از تجاوز به کشورمان شد.
وی افزود: مردم ما زیرباز ذلت نمیروند و راه ایثارگران و شهدا را ادامه خواهند داد و با حضور خود در صحنه راهپیمایی همه ابرقدرت ها را مأیوس کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار اذعان کرد: مردم ایران که دلبسته به رهنمودهای حضرت امام این مرد الهی و روحانی بودند با منطق حق و درس هایی با بصیرت آن بزرگوار دل بسته بودند ودرکنار نیروی عظیم ایمان و اعتقادبه اسلام با فداکاری و جان فشانی های فراموش نشدنی انقلاب را به یادگار گذاشتند.

22 بهمن روز عزت، عظمت اسلام و بازگشت به هویت اعتقادی ایران بود
فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: با توجه به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد وحدت و انسجام مردم است، حضور شیعه و سنی در کنار هم باعث ناامیدی دشمنان و ایجاد همبستگی و همدلی بیشتر خواهد شد..
سرهنگ پاسدار علی کوهستانی حضور مردم برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامید کردن دشمنان اسلام و انقلاب ضروری دانست و افزود: ما با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن باعث حفظ امنیت و وحدت در کشور شدیم و دشمن را مایوس کردیم.

22 بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم ایران بر طاغوت زمان است
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری بندرچابهار گفت: بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی یادآور پیروزی حق بر باطل یادآور این است که هر کجا ایمان بوده بر کفر و بر شیطان پیروز شده است
محمد مبارکی در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: بهمن یادآور روزهای سخت انقلابیون است که مردم با براندازی سلطنت طاغوت به پیروزی دست یافتند و روزهای سخت با پیروزی به کام انقلابیون شیرین شد.
وی افزود: پس از گذشت سال ها زخمی که رژیم های شاهنشاهی بر کشور ایران تحمیل کردند نور انقلاب از پشت ابرهای تیره بر چهره ایران تابید و چشم مردم ایران به انقلاب اسلامی روشن شد.
مبارکی بیان کرد: مردم ما و بخصوص هم استانی های عزیزمان با حضور پر شور در راهپیمایی مشت محکمی به طاغوتیان و بخصوص سرکرده اشان آمریکا زدنند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام را به جهانیان نشان داد
رییس آموزش و پرورش شهرستان چابهار گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام مردم ایران را به جهانیان نشان داد.
حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: مردم یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلابند و صاحبان این انقلاب به شمار می آیند بنابراین در پیشرفت آن دخیلند و امروز هم بالاترین سرمایه مملکت سرمایه اجتماعی مردمیست تا با حضور پرشور در راهپیمایی اتحاد خود را نشان دادند.
وی افزود: آمریکا شیطان اکبر است و مردم این را خوب درک کرده اند و مردم رفتار مغرضانه آمریکا را همیشه دیده اند و هر جا خواستیم ضربه ای بخوریم دیدیم آمریکا هم در آن دستی داشته است و در صدر دشمنان ما قرار گرفته است و صدر شعار ما هم مرگ بر آمریکاست.

, رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت: رهبران اصلی انقلاب مجاهدینی بودند که با اعتقاد به مکتب اسلام وارد میدان مبارزه شدند.
حجت السلام والمسلمین محمدجهانگیری در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: مردم به امر امام راحل ومقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن جواب کوبنده ای به آمریکا را نشان داد و این حضور گسترده باعث ناامیدی ابرقدرت ها از تجاوز به کشورمان شد.
وی افزود: مردم ما زیرباز ذلت نمیروند و راه ایثارگران و شهدا را ادامه خواهند داد و با حضور خود در صحنه راهپیمایی همه ابرقدرت ها را مأیوس کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار اذعان کرد: مردم ایران که دلبسته به رهنمودهای حضرت امام این مرد الهی و روحانی بودند با منطق حق و درس هایی با بصیرت آن بزرگوار دل بسته بودند ودرکنار نیروی عظیم ایمان و اعتقادبه اسلام با فداکاری و جان فشانی های فراموش نشدنی انقلاب را به یادگار گذاشتند.

22 بهمن روز عزت، عظمت اسلام و بازگشت به هویت اعتقادی ایران بود
فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: با توجه به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد وحدت و انسجام مردم است، حضور شیعه و سنی در کنار هم باعث ناامیدی دشمنان و ایجاد همبستگی و همدلی بیشتر خواهد شد..
سرهنگ پاسدار علی کوهستانی حضور مردم برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامید کردن دشمنان اسلام و انقلاب ضروری دانست و افزود: ما با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن باعث حفظ امنیت و وحدت در کشور شدیم و دشمن را مایوس کردیم.

22 بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم ایران بر طاغوت زمان است
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری بندرچابهار گفت: بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی یادآور پیروزی حق بر باطل یادآور این است که هر کجا ایمان بوده بر کفر و بر شیطان پیروز شده است
محمد مبارکی در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: بهمن یادآور روزهای سخت انقلابیون است که مردم با براندازی سلطنت طاغوت به پیروزی دست یافتند و روزهای سخت با پیروزی به کام انقلابیون شیرین شد.
وی افزود: پس از گذشت سال ها زخمی که رژیم های شاهنشاهی بر کشور ایران تحمیل کردند نور انقلاب از پشت ابرهای تیره بر چهره ایران تابید و چشم مردم ایران به انقلاب اسلامی روشن شد.
مبارکی بیان کرد: مردم ما و بخصوص هم استانی های عزیزمان با حضور پر شور در راهپیمایی مشت محکمی به طاغوتیان و بخصوص سرکرده اشان آمریکا زدنند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام را به جهانیان نشان داد
رییس آموزش و پرورش شهرستان چابهار گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام مردم ایران را به جهانیان نشان داد.
حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار
چهاربهاران، اظهار کرد: مردم یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلابند و صاحبان این انقلاب به شمار می آیند بنابراین در پیشرفت آن دخیلند و امروز هم بالاترین سرمایه مملکت سرمایه اجتماعی مردمیست تا با حضور پرشور در راهپیمایی اتحاد خود را نشان دادند.
وی افزود: آمریکا شیطان اکبر است و مردم این را خوب درک کرده اند و مردم رفتار مغرضانه آمریکا را همیشه دیده اند و هر جا خواستیم ضربه ای بخوریم دیدیم آمریکا هم در آن دستی داشته است و در صدر دشمنان ما قرار گرفته است و صدر شعار ما هم مرگ بر آمریکاست.
, رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت: رهبران اصلی انقلاب مجاهدینی بودند که با اعتقاد به مکتب اسلام وارد میدان مبارزه شدند.
حجت السلام والمسلمین محمدجهانگیری در گفت و گو با خبرنگار
,
, چهاربهاران, چهاربهاران, ، اظهار کرد: مردم به امر امام راحل ومقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن جواب کوبنده ای به آمریکا را نشان داد و این حضور گسترده باعث ناامیدی ابرقدرت ها از تجاوز به کشورمان شد.
وی افزود: مردم ما زیرباز ذلت نمیروند و راه ایثارگران و شهدا را ادامه خواهند داد و با حضور خود در صحنه راهپیمایی همه ابرقدرت ها را مأیوس کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار اذعان کرد: مردم ایران که دلبسته به رهنمودهای حضرت امام این مرد الهی و روحانی بودند با منطق حق و درس هایی با بصیرت آن بزرگوار دل بسته بودند ودرکنار نیروی عظیم ایمان و اعتقادبه اسلام با فداکاری و جان فشانی های فراموش نشدنی انقلاب را به یادگار گذاشتند.

22 بهمن روز عزت، عظمت اسلام و بازگشت به هویت اعتقادی ایران بود
فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: با توجه به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد وحدت و انسجام مردم است، حضور شیعه و سنی در کنار هم باعث ناامیدی دشمنان و ایجاد همبستگی و همدلی بیشتر خواهد شد..
سرهنگ پاسدار علی کوهستانی حضور مردم برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامید کردن دشمنان اسلام و انقلاب ضروری دانست و افزود: ما با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن باعث حفظ امنیت و وحدت در کشور شدیم و دشمن را مایوس کردیم.

22 بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم ایران بر طاغوت زمان است
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری بندرچابهار گفت: بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی یادآور پیروزی حق بر باطل یادآور این است که هر کجا ایمان بوده بر کفر و بر شیطان پیروز شده است
محمد مبارکی در گفت و گو با خبرنگار
,
,
,
,
, 22 بهمن روز عزت، عظمت اسلام و بازگشت به هویت اعتقادی ایران بود,
,
,
,
, 22 بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم ایران بر طاغوت زمان است,
,
, چهاربهاران, چهاربهاران, ، اظهار کرد: بهمن یادآور روزهای سخت انقلابیون است که مردم با براندازی سلطنت طاغوت به پیروزی دست یافتند و روزهای سخت با پیروزی به کام انقلابیون شیرین شد.
وی افزود: پس از گذشت سال ها زخمی که رژیم های شاهنشاهی بر کشور ایران تحمیل کردند نور انقلاب از پشت ابرهای تیره بر چهره ایران تابید و چشم مردم ایران به انقلاب اسلامی روشن شد.
مبارکی بیان کرد: مردم ما و بخصوص هم استانی های عزیزمان با حضور پر شور در راهپیمایی مشت محکمی به طاغوتیان و بخصوص سرکرده اشان آمریکا زدنند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام را به جهانیان نشان داد
رییس آموزش و پرورش شهرستان چابهار گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام مردم ایران را به جهانیان نشان داد.
حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار
,
,
,
,
, حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام را به جهانیان نشان داد,
,
, چهاربهاران, چهاربهاران, ، اظهار کرد: مردم یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلابند و صاحبان این انقلاب به شمار می آیند بنابراین در پیشرفت آن دخیلند و امروز هم بالاترین سرمایه مملکت سرمایه اجتماعی مردمیست تا با حضور پرشور در راهپیمایی اتحاد خود را نشان دادند.
وی افزود: آمریکا شیطان اکبر است و مردم این را خوب درک کرده اند و مردم رفتار مغرضانه آمریکا را همیشه دیده اند و هر جا خواستیم ضربه ای بخوریم دیدیم آمریکا هم در آن دستی داشته است و در صدر دشمنان ما قرار گرفته است و صدر شعار ما هم مرگ بر آمریکاست.
,
,

راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن در خاش 

سایت تفتان ما نوشت: لحظاتی قبل راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن با حضور پر شور و گرم مردم خاش آغاز شد.

-مردم شهرستان خاش برای زنده نگه داشتن یاد و راه امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با بنیانگذار کبیر انقلاب، شهدای انقلاب و ۸ سال جنگ تحمیلی در سطح خیابان امام خمینی (ره) این شهر حضور یافتند تا در این راهپیمایی مانند سال‌های گذشته شرکت کنند.

-در سی و نهمین بهار آزادی مردم این شهرستان در خیابان ها حضور یافته، شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا و الله‌اکبر الله‌اکبر سر دادند تا بار دیگر بر ولایتمداری و اطاعت خویش از ولی امر مسلمین صحه بگذارند.

-صبح امروز همه گروه‌های اجتماعی اعم از کسبه، دانشجویان، فرهنگیان، روحانیان و غیره در راهپیمایی حضور یافتند، زنان و مردان انقلابی خردسالان خود را نیز همراه داشتند تا آنها نیز مشق عشق خمینی کردن را بیاموزند.

-سرمای سوزناک زمستان نیز مانع از حضور مردم نشده است و مردم با در دست داشتن پرچم‌های کوچک و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مانند رودی خروشان خود را به مسیر اصلی می‌رسانند تا دنیا را مبهوت پایداری و ولایت‌مداری خود کنند.

-اکنون فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست مردم خاش طنین انداز است و موجی از نفرت و انزجار از ظلم و ستم بیدادگران را روانه دشمنان کرده‌اند.

-حضور کودکان و دانش‌آموزان در این بین چون همیشه مثال زدنی و بی‌مانند است که با شور و هیجان خاصی شعار سر می‌دهند و حمایت خود را از تمام کودکان ستم دیده اعلام می‌دارند.

-حضور نسل سومی‌ها در این راهپیمایی چشمگیرتر از سال‌های گذشته است تا دشمنان بدانند که با هیچ ترفندی نمی‌توانند نسل جوان و آینده‌ُساز کشور ما را از مسیر نظام و انقلاب منحرف سازند.

-قرار است شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در پایان حرکت خود در استادیوم ورزشی شهید امام بخش ریگی تجمع کنند.

-“۲۲ بهمن ماه” ؛ نقطه‌ عطفی در دفتر قطور افتخارات ملّت آگاه ایران است که به عنوان نمونه‌ای کاملاً بی‌بدیل، عملیاتی و برتر در سایر کشورها و انقلاب‌ها مورد بهره‌برداری و به عنوان الگویی بی‌نظیر در اعمال مدیریت دینی در سیاست و جامعه، درسطح جهان مورد مطالبه و استقبال عمومی قرارگرفته است.

, راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن در خاش ,
,
, تفتان ما ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
 
,
بود، اظهار کرد: این راهپیمایی پرشور و گسترده پیام مهمی را به غربی ها رساند و تمامی نقشه ها و توطئه های شوم آنان را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: حضور گسترده و عظیم مردم در این راهپیمایی ها پس از 39 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان از استمرار آرمان های والای این انقلاب در بین نسل های جوان دارد.

کرد گفت: مردم ایران اسلامی با حضور دشمن شکن خود در این راهپیمایی نشان دادند که با وحدت و پیروی از رهبر انقلاب اسلامی در برابر همه تهدیدهای پوچ و تحریم های اقتصادی دشمنان تا آخرین لحظه عمر خود ایستاده و مقاومت می کنند و ذره ای از اعتقادات و ارزش های خود کوتاه نخواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام همواره با توطئه ها و ترفندهای کور خود سعی می کنند تا نظام جمهوری اسلامی را تخریب کنند اما با بصیرت و ولایتمداری ملت ایران اسلامی، این نیرنگ های شوم هرگز عملی نخواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: حضور مردم ایران اسلامی در همه صحنه های انقلاب شاخصه مهمی در همراهی مردم با نظام است و این مسئله سبب می شود تا ملت ایران اسلامی همواره از بسیاری تهدیدهای شوم دشمنان در امان و محفوظ بمانند.

وی اظهار کرد: بدون شک اگر امام خمینی(ره) نبود پیروزی انقلاب اسلامی نیز میسر نبود و زمانی که امام راحل آمد، آزادی به خانه ها بازگشت، ما استقلال خویش را باز یافتیم و جمهوری اسلامی با دست پرمهر و محبت  او بنیاد نهاده شد.

۲۲ بهمن امسال نشان دهنده، اتحاد و وحدت مردم در برابر استکبار جهانی بود

مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: راهپیمایی عظیم و مردمی امروز مانور بزرگ ایران اسلامی در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب بود و سبب ناراحتی و یاس آنان شد و پاسخ محکم و دندان شکنی به این دشمنان داد.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی 22 بهمن امسال همه اقشار مختلف مردم حضوری پرشور داشتند، تصریح کرد: مردم به میدان آمدند و خشم خود را علیه استکبار نشان دادند و ثابت کردند که تا خون در رگ دارند برای دفاع از آرمان های والای انقلاب آماده هستند.

مولوی حسین زهی با بیان اینکه 22 بهمن روز وحدت و اتحاد ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی است، گفت: حضور فعال و گسترده مردم در راهپیمایی میلیونی امروز در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و جاودانه شد و دشمنان همواره از این بیداری و بصیرت احساس خطر می کنند.

وی اذعان کرد: شاه با آن همه مال و ثروت ابرقدرت ها با جهاد جوانان ولایت پذیر مانند موشی از کشور فرار کرد و انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز نشان داد وحدت کلمه تمامی اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب است و این حضور تجلی عزم و اراده ملی ملت مسلمان ایران در حفظ و حراست از آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است.

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بصیرت و ولایتمداری خود را به همه دنیا نشان دادند/ این راهپیمایی عظیم، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زد

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: حضور پرشور و عظیم مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امروز نشان از حمایت آنان از رهبری و نظام دارد و با این حضور مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب زده شد.

 وی با بیان اینکه 22 بهمن یادآور دورانی است که پای قدرت های پوشالی استکبار جهانی برای همیشه از این کشور قطع شد، تصریح کرد: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کردند که همیشه در برابر زیاده خواهی ها و یاوه گویی های آمریکا و رئیس جمهور آن ایستاده و مقاومت می کنند.

حجت الاسلام دهقان با بیان اینکه تحریم ها و تهدیدهای پوچ و توخالی استکبار هرگز ذره ای از آرمان های ملت ایران اسلامی کم نخواهد کرد، گفت: راهپیمایی 22 بهمن یادآور خروش مقدس ملت علیه رژیم طاغوت است و این روز عزت و آزادگی را برای همه ایرانیان به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز به راهپیمایی بزرگ 22 بهمن چشم دوخته بودند، خاطرنشان کرد: مردم با صلابت و بیدار ایران اسلامی همواره نشان دادند در برابر همه تفرقه افکنی های دشمنان مقاومت می کنند و راه نفوذ را بر بیگانگان و استکبار جهانی خواهند بست.

امام جمعه شهرستان خاش با قدردانی از حضور حماسی و گسترده مردم شهرستان خاش در راهپیمایی امسال، اذعان کرد: ملت غیور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اقتدار و صلابت نظام را به دنیا نشان دادند.

وی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه و میدان های انقلاب باعث بیمه شدن نظام می شود و مردم ایران اسلامی در طول 39 سال پیروزی انقلاب ثابت کردند که همواره از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی اطاعت می‌کنند.

,
,

وی تصریح کرد: حضور گسترده و عظیم مردم در این راهپیمایی ها پس از 39 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان از استمرار آرمان های والای این انقلاب در بین نسل های جوان دارد.

,

کرد گفت: مردم ایران اسلامی با حضور دشمن شکن خود در این راهپیمایی نشان دادند که با وحدت و پیروی از رهبر انقلاب اسلامی در برابر همه تهدیدهای پوچ و تحریم های اقتصادی دشمنان تا آخرین لحظه عمر خود ایستاده و مقاومت می کنند و ذره ای از اعتقادات و ارزش های خود کوتاه نخواهند آمد.

,

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام همواره با توطئه ها و ترفندهای کور خود سعی می کنند تا نظام جمهوری اسلامی را تخریب کنند اما با بصیرت و ولایتمداری ملت ایران اسلامی، این نیرنگ های شوم هرگز عملی نخواهد شد.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: حضور مردم ایران اسلامی در همه صحنه های انقلاب شاخصه مهمی در همراهی مردم با نظام است و این مسئله سبب می شود تا ملت ایران اسلامی همواره از بسیاری تهدیدهای شوم دشمنان در امان و محفوظ بمانند.

,

وی اظهار کرد: بدون شک اگر امام خمینی(ره) نبود پیروزی انقلاب اسلامی نیز میسر نبود و زمانی که امام راحل آمد، آزادی به خانه ها بازگشت، ما استقلال خویش را باز یافتیم و جمهوری اسلامی با دست پرمهر و محبت  او بنیاد نهاده شد.

,

۲۲ بهمن امسال نشان دهنده، اتحاد و وحدت مردم در برابر استکبار جهانی بود

مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: راهپیمایی عظیم و مردمی امروز مانور بزرگ ایران اسلامی در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب بود و سبب ناراحتی و یاس آنان شد و پاسخ محکم و دندان شکنی به این دشمنان داد.

, ۲۲ بهمن امسال نشان دهنده، اتحاد و وحدت مردم در برابر استکبار جهانی بود,
,
, تفتان ما,

وی با بیان اینکه در راهپیمایی 22 بهمن امسال همه اقشار مختلف مردم حضوری پرشور داشتند، تصریح کرد: مردم به میدان آمدند و خشم خود را علیه استکبار نشان دادند و ثابت کردند که تا خون در رگ دارند برای دفاع از آرمان های والای انقلاب آماده هستند.

,

مولوی حسین زهی با بیان اینکه 22 بهمن روز وحدت و اتحاد ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی است، گفت: حضور فعال و گسترده مردم در راهپیمایی میلیونی امروز در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و جاودانه شد و دشمنان همواره از این بیداری و بصیرت احساس خطر می کنند.

,

وی اذعان کرد: شاه با آن همه مال و ثروت ابرقدرت ها با جهاد جوانان ولایت پذیر مانند موشی از کشور فرار کرد و انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

,

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز نشان داد وحدت کلمه تمامی اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب است و این حضور تجلی عزم و اراده ملی ملت مسلمان ایران در حفظ و حراست از آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است.

,

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بصیرت و ولایتمداری خود را به همه دنیا نشان دادند/ این راهپیمایی عظیم، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زد

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: حضور پرشور و عظیم مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امروز نشان از حمایت آنان از رهبری و نظام دارد و با این حضور مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب زده شد.

, مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بصیرت و ولایتمداری خود را به همه دنیا نشان دادند/ این راهپیمایی عظیم، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زد,
,
, تفتان ما,

 وی با بیان اینکه 22 بهمن یادآور دورانی است که پای قدرت های پوشالی استکبار جهانی برای همیشه از این کشور قطع شد، تصریح کرد: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کردند که همیشه در برابر زیاده خواهی ها و یاوه گویی های آمریکا و رئیس جمهور آن ایستاده و مقاومت می کنند.

,

حجت الاسلام دهقان با بیان اینکه تحریم ها و تهدیدهای پوچ و توخالی استکبار هرگز ذره ای از آرمان های ملت ایران اسلامی کم نخواهد کرد، گفت: راهپیمایی 22 بهمن یادآور خروش مقدس ملت علیه رژیم طاغوت است و این روز عزت و آزادگی را برای همه ایرانیان به ارمغان آورده است.

,

وی با بیان اینکه دشمنان امروز به راهپیمایی بزرگ 22 بهمن چشم دوخته بودند، خاطرنشان کرد: مردم با صلابت و بیدار ایران اسلامی همواره نشان دادند در برابر همه تفرقه افکنی های دشمنان مقاومت می کنند و راه نفوذ را بر بیگانگان و استکبار جهانی خواهند بست.

,

امام جمعه شهرستان خاش با قدردانی از حضور حماسی و گسترده مردم شهرستان خاش در راهپیمایی امسال، اذعان کرد: ملت غیور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اقتدار و صلابت نظام را به دنیا نشان دادند.

,

وی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه و میدان های انقلاب باعث بیمه شدن نظام می شود و مردم ایران اسلامی در طول 39 سال پیروزی انقلاب ثابت کردند که همواره از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی اطاعت می‌کنند.

,
 
,
فریاد مرگ بر آمریکا در زابل طنین انداز شد/ ۲۲ بهمن جلوه شکوه ایرانیان و خاری بر چشم دشمنان
, فریاد مرگ بر آمریکا در زابل طنین انداز شد/ ۲۲ بهمن جلوه شکوه ایرانیان و خاری بر چشم دشمنان,
 
,
سایت اوشیدا نوشت: همزمان با سراسر کشور امروز مردم شهرستان زابل با حضوری چشمگیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی زدند.
,
سایت اوشیدا نوشت: همزمان با سراسر کشور امروز مردم شهرستان زابل با حضوری چشمگیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی زدند.
, اوشیدا ,
 
,
 
,
 
,

-فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مردم غیور شهرستان زابل بار دیگر نشان داد که مردم ولایتمدار این خطه با تمام توان پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

,

, ,

حضور دشمن شکن ملت ایران موجب دلسردی دشمنان و شادمانی دوستان انقلاب می شود

, حضور دشمن شکن ملت ایران موجب دلسردی دشمنان و شادمانی دوستان انقلاب می شود,

در حاشیه این راهپیمایی حجت الاسلام قادر بخش بامری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم ولایت‌مدار شهرستان سرباز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: این حضور دشمن شکن ملت ایران موجب دلسردی دشمنان و شادمانی دوستان انقلاب می شود.

, پاپایا,

وی افزود: این حرکت تاریخ ساز مردم شهید پرور شهرستان سرباز و ملت ایران به همگان ثابت کرد که این مردم تا پای جان از آرمان های انقلابی خود دفاع می کنند.

,

امام جمعه شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه امروز روز پیروزی حق بر باطل و ایمان بر کفر است، بیان کرد: ملت ایران در بهمن 57 ثابت کردند که با نیروی اراده، وحدت و ایمان می شود بر هر قدرت شیطانی پیروز شد.

,

وی ادامه داد: امروز ایران در اوج آبادانی و امنیت به سر می برد و این خود بهترین دلیل برای ملت بود تا به شکرانه این نعمت به خیابان ها آمده و 39بهار آزادی را جشن بگیرند.

,

راهپیمایی 22بهمن پیامی روشن برای استکبار جهانی داشت

, راهپیمایی 22بهمن پیامی روشن برای استکبار جهانی داشت,

 حجت الاسلام علی بامری نیز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر اینکه حضور ملت در راهپیمایی 22بهمن قابل تقدیر است، گفت: بی شک این حضور باشکوه ملت شریف ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری به تاریخ انقلاب افزوده و  نقشه ها دشمنان نظام را نقش بر آب خواهد کرد.

, پاپایا,

وی ادامه داد: حضور همه اقشار و مذاهب نمایشی از وحدت ملی و همدلی در میان ملت شریف ایران است.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز با اشاره به اینکه نسل چهارم انقلاب به میدان آمده بودند، اذعان داشت: حضور کودکان و نوجوانان در کنار والدین خود  در راهپیمایی22بهمن، نشان دهنده این واقعیت است که به راستی نسل چهارم انقلاب هم به درک درستی از آرمان های انقلابی رسیده و امروزه زیر سایه تربیت دینی پدران و مادران با بصیرت خود آماده دفاع از ایران اسلامی هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: این حضور پرشور پیام روشنی برای دشمنان انقلاب بود که بدانند فتنه افروزی آنان هیچ گاه نمیتواند موجب شود تا ملت از انقلاب فاصله بگیرند.
 
مردم ایران حماسه ای ماندگار آفریدند

مولوی عنایت الله رسولی زاده نیز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تقدیر از حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22بهمن، گفت: این حضور چشمگیر مردم همچون طوفانی عظیم کاخ آرزوهای پوچ استکبار جهانی و کشورهای غربی را بر سر آنان آوار کرده و نقشه های آنان را بر باد داد.

,
,  
مردم ایران حماسه ای ماندگار آفریدند
,
,
, پاپایا,

وی افزود: امروز از هر قوم، مذهب و قشری دست در دست هم برای دفاع از انقلاب حاضر بودند که این وحدت خود کلید نجات از فتنه هاست.

,

امام جمعه اهل سنت مینان سرباز با تاکید بر  اینکه امروز مردم ایران حماسه ای ماندگار آفریدند، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نقاط قوت انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن و پایبندی به دین و وحدت کلمه است که خوشبختانه امروز در سالروز 39سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر همین نقاط قوت موجب استحکام بخشیدن به پایه های آن شد و آب سردی بر پیکر بی جان استکبار جهانی پاشید.

,

وی تصریح کرد: دشمنان می دانند تا وقتی صاحبان اصلی این انقلاب یعنی مردم از آن حمایت می کنند نمی توانند عملی برای نابودی آن انجام دهند.

,

رسولی زاده با بیان اینکه مردم ایران همواره حامی انقلاب و رهبری بوده و هستند، اظهار کرد: ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی همواره در مواقع لزوم برای نشان دادن حمایت خود از نظام و رهبری به میدان آمده و با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید پیمان می کنند.

,

وی پیروی از ولایت فقیه و راه شهدا را رمز موفقیت ملت ایران دانست و گفت: مردم ایران همواره با تکیه بر این دو اصل توانسته اند بر مشکلات پیروز شوند و امروز نیز با حضوری ده ها میلیونی و حماسی،  اقتدار خود را در جهان به نمایش گذاشتند.

,

ملت ایران بار دیگر با انقلاب و رهبری تجدید پیمان کردند

, ملت ایران بار دیگر با انقلاب و رهبری تجدید پیمان کردند,

در حاشیه این راهپیمایی با شکوه حمیرا ریگی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تبریک دهه مبارک فجر وگرامیداشت 39 سالگرد پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی ایران، گفت: ویاد وخاطره شهیدان و امام راحل گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حماسه سازی خود در راهپیمایی 22بهمن با آرمان های انقلاب اسلامی ایران تجدید پیمان کرده و حمایت خودشان را از نظام و رهبری به نمایش گذاشتند.

, پاپایا,

وی افزود: حضور چشمگیر مردم شهرستان قصرقند در راهپیمایی22بهمن ماه نشان از فهم و بصیرت بالای این مردم شهید پرور و انقلابی دارد.

,

فرماندار شهرستان قصرقند با تاکید بر اینکه راهپیمایی باشکوه امروز مشتی محکم بر دهان استکبار و فتنه گران بود، بیان کرد: ملت ایران امروز به جهانیان ثابت کردند که هیچ گاه اسیر دسیسه های استکبار جهانی نخواهند شد و همواره با تکیه بر بصیرت انقلابی، فهم دینی و رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

,

وی با تقدیر از حضور ده ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن، خاطرنشان کرد: در روزی که چشم تمامی دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی به ایران دوخته شده و استکبار جهانی تبلیغات بسیاری برای عدم حضور مردم در این حماسه ماندگار  کرده بود این ملت همیشه بیدار با حضور پرشور خود به دوستان ایران اسلامی نوید آزادی و مبارزه با ظلم و ستم دادند و مشتی محکم بر دهان دشمنان ملت و انقلاب اسلامی زدند.

آمده ایم تا از انقلاب و رهبری دفاع کنیم

,
,
, آمده ایم تا از انقلاب و رهبری دفاع کنیم,

یکی از فرهنگیان حاضر در راهپیمایی 22بهمن در حالی که همراه و همگام با دیگران شعار مرگ بر استکبار سر میداد به خبرنگار پاپایا، گفت: امروز آمده ایم تا از انقلاب و رهبری حمایت کرده و به دشمنان بگوییم تا وقتی زنده هستیم و خون در رگ های ما جریان دارد نخواهیم گذاشت مستکبرین جهانی چشم طمع خود را به ایران بدوزند.

, پاپایا,

فاطمه سوری ادامه داد: ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی در همه عرصه ها ثابت کرده که به بهترین شکل در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و گرفتار نقشه های شوم آنها نمی شوند.

,

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن چشمگیر و حماسی است، اذعان داشت: امروز چشم دشمنان از دیدن این همه جمعیتی که برای تجدید پیمان با رهبر خود به خیابان ها آمده اند کور خواهد شد چرا که آنها می دانند تا وقتی مردم با این شور و شوق از این نظام مقدس دفاع می کنند، نمی توانند فتنه افروزی کرده و موجبات ضربه زدن به این ملت و انقلاب را فراهم کنند.

,

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عبادت دسته جمعی به شمار می رود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در گفت و گو با اوشیدا اظهار کرد: طبق آیه ۱۲۰ سوره توبه " هیچ حرکت دسته جمعى که کفار را عصبانى کند، انجام نمی شود مگر این که براى آن، پاداش عمل صالح ثبت می‌شود"راهپیمایی ‏هایى که دشمنان اسلام را عصبانى کند، خود عمل صالح به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن عارفی به خبرنگار اوشیدا گفت: با توجه به اینکه راهپیمایى‏۲۲ بهمن از طریق وسایل ارتباطى و ماهواره ‏ها انعکاس داده می شود نوعى حضور در صحنه، عبادت دسته جمعى و عامل تقویت روحیه مردم و ناکامی دشمن است.

وی افزود: گمان برخی افراد مبنی بر این است که مساله راهپیمایی هیچ ربطی به دین و آخرت انسانها ندارد در حالی که هر حرکتی که در راستای تقویت نظام اسلامی باشد دارای اجر و ثواب است.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان اسلام را به خشم می آورد

فرماندار زابل به خبرنگار اوشیدا گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان نظام و اسلام را خشم می آورد و سبب عزت و آبروی بیشتر ایران اسلامی در جهان می شود.

هوشنگ ناظری به خبرنگار اوشیدا گفت: امروز چشم دشمنان نظام به این راهپیمایی است بنابراین حضور چشمگیر مردم خاری بر چشم آنان است.

وی با بیان اینکه ملت ایران قدردان نظام هستند و هیچ گاه از آرمان های خود کوتاه نمی آیند، تصریح کرد: استقلال سیاسی و عزت ملی یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی است به طوری که در حال حاضر هیچ وابستگی به قدرت های بیرونی و بیگانه در ایران وجود ندارد و ملت سرنوشت خود را رقم می زنند.

دستاوردهای انقلاب را باید مرور کرد

امام جمعه زابل با عنوان اینکه دستاوردهای انقلاب را باید مرور و با قبل از انقلاب مقایسه کرد، عنوان کرد: در قبل از انقلاب عزت ملت زیر چکمه های نظامی آمریکا و سایر اجانب لگدمال شد اما امروز سربازان امام خمینی و امام خامنه ای مشت هایی آهنین بر دهان استکبار می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا ابراز کرد: جشن پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای یاداوری ارزش ها و رشادت های ملت ایران در مقابل رژیم ستم شاهی است.

وی افزود: اگر مردم حق را تشخیص دهند و بر سر ارزش ها پایدار و مقاوم باشند پیروز خواهند بود بنابراین انتظار می رود راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال باشکوه تر از قبل برگزار شود.

, حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عبادت دسته جمعی به شمار می رود, حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عبادت دسته جمعی به شمار می رود,
,
, اوشیدا,
,
,
,
,
,
, حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان اسلام را به خشم می آورد, حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان اسلام را به خشم می آورد,
,
,
,
,
,
,
,
, دستاوردهای انقلاب را باید مرور کرد, دستاوردهای انقلاب را باید مرور کرد,
,
,
,
,
,
,

مردم سیستان همواره برای دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه حضور داشته اند

, مردم سیستان همواره برای دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه حضور داشته اند, مردم سیستان همواره برای دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه حضور داشته اند, مردم سیستان همواره برای دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه حضور داشته اند, مردم سیستان همواره برای دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه حضور داشته اند, مردم سیستان همواره برای دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه حضور داشته اند,

حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در گفت و گو با ندای هیرمند گفت: 22 بهمن ماه روز شکوه و عظمت ملت ایران است.

, حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در گفت و گو با ندای هیرمند گفت: 22 بهمن ماه روز شکوه و عظمت ملت ایران است., حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در گفت و گو با ندای هیرمند گفت: 22 بهمن ماه روز شکوه و عظمت ملت ایران است., ندای هیرمند ,

وی افزود: انقلاب اسلامی دارای سه ظلع است که هر سه ظلع امروز با قدرت در کنار یک دیگر ایستاده اند.

, وی افزود: انقلاب اسلامی دارای سه ظلع است که هر سه ظلع امروز با قدرت در کنار یک دیگر ایستاده اند., وی افزود: انقلاب اسلامی دارای سه ظلع است که هر سه ظلع امروز با قدرت در کنار یک دیگر ایستاده اند.,

امام جمعه شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: مردم سیستان همواره برای دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه حضور داشته اند و با قدرت از نظام و رهبری دفاع کرده اند.

, امام جمعه شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: مردم سیستان همواره برای دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه حضور داشته اند و با قدرت از نظام و رهبری دفاع کرده اند., امام جمعه شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: مردم سیستان همواره برای دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه حضور داشته اند و با قدرت از نظام و رهبری دفاع کرده اند.,

حجت الاسلام گزمه گفت: آمریکای جنایت کار و هم پیمانانش هر سال هزینه های هنگفتی را برای نظام ایران خرج می کنند اما با فهم و درایت مردم و رهبری شکست می خورند.

, حجت الاسلام گزمه گفت: آمریکای جنایت کار و هم پیمانانش هر سال هزینه های هنگفتی را برای نظام ایران خرج می کنند اما با فهم و درایت مردم و رهبری شکست می خورند., حجت الاسلام گزمه گفت: آمریکای جنایت کار و هم پیمانانش هر سال هزینه های هنگفتی را برای نظام ایران خرج می کنند اما با فهم و درایت مردم و رهبری شکست می خورند.,

وی تصریح کرد: هزینه های بی وقفه آمریکا بر علیه ایران ، نظام اسلامی را بزرگتر خواهد کرد، با سرنگونی جت جنگی اسرائیل به دست نیروهای های حزب الله اسرائیل حتی از جنگ با آنان و ایران می ترسد.

, وی تصریح کرد: هزینه های بی وقفه آمریکا بر علیه ایران ، نظام اسلامی را بزرگتر خواهد کرد، با سرنگونی جت جنگی اسرائیل به دست نیروهای های حزب الله اسرائیل حتی از جنگ با آنان و ایران می ترسد., وی تصریح کرد: هزینه های بی وقفه آمریکا بر علیه ایران ، نظام اسلامی را بزرگتر خواهد کرد، با سرنگونی جت جنگی اسرائیل به دست نیروهای های حزب الله اسرائیل حتی از جنگ با آنان و ایران می ترسد.,

حضور حماسی مردم در راهپیمایی نشان گر وفاداری شان به نظام و رهبری است

, حضور حماسی مردم در راهپیمایی نشان گر وفاداری شان به نظام و رهبری است, حضور حماسی مردم در راهپیمایی نشان گر وفاداری شان به نظام و رهبری است, حضور حماسی مردم در راهپیمایی نشان گر وفاداری شان به نظام و رهبری است,

دکتر امینی فرد نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی هم به در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: این حضور حماسی مردم در راهپیمایی نشان گر وفاداری شان به نظام و رهبری است.

نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر هم گفت: حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی بیانگر جشن چهلمین سالروز انقلاب و پایداری مردم به اندیشه های امام(ره)، ولایت فقیه، آرمانها و ارزشهای انقلاب و شهدا است.

, دکتر امینی فرد نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی هم به در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: این حضور حماسی مردم در راهپیمایی نشان گر وفاداری شان به نظام و رهبری است.

نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر هم گفت: حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی بیانگر جشن چهلمین سالروز انقلاب و پایداری مردم به اندیشه های امام(ره)، ولایت فقیه، آرمانها و ارزشهای انقلاب و شهدا است.
, دکتر امینی فرد نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی هم به در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: این حضور حماسی مردم در راهپیمایی نشان گر وفاداری شان به نظام و رهبری است.

نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر هم گفت: حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی بیانگر جشن چهلمین سالروز انقلاب و پایداری مردم به اندیشه های امام(ره)، ولایت فقیه، آرمانها و ارزشهای انقلاب و شهدا است.
, پهره,
,
,

وی افزود : این حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96 پاسخ محکمی به یاوه گویی های ترامپ و حامیان جهانی و منطقه ای آمریکا است.

, وی افزود : این حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96 پاسخ محکمی به یاوه گویی های ترامپ و حامیان جهانی و منطقه ای آمریکا است., وی افزود : این حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96 پاسخ محکمی به یاوه گویی های ترامپ و حامیان جهانی و منطقه ای آمریکا است.,

وی تصریح کرد: ملت مقتدر و با صلابت ایران را هیچ قدرت و کشوری مانع حرکت رو به جلو او شود.

, وی تصریح کرد: ملت مقتدر و با صلابت ایران را هیچ قدرت و کشوری مانع حرکت رو به جلو او شود., وی تصریح کرد: ملت مقتدر و با صلابت ایران را هیچ قدرت و کشوری مانع حرکت رو به جلو او شود.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه