اخبار داغ

عزت الله ضرغامی در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن کرج:

علاقه مردم به انقلاب هویت و شناسنامه ماست/ تحرکات شبانه در کشور جز مضحکه چیزی نیست/ اقتدار این است که یک جمله رهبری دشمن را وادار به عذرخواهی کرد

علاقه مردم به انقلاب هویت و شناسنامه ماست/ تحرکات شبانه در کشور جز مضحکه چیزی نیست/ اقتدار این است که یک جمله رهبری دشمن را وادار به عذرخواهی کرد
عضو شورای عالی فضای مجازی در کرج گفت: علی رغم تحریم ها، ناکارمدی های مدیران و مطالبات رفاهی مردم که همواره رهبری خوارستار ان بوده است، علاقه مردم به انقلاب، که هویت و شناسنامه ماست ، کمرنگ نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کرج، گفت: ۲۲ بهمن ۹۶ امروز در تاریخ انقلاب اسلام توسط مردم کرج ثبت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;,

مردم نشان دادند انقلاب متعلق به مردم است و برای تداوم آن زجرها کشیده شده است. اگر کسی بخواهد راه خود را کج کند تاثیری در روند انقلاب ندارد و بوق های تبلیغاتی دشمنان در فضای مجازی، برای القا این که مردم از انقلاب خسته شده اند، شکست خورد.

,

وی افزود: مردم با احساس انگیزه بیشتر امروز به میدان آمده اند تا نشان دهند، انقلاب متعلق به آنهاست و علی رغم تحریم ها، ناکارمدی های مدیران و مطالبات رفاهی مردم که همواره رهبری خوارستار ان بوده است، علاقه مردم به انقلاب، که هویت و شناسنامه ماست ، کمرنگ نشده است.

,

مردم بدانند که جزای خیر در دنیا و اخرت نصیب راهپیمایان خواهد شد.مردم در زیر بمباران اطلاعاتی و تبلیغاتی دشمن امده اند.انقلاب اسلامی دادای سه ویژگی است.

,

ضرغامی در ادامه گفت: در مقابل فشارها و تهدیدات و چالش ها مردم توانستند مقاومت کنند و نه تنها یک وجب از خاک ملت را ندادند، بلکه حماسی تر در سطح جهانی مطرح تر شدند و پیشگام دیگر انقلاب های جهان شدند.

,

مردم در برابر شعارهای اصیل انقلاب کوتاه نیامده و دست نکشیده اند. در عین مشکلات و تحریم های ۴۰ ساله، انقلاب توانست کارنامه ای درخشان در راستای سازندگی و عرصه های مختلف از خود نشان دهد.

,

امروز پس از ۴۰ سال به گفته تحلیل گران خارجی و شهادت مردم به برکت رسانه ها، دو جربان، یکی جریان استکبار به رهبری امریکا و دوم جریان مقاومت به رهبری ایران داربم و می بینید که هرجا این دو جریان رویارویی کردند، پیروز میدان جبهه مقاومت بوده است. 

,

کارنامه پر از شکست آمریکا نشان می دهد،۴ هزار میلیارد دلار از سوی او در عراق خرج شد اما شکست خورد، توطئه کردستان عراق برای ایجاد اسرائیل دیگر

,

که بدون جنگ و خونریزی این توطئه خنثی شد. داعش که سمبل چهره بدون رتوش آمریکا است از جهل و نادانی درست شد برای نابودی اسلام و ایران 

,

اما شکست خوردند و به فرموده امام (ره) از اسلام سیلی خوردند، چرا که می خواستند اسلام را در چهره داعش جلوه دهند. 

,

عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: تحرکات شبانه در کشور جز مضحکه چیزی نیست، مساجد در گوشت و پوست مردم انقلابی است. کرج کارنامه خوبی در دفاع از حرم بزرگان دین دارد. داعش در برابر منطق عظیم جمهوری اسلامی شکست خورد و بی بی سی اعلام کرد هر چقدر تلاش کردیم جمهوری اسلامی را متوقف کنیم، نشد.

,

کریدور نظامی آمریکا در عراق، اسرائیل، لبنان و سوریه و .... شکست خورده و چاره ای ندارد و در مقابل فدرت ملت تقسیم شده اند. چرا که مردم ایران هویت فکری و ایدئولوژیک دارند.

,

اعتراض دختران به حجاب تبلیغ دشمن است برای دست برداشتن از عقاید و آرمان ها، اما ۲۲ بهمن این توظئه ها را خنثی کرد. شعار جمهوری اسلامی شعار اصیل انقلابیون ایران است و مردم بهای شعار استقلال و آزادی را با خون شهدا و حضور در عرصه می دهند. محمدرضا و پسرش رضاخان به یک اشاره غربی ها وارد ایران شدند و رفتند.

,

اقتدار این است که پس از شهادت حجاج ایرانی در عربستان و سهل انگاری مقامات ما، یک جمله رهبری در مانور نظامی دانشکده افسری آنها را وادار کرد که علاوه بر عذرخواهی، اجساد شهدا را به ایران بازگردانند.

,

یک تشر رهبری حواس عربستان را جمع کرد، لذا استقلال امروز راحت به دست نیامده است، امروز در فضای مجازی هر کسی هر حرفی را درباره هر کسی می خواهد آزادانه می زند و توهین های فراوان به نهادهای مقدس و مقدسات مردم آنجام می شود.

,

وی افزود: کسانی که به بهانه حقوق بشر حرف از آزادی می زنند بدانند که در فتنه ۸۸ جمهوریت اسلام زیر سوال رفت، حزب اوباما دستور داد ۲۵ ماهواره را بر روی مردم ایران بستند تا مبادا خلاف حرف هایشان زده شود و به گوش جهانیان برسد.  تبلیغات عدم ازادی زنان هنر و فرهنگ توسط دشمن انجام شد. همه حرف های استکبار درباره عدم آزادی و حقوق بشر صحیح نیست و اقتدار و شعارهای ایران مستدام است.

,

ضرغامی در پایان گفت: پرونده مفاسد اقتصادی و دعواهای جریان های سیاسی در انتخابات برای کوبیدن هم موجب شد، مسئولین مردم را فراموش کنند. لذا قوه قضاییه با تاکید رهبر در حال گره گشایی و اخذ مطالبات مردم هستند تا مردم با شور و هیجان بیشتری از دستاوردهای انقلاب اسلامی حمایت کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه