اخبار داغ

راهپیمایی تماشایی مردم لرستان در یوم الله۲۲بهمن +تصاویر

راهپیمایی تماشایی مردم لرستان در یوم الله۲۲بهمن +تصاویر
آیت‌الله سیداحمد میرعمادی گفت: امروز حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تماشایی شده‌است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سفیر افلاک صبح امروز در حالی مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با راهپیمایی مردم ولایتمدار لرستان از میدان شهدا آغاز شد که از ساعاتی قبل مردم آمدند تا حماسه بیافرینند و به پاسداشت پیروزی ملت ایران بر مستکبران فریاد استقلال آزادی سردهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

مردم حماسه آفرین لرستان ضمن میثاق مجدد با آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای عظیم الشان انقلاب و نیز رهبر فرزانه انقلاب به جهانیان اعلام کردند که همواره با عشق و اخلاص در راه اعتلاء، ‌اقتدار و سرافرازی میهن اسلامی گام بر می دارند.

,

 

,

, ,

 

,

در آغاز چهلمین بهار انقلاب اسلامی مردم با همان شور انقلابی سال 57 حول محور ولایت فقیه ندای «الله اکبر» سر دادند و نشان دادند که با اتحاد پای  آرمان ها و گفتمان های انقلاب ایستاده اند و لحظه ای ازآنها دست نخواهند کشید و هر روز مستحکم تر از دیروز به میدان می آیند.

,

 

,

مردم انقلابی لرستان که خود را میراث دار خون شهدا می دانند باحضور آگاهانه  و با بصیرت درصحنه‌های حساس به حمایت تمام‌قد از انقلاب اسلامی پرداختند.

,

 

,

دشمن با همه توان به میدان آمده است

, دشمن با همه توان به میدان آمده است,

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری صبح امروز در راهپیمایی تماشایی 22 بهمن مردم لرستان در جمع خبرنگاران گفت: دشمن با همه ابزار به میدان آمده تا انقلاب را با مشکل مواجه کند و با خیال باطل خود نظام جمهوری اسلامی ایران را از پای در آورد.

,

 

,

دادستان کل کشور با بیان این که مردم با دیدن حرکات مذبوحانه دشمن پررنگ تر از همیشه درصحنه حاضر می شوند،گفت:همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش بینی کردند راهپیمایی امروز تماشایی تر از سال های قبل است.

,

 

,

حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تماشایی است

, حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تماشایی است,

آیت‌الله سیداحمد میرعمادی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی تماشایی مردم لرستان در جمع خبرنگاران گفت: امروز حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تماشایی شده‌است.

,

 

,

وی، مردم را بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: حضور مردم پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌های دشمن و در راس آن‌ها رئیس جمهور آمریکاست.

,

 

,

نماینده‌ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: راهپیمایی 22بهمن استمرار راه شهیدان انقلاب اسلامی است و مردم با استقامت، صلابت و استواری این راه را ادامه می‌دهند.

,

 

,

, ,

 

,

مردم در مورد منافع ملی با یکدیرگر متحد هستند

, مردم در مورد منافع ملی با یکدیرگر متحد هستند,

سید موسی خادمی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی تماشایی مردم لرستان در جمع خبرنگاران با شاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال قطعا تماشایی است گفت: مردم در دقایق ابتدایی مراسم راهپیمایی با حضور باشکوه خود بار دیگر با نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام وفاداری کردند.

,

 

,

استاندار لرستان با بیان این که مردم با همه سلایق سیاسی در مورد منافع ملی با یکدیرگر متحد هستند،اظهار داشت: حضور مردم بیانگر انسجام داخلی است و به دشمنان نظام جمهوری اسلامی نشان می دهد که مردم پایبند نظامشان هستند.

,

 

,  ,

مردم همواره در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پای نظام ایستاده اند

, مردم همواره در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پای نظام ایستاده اند,

حبیب‌الله خجسته‌پور صبح امروز در حاشیه راهپیمایی تماشایی مردم لرستان در جمع خبرنگاران گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم همچنان وفادار به نظام اسلامی، بنیان‌گذار انقلاب و رهبرمعظم انقلاب هستند.

,

 

,

وی با بیان این که حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی به تعبیر مقام معظم رهبری دیدنی است واظهار داشت: مردم همواره در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پای نظام ایستاده اند.

,

 

,

 معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به نقش مردم در تأمین منافع ملی گفت: در درجه اول مردم تامین کننده امنیت بوده و سپس اعضای شورای تامین که خوشبختانه همگی در این موضوع پای‌کار هستند.

,

 

,

مردم صاحب انقلاب هستند

, مردم صاحب انقلاب هستند,

سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی تماشایی مردم لرستان با بیان این که دشمنان نظام جمهوری اسلامی نقش مهم مردم را در پیروزی انقلاب درک نکرده اند،گفت: مردم صاحبان واقعی انقلاب هستند و این انقلاب برای مردم است.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: نقشه دشمن این است که مردم و انقلاب  را از یکدیگر جدا نشان دهند اما نمی توانند.

,

 

,

مردم همیشه بیدار لرستان پشتیبان ولایت هستند

, مردم همیشه بیدار لرستان پشتیبان ولایت هستند,

سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب صبح امروز درحاشیه راهپیمایی تماشایی مردم لرستان با اشاره به حضور با شکوه مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم لرستان از تمامی اقشار پیر ، جوان ، زن و مرد با شرکت در راهپیمایی با آرمان‌های انقلاب مجددا بیعت کردند.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: مردم همیشه بیدار لرستان همواره در دفاع از ارزش‌های انقلاب پای‌کار وپشتیبان ولایت هستند.

,

 

,

وی با اشاره به برقراری امنیت کامل در راهپیمایی امروز گفت: اقدامات امنیتی، انتظامی و ترافیکی در تمام مسیرهای راهپیمایی در حال انجام است.
 

,
,

, ,


سیل خروشان مردم پلدختر در22بهمن در تاریخ ماندگار شد

,
, سیل خروشان مردم پلدختر در22بهمن در تاریخ ماندگار شد,

سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22بهمن در گفت وگو با خبرنگار بیان روزبا بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به الگویی در دنیا تبدیل شده است اظهار داشت:ملت با انجام انقلاب اسلامی ایران با اقتداروعظمت در میادین مختلف پوزه دشمنان نظام را به خاک مالیده است.

, بیان روز,

 

,

وی بیان کرد:مستکبرین هم از این حضور آگاهانه ملت ایران ترس دارند که به یک باره طومار آنها برچیده نشود.

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون شوراها وامورداخلی مجلس افزود:امروز حضور نسل دوم،سوم وچهارم انقلاب در جمع راهپیمایی 22بهمن نماد هوشیاری وبصیرت نسل جدید است.

,

 

,

وی گفت:برخی ها قصد دارند نسل جوان ما را نسبت به آینده ناامید کنند ولی بدانند این جوانان با انگیزه ما با تبعیت از رهبر معظم انقلاب وروحیه انقلابی گری در همه عرصه ها برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور دارند.

,

 

,

کاظمی تاکید کرد:انقلاب اسلامی ایران پس از 40سال همچنان بالنده و مستحکم تر راه خود را ادامه می دهد.

,

 

,

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم را توطئه دشمنان دانست وافزود:از همه تریبون ها برای امید دهی به مردم باید استفاده کرد و نباید کاری کنیم که رسانه های بیگانه از ما سوء استفاده کنند.

,

 

,

پیشرفت ایران در عرصه های مختلف دشمن را به شدت عصبانی کرده است

, پیشرفت ایران در عرصه های مختلف دشمن را به شدت عصبانی کرده است ,

حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد ظهر یکشنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم بروجرد گفت: 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در طول این سالها ملت توانسته در برابر حجم انبوهی از فتنه ها و توطئه های داخلی و خارجی ایستادگی کند و آنها را پشت سر بگذارد که این پیروزی بزرگ است.

,

 

,

وی اضافه کرد: همانگونه که اصل انقلاب با رهبری امام(ره) و با مجاهدت مردم به پیروزی رسید، استمرار و تداوم آن با پشتیبانی و حضور مردم است و در طول این سالها ملت با حضور به موقع در صحنه توانسته به خوبی به وظیفه خود عمل کند.

,

 

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که راهپمایی امسال بسیار با شکوه برگزار شد افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در سطح منطقه و بین الملل به موفقیت های بزرگی دست یافته و طرح ها و پروژه های دشمن را با شکست مواجه کرده که این موفقیت ها سبب شده تا دشمن به تکاپو بیفتد و با اقداماتی بتواند این شکست ها را جبران کند و ضربه خود را وارد کند اما حضور ملت بار دیگر نقشه های آنان را خنثی کرد.

,

 

,

مردم مسئولیت پذیر ازنا درهمه صحنه ها خودرانشان دادند

, مردم مسئولیت پذیر ازنا درهمه صحنه ها خودرانشان دادند,

حجت الاسلام دانشی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان که سخنران ویژه مراسم امروز در ازنا بود به تعدادشهدا،جانبازان وعلمای بزرگ ازنا اشاره کردوگفت: مردم مسئولیت پذیر ازنا درهمه صحنه ها خودرانشان دادند.

,

 

,

دانشی گفت: انقلاب اسلامی همیشه برای همه اعصار حرف دارد و مردم پای همه چیز آن ایستاده است.همه اقشار مردم هر جا لازم بوده حضور دارند مردم ما متفکر است و در تاریخ خود فکر می کند.

,

 

,

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان گفت: ما به آرمان های خود در انقلاب رسیدیم و به برکت نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی امروز از امنیت برخورداریم.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه