اخبار داغ

حماسه وحدت و حضور ملت در چهلمین جشن پیروزی انقلاب

قلب ها در پاسداری از انقلاب اسلامی باز هم تپید

قلب ها در پاسداری از انقلاب اسلامی باز هم تپید
در طلیعه چهلمین بهار فجر انقلاب، پیر و جوان، مرد و زن، بزرگ و خردسال همه با هم متحد و یکپارچه و ساعت‌ها پیش از آغاز راهپیمایی با حضور در خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی خود را برای جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده کرده بودند تا «حماسه وحدت و حضور ملی» را به نمایش بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،انقلاب اسلامی به بیان مقام معظم رهبری، حقیقتی زنده است که اکنون در حال ورود به چهل سالگی خود دراصول و مبانی، ثابت و پایدار مانده، اما از این درخت تناور و ریشه دار، میوه‌های نو به نو و جدید بروز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

 

,

, ,

رهبر انقلاب اسلامی اخیرا، ایام الله و مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی را مایه قوام و استحکام نظام دانستند و تأکید کردند: امسال به لطف الهی، ۲۲ بهمن از آن ۲۲ بهمن‌های تماشایی خواهد بود.

,

 

,

در همین راستا، راهپمایان درجای جای استان همدان به همراه تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا در لبیکی دوباره به دعوت مقام معظم رهبری ـ مدظله العالی ـ عزت، شرف و اقتدار ملی خود را در نمایش عظیم حضور ملی به اثبات رساندند.

,

 

,

همدان: همه آمدند، مردم از هر قشر و با هر طرز فکری بازهم حماسه آفریدند

, همدان: همه آمدند، مردم از هر قشر و با هر طرز فکری بازهم حماسه آفریدند, همدان: همه آمدند، مردم از هر قشر و با هر طرز فکری بازهم حماسه آفریدند,

بیست و دومین روز از یازدهمین ماه سال 96 هم از راه رسید در حالی که جوش و خروش از هر سوی خیابانهای اصلی شهر همدان دیده میشد.

,

 

,

راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه امسال از میدان امامزاده عبدالله همدان آغاز شد در حالی که مردم مثل همیشه پر از نشاط و شور انقلابی با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حضور خود را در این تجمع بزرگ به اثبات رساندند.

,

 

,

چهار راه خواجه رشید همدان که با حضور گروههای نمایشی رزمی پوشش داده شده بود جلوه دیگری از حماسه و رزم را در این بزم انقلابی نمایان کرد.

,

 

,

مردم از هر قشر و با هر طرز فکری در این جمع حاضر شده بودند و بارها خود را مدیون و مرهون خون شهدا و انقلاب می نامیدند و این دین را در غریو شعائرشان فریاد می زدند.

,

مراسم با شعار مرگ بر مفسد اقتصادی، مفسد اقتصادی اعدام باید گردد و... تا آارمگاه بوعلی همدان ادامه یافت و نماینده ولی فقیه در همدان و مسؤولین دولتی و نظامی هم در این محل مستقر شدند. 

,

 

,

شکوه حضور مردم انقلابی نهاوند در راهپیمایی 22 بهمن

, شکوه حضور مردم انقلابی نهاوند در راهپیمایی 22 بهمن, شکوه حضور مردم انقلابی نهاوند در راهپیمایی 22 بهمن,

مردم مؤمن و انقلابی نهاوند هم‌نوا با مردم سراسر کشور در سالروز پیروزی انقلاب باشکوه اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبری انقلاب تجدید پیمان کردند.

,

 

,

هم‌زمان با مردم سراسر کشور مردم مؤمن و انقلابی نهاوند با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند.

,

 

,

مردم با بصیرت نهاوند با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه‌ای دیگر خلق کردند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

,

 

,

راهپیمایی امروز در نهاوند از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جوانان شروع شد ولی قبل از این ساعت هم مردم زیادی منتظر بودند تا با حضور گسترده خود نشان دهند که پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

,

 

,

جوانان، نوجوانان و بانوان قهرمان شهرستان نهاوند نیز با در دست داشتن پلاکاردها و شعارنوشته‌ها حضور پررنگی در این مراسم داشتند.

,

 

,

لبیک خانواده ورزش استان به ندای رهبر فرزانه انقلاب

, لبیک خانواده ورزش استان به ندای رهبر فرزانه انقلاب, لبیک خانواده ورزش استان به ندای رهبر فرزانه انقلاب,

مسئولان ورزش استان و هیات های ورزشی، ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی، مربیان و پیشکسوتان هم صبح امروز با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و با آرمان های والای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.

,

 

,

جامعه ورزش همدان که طبق برنامه مقابل اداره کل ورزش و جوانان  واقع در خیابان پاستور تجمع کرده بودند، با شروع راهپیمایی در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری را در دست داشتند با شروع راهپیمایی به خیل عظیم جمعیت پیوستند و حرکت خود را به سمت میدان آغاز کردند.

,

 

,

در مراسم باشکوه امروز همچنین جمعی از ورزشکاران رزمی با پوشیدن لباس های مخصوص که جلوه جالب و زیبایی به راهپیمایی داده بود، در طول مسیر راهپیمایی اقدام به انجام حرکات رزمی کردند.

,

 

,

اینجا به وقت تویسرکان؛ قلب ها در پاسداری از انقلاب هر لحظه می تپد؛

, اینجا به وقت تویسرکان؛ قلب ها در پاسداری از انقلاب هر لحظه می تپد؛, اینجا به وقت تویسرکان؛ قلب ها در پاسداری از انقلاب هر لحظه می تپد؛,

امروز همه آمدند، پیر و جوان، زن و مرد، کسبه و کارمند، مسئول و غیر مسئول، دانش آموز و دانشجو، روستایی وشهری، آمده اند تا حماسه ای دیگر در 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران بیافرینند.

,

 

,

آمدند تا بگویند لحظه ای به عقب باز نمی گردند و عاشقانه از میهن خود دفاع می کنند و حتی اگر لازم باشد از جان و مال خود برای حفظ اسلام و انقلاب می گذرند.

,

 

,

امسال در فجر فاطمی اقشار مختلف مردم ولایتمدارانه در صحنه ای دیگر از انقلاب، به میدان عمل آمدند.

,

 

,

و اینجا تویسرکان است و مردم ولایتمدار، انقلابی و متدینش همچون مردمان سایر نقاط ایران اسلامی، بار دیگر در راهپیمایی با شکوه 22بهمن ماه، یکپارچه، همدل و با غیرت، یک صدا دوباره شعار "مرگ بر امریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر آل سعود خائن" را سر دادند.

,

 

,

امروزهمچنیپن همزمان با راهپیمایی 22  بهمن در تویسرکان مردم این دیار شاهد برافراشته شدن پرچم بزرگ جمهوری اسلامی ایران، به متراژ ۷۲ متر مربع در ارتفاع ۳۰ متر در میدان شهید فرشید هرمزی بودند.

,

 

,

همزمان با سراسرکشورمردم اسدآباد در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند

, همزمان با سراسرکشورمردم اسدآباد در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند, همزمان با سراسرکشورمردم اسدآباد در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند,

صبح امروز همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 10 صبح  مردم شهر اسدآباد، در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کردند.

,

 

,

مردم اسدآباد با تجمع در مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای شهر اسدآباد مسیرهای خیابان امام، میدان امام، خیابان فرهنگ تا میدان طالقانی(ساعت) را طی کردند.

,

 

,

امروز همه دعوت بودند از  پیر و جوان تا بزرگ و کوچک، دانشجو و دانشاموز، کسبه بازار و کارمند، مسئول و غیر مسئول؛ یک صدا با مشت های گره کرده فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»سر می دادند.

,

 

,

شعارها کوبنده تر و متقاوت تر سر داده می شد، گویی آنجا که رهبر عزیز فرموده بود امسال راهپیمایی تماشایی خواهد بود، به ایشان الهام شده بود.

,

 

,

چه آینده نگر ماهری‌ست سیدعلی که فرمود به حمداللّه ۲۲ بهمن تماشایی خواهیم داشت و واقعا که تماشایی بود برای آنان که در خیال پوشالی خود می پندارند که مردم را به اجبار به خیابان می آوردند.

,

 

,

مردم دیار سیدجمال همان مرد انقلابی روزگاران قدیم برای چهلمین بار به خیابان ها آمدند و قامت برافراشتند بر پشت ولایت و رهبری و ادای احترام کردند بر مقام شامخ امام وشهدای راه امام.

,

 

,

یکباردیگرحماسه ای تماشایی در ملایررقم خورد

, یکباردیگرحماسه ای تماشایی در ملایررقم خورد, یکباردیگرحماسه ای تماشایی در ملایررقم خورد,

امروز همه آمده بودند پیر و جوان،زن و مرد و همه مردم ملایر؛ آمده بودند تا بگویند ما پشتیبان انقلاب اسلامی خود هستیم، ایرانی هستیم و به هیچ کس اجازه نمی دهیم در حرکت انقلاب ما خللی ایجاد کند.

,

 

,

مردم ملایر پرشور تر و تماشایی تر از همیشه به جهانیان نشان دادند که ایرانی پایبند انقلاب خود است حتی اگر مشکلاتی در راه باشد.

,

 

,

امروز مردم کشور به همه دنیا یادآوری کردند که ایرانی هیچگاه از آرمان های امام و رهبر خویش کوتاه نمی آید و این دشمنانند که رو سیاه هستند.

,

 

,

مردم ملایر امروز با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و با حرکت در مسیر میدان امام خمینی(ره) تا میدان امام حسین(ع) حماسه ای تماشایی خلق کردند.

,

 

,

حضور پر شور مردم انقلابی بهار در راهپیمایی ۲۲ بهمن

, حضور پر شور مردم انقلابی بهار در راهپیمایی ۲۲ بهمن, حضور پر شور مردم انقلابی بهار در راهپیمایی ۲۲ بهمن,

مردم ولایت مدار و انقلابی شهر بهار با حضور گسترده و چشمگیر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر نشان دادند که پایبند این نظام و انقلاب هستند.

,

 

,

مردم شهر بهار همراه با مردم سایر شهرهای کشور اسلامی ایران با شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل به صحنه آمده و برگ زرین دیگری را در  تاریخ این کشور ثبت کردند.

,

 

,

فریاد الله اکبر و لا اله الا الله مردم ولایی بهار بار دیگر نشان داد که این مردم پای نظام اسلامی و انقلاب ایستاده اند و هیچ مشکلی نمی تواند اراده آنها را سست کند.

,

 

,

مردم فامنین با آرمانهای امام و رهبری تجدید بیعت کردند
مردم شهرستان فامنین باحضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهداء تجدید بیعت نمودند.

, مردم فامنین با آرمانهای امام و رهبری تجدید بیعت کردند, مردم فامنین با آرمانهای امام و رهبری تجدید بیعت کردند,
,

 

,

مردم شریف شهرستان با در دست داشتن تصاویری از امام و رهبری و سردادن شعار"ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم، حمایت و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه اعلام و با سردادن شعار "مرگ بر امریکا، مرگ بر آل سعود برائت خود را از مشرکان اعلام داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه