اخبار داغ

۲۲ بهمن تماشایی در استان سمنان رقم خورد؛

خروش یکپارچه مردم استان سمنان در طلیعه فجر چهلم/ همه آمده بودند +تصاویر

خروش یکپارچه مردم استان سمنان در طلیعه فجر چهلم/ همه آمده بودند +تصاویر
همزمان و هم نوا با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در استان سمنان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مردم استان سمنان امروز همگام با سراسر ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و در جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت و انسجام ملی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

با گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب مردم ولایتمدار استان سمنان امروز در بیش از 60 نقطه شهری و روستایی بار دیگر به صحنه آمده تا بر عهد و پیمانی که با امام و شهدا بسته‌اند تأکید کنند.

,

 

,

, ,

مردم دیار قومس یکپارچه تر و متحدتر از همیشه با فریاد های "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" باردیگر خشم و انزجار خود را نسبت به مستکبرین عالم و در صدر آن‌ها آمریکای جهان خوار نشان دادند.

,

مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی و روحانیت نیز در کنار مردم در این مراسم با شکوه حضور داشتند تا نشان دهند بین مردم و مسئولان نظام مقدس اسلامی همدلی وجود دارد و دشمن نمی تواند میان آنها فاصله ایجاد کند.

,

حمل چند ده متری پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز در برخی از شهرستان های استان سمنان کنار همه جلوه های بصری دیگر زیبایی خاص به این حضور پرشور داده بود.

,

, ,

حضور دهه نودی ها به همراه پدربزرگ، مادر و پدرانشان شوقی وصف‌ناشدنی را در راهپیمایی امروز استان سمنان ایجاد کرد.صورت‌های نقاشی شده پسران و دختران نقش پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بر چهره آنان نیز جلوه زیبایی به مراسم امروز داده بود که نشان دهنده عشق و علاقه به میهن اسلامی است.

,

مسئولان استانی و شهرستانی امروز نیز در مراسم 22 بهمن هم‌پای مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان سمنان در این مراسم شرکت کردند.

,

شاهچراغی: راه انقلاب اسلامی تا ظهور امام عصر (عج) ادامه خواهد یافت

, شاهچراغی: راه انقلاب اسلامی تا ظهور امام عصر (عج) ادامه خواهد یافت,

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در سمنان با تقدیر از مردم استان به جهت حضور باشکوه در این راهپیمایی اظهار کرد: به لطف الهی حضور مردم امسال نیز مانند سالهای گذشته عالی و پرشور بود.

,

امام جمعه سمنان افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند 22 بهمن امسال از آن 22 بهمن های تماشایی بود و مردم نشان دادند که با آرمانهای امام و انقلاب و خون شهدا پیوندی ناگسستنی دارند.

,

شاهچراغی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم از جوان و بزرگسال در این راهپیمایی شرکت کرده اند گفت: مراسم امسال به نحو بسیار خوبی برگزار شد و سخنران مراسم شهر سمنان نیز سخنان بسیار دقیقی را مطرح کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم نشان دادند که از انقلاب اسلامی خسته نمی شوند چراکه راه خدا خستگی ندارد و به امید خداوند این راه تا ظهور امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت.

,

چاوشی: مردم ایران پای آرمان های انقلاب ایستاده اند​

, چاوشی: مردم ایران پای آرمان های انقلاب ایستاده اند​,

سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان با تجلیل از حرکت مردم همیشه در صحنه ایران گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده بودند مردم امروز یک راهپیمایی کم نظیر و تماشایی را به نمایش گذاشتند.

,

چاوشی با بیان اینکه حضور مردم دشمنان را مأیوس و دوستان را شادکام می کند، اظهار کرد: پیام این راهپیمایی برای دشمنان این است که مردم ایران همواره پای آرمان های انقلاب خود ایستاده اند.

,

وی با اشاره به توفیقات روزافزون ملت ایران تحت مدیریت واحد رهبر معظم انقلاب بیان کرد: حضور مردم ایران از یک سو سبب حفظ ارزش های انقلاب و از سوی دیگر سبب حل مشکلات موجود خواهد شد.

,

استاندار سمنان حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را حماسی توصیف کرد و گفت: این حضور تماشایی که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی نیز دارد، نشاندهنده تعلق خاطر مردم به انقلاب اسلامی است.

,

چاوشی با تأکید بر این که حضور مردم به دشمنان ثابت می کند که ایران ماندنی است، اظهار کرد: دوستان ما در سراسر جهان از خلق این حماسه بزرگ خشنود خواهند شد.

,

قاسمی: راهپیمایی 22 بهمن؛ باشکوه و اقتدارآفرین

, قاسمی: راهپیمایی 22 بهمن؛ باشکوه و اقتدارآفرین,

سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان نیز ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: امروز روز عشق به آرمان های امام، ولایت، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و روز عید است.

,

قاسمی 22 بهمن را عیدِ استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: سیل عظیم جمعیت مردم در این روز بی تردید امنیت ملی ما را تضمین می کند و پیام های روشنی برای دشمنان ملت ما دارد.

,

وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را سبب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانسته و ابراز امیدواری کرد با همت والای این مردم، انقلاب اسلامی به دست توانای حضرت صاحب الامر(عج) برسد.

,

فرمانده انتظامی استان با بیان این که به برکت اتحاد مردم وضعیت امنیتی جمهوری اسلامی ایران در شرایط مطلوبی قرار دارد گفت: آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مذبوحانه تلاش می کند تا به ناامنی در ایران دامن بزند اما به رغم این تلاش ها امروز ایران جزو امن ترین کشورهای دنیاست.

,

قاسمی در پایان تصریح کرد: به لطف خداوند و با وجود اصل ولایت فقیه و رهبری خردمند، هیچ آسیبی به مملکت ما نخواهد رسید.

,

 دستورانی: حرکت مردم سبب تداوم اندیشه پویای امام(ره) خواهد شد

,  دستورانی: حرکت مردم سبب تداوم اندیشه پویای امام(ره) خواهد شد,

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز با بیان اینکه مردم ایران همواره با انقلاب اسلامی همراهی کرده اند، گفت: مردم در بیست و دوم بهمن ماه امسال هم در صفوفی فشرده تر و با صلابت بیشتر بر سر استکبار فریاد خواهند زد.

,

دستورانی افزود: بی تردید حرکت مردم در این روز سبب ساز استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تداوم اندیشه پایا و پویای امام(ره) خواهد شد.

,

نمایش شکوه اقتدار و وحدت مردم شاهرود در جشن انقلاب

, نمایش شکوه اقتدار و وحدت مردم شاهرود در جشن انقلاب,

مردم  ولایتمدار شهرستان شاهرود همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کردند.

,

, ,

فریاد «مرگ بر آمریکا» مردم ایران تو دهنی به استکبار جهانی بود

, فریاد «مرگ بر آمریکا» مردم ایران تو دهنی به استکبار جهانی بود,

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت: امروز سراسر میهن اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا و استکبار ستیزی ملت ایران بلند است و این دستمزد رئیس جمهور آمریکا و دیگر کشورهای استکبارگر است بخاطر یاوه گویی ها و دشمنی ها با ملت رشید ایران است.

,

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اجابت فرمان رهبری و مشتی محکم بر دهان بیگانگان بود اظهار کرد: مردم با حضور پرشکوه خود و نمایش اتحاد و همدلی عزت و پایداری نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

,

نمایش شکوه اقتدار و وحدت مردم در جشن انقلاب

, نمایش شکوه اقتدار و وحدت مردم در جشن انقلاب,

سید محمد رضا هاشمی معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود گفت: امروز صحنه زیبایی از شکوه، اقتدار و وحدت مردم عزیز در حمایت از نظام و انقلاب به رخ جهانیان کشیده شد و نشان دادند همواره این وحدت را در جهت اعتلا و ارتقای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار خواهند گرفت.

,

وی افزود: 39 سال از پیروزی انقلاب گذشته است و مردم ما هر سال ایام الله دهه فجر را گرامی داشته اند و با حضور خود در این مراسمات و راهپیمایی 22 بهمن اثبات می کنند که انقلاب برای مردم است و انشاء الهه این پرچم را به دست صاحب اصلی انقلاب امام زمان (عج) خواهند سپرد.

,

, ,

هوشیاری و وفاداری مردم ضامن بقا و پیشرفت کشور و انقلاب است

, هوشیاری و وفاداری مردم ضامن بقا و پیشرفت کشور و انقلاب است,

سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود نیز با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم مانند گذشته و حتی بهتر و مقاوم تر از گذشته در صحنه ایستاده اند.

,

وی با بیان اینکه این مردم تا آخرین نفس پای آرمان ها و ارزش های نظام جمهوی اسلامی ایستاده و تابع ولایت فقیه هستند بیان کرد: حضور مردم مشتی محکم بر دهان استکبار است که ایران را تهدید می کند و نشان دهنده عشق و دلدادگی مردم ایران اسلامی به آرمان های امام و شهداست.

,

فرمانده سپاه شاهرود افزود: این هوشیاری و وفاداری مردم ضامن بقا و پیشرفت کشور و انقلاب است، انقلابی که 39 سال است قدرتمندتر از هر زمان دیگری در حرکت است.

,

, ,

مردم دشمنان انقلاب و کشور را به خوبی می شناسند

, مردم دشمنان انقلاب و کشور را به خوبی می شناسند,

حجت الاسلام محمد حسین پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان شاهرود گفت: مردم آمدند و به تمام کسانی که چشم دیدن ایران را ندارند ثابت کردند که همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

,

وی اظهار کرد: امروز مردم دشمنان انقلاب و کشور را به خوبی می شناسند و نسل امروز نیز در راه دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب پیشگام اند.

,

مسئولان به مطالبات مردم رسیدگی کنند

, مسئولان به مطالبات مردم رسیدگی کنند,

احمد سلیمانی یکی از راهپیمانان شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن گفت: هر کدام از رؤسای جمهوری آمریکا به محض نشستن بر مسند حکومت ادعای طرح ها و گزینه های روز میز برای جمهوری اسلامی ایران دارد و این حضور مردم جواب گزینه های روز میز آنهاست.

,

وی اظهار کرد: 39 سال است که دشمن نتوانست و از این به بعد هم به یاری خدا و اتحاد مردم نخواهد توانست ضربه ای به جمهوی اسلامی ایران بزند.

,

این شهروند شاهرودی افزود: مسئولان نیز پیام حضور مردم را دریافت کرده و به مطالبات به حق مردم رسیدگی کنند.

,

, ,

تکرار حماسه بی نظیر مهدیشهری ها در راهپیمایی22 بهمن

, تکرار حماسه بی نظیر مهدیشهری ها در راهپیمایی22 بهمن,

راهپیمایی 22 بهمن در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه هر چه تمام تر در مهدیشهر برگزار شد و مردم با حضور یکپارچه در این راهپیمایی، همبستگی خود با نظام، انقلاب، رهبری و وحدت ملی را در برابر دشمنان به نمایش گذاشتند.

,

امروز مهدیشهری ها زمستان را با خلق حماسه ای دیگر بهاری کردند و پیمانی را که40 سال پیش با امام خمینی(ره) و انقلاب امضا کرده بودند را امروز نیز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با صلابت تر و درخشان تر از سالهای قبل تجدید کردند.

,

, ,

سراسر شهرستان از مهدیشهر و شهمیرزاد و درجزین گرفته تا فولاد محله و چاشم شاهد حضور گسترده  مسئولین و مردم اعم از کوچک و بزرگ، پیر و جوان و زن و مرد بود تا به جهانیان ثابت کنند که تا خون در رگ دارند پای انقلابشان هستند و تا نفس در کالبدشان یاری می کند همراه با ولایت ایستاده اند.

,

خروش انقلابی مهدیشهری ها و فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق در راهپیمایی 22 بهمن امسال رساتر و بلند تر از گذشته به گوش می رسید تا انزجار خود را بیشتر نشان دهند.

,

, ,

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: درزمان شاه ملت ایران در مجامع جهانی تحقیر می شد اما انقلاب به ایران آبرو داد و امروز در جهان عزیز است.

,

, ,

وی با بیان اینکه امروز ایران ابهت آمریکا را شکسته است، افزود: مردم ایران بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که همواره پای این انقلاب ایستاده اند و همچنان نظام و ولایت را یاری می کنند.

,

سیده راضیه ساداتی یکی از راهپیمایان مهدیشهری گفت: امروز همه ما آمدیم تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی بزنیم و همان گونه که امام خامنه ای فرمودند، آمدیم تا 22 بهمن تماشایی را به نمایش بگذاریم.

,

 ساداتی ادامه داد: آمریکا و استکبار حضور مردم را در راهپیمایی ببینند و بدانند که هیچ غلطی نمی توانند کنند چرا که ما همچنان گوش به فرمان رهبری، پای انقلاب می ایستیم و مشکلات هیچ خللی نمی تواند در اراده ما ایجاد کند.

,

, ,

اجرای برنامه های متنوع چون نقاشی خیابانی، اجرای سرود حماسی، برپایی ایستگاه های بصیرتی و قرآنی و پذیرایی، اجرای موزیک حماسی و نمایش ورزش رزمی باستانی  در راهپیمایی 22 بهمن مهدیشهر، جذابیت بیشتری را برای راهپیمایان ایجاد کرد.

,

, ,

مردم شهرستان میامی بار دیگر حماسه آفریدند/ حضور پروشور نسل چهارم وپنجم انقلاب

, مردم شهرستان میامی بار دیگر حماسه آفریدند/ حضور پروشور نسل چهارم وپنجم انقلاب,

مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان میامی در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور گسترده خود حماسه‌ای دیگر را رقم زدند.

,

میامی ها امروز خطاب  به شهیدان ایران اسلامی گفتند؛ تا آخرین قطره خون خود دست ازدفاع از جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی بر نمی دارند.

,

, ,

فرماندار میامی درحاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت: 22 بهمن یاد آور رشادت های مردمی و کسانی است که پای این انقلاب خون های با ارزششان را داده  و ما وظیفه داریم که حافظ خون شهیدان باشیم.

,

وی افزود: وظیفه نسل های اول انقلاب این است که ارزش های انقلاب اسلامی را به نسل های پنجم و ششم انتقال دهند.

,

, ,

حجت الاسلام صفایی پور امام جمعه میامی در راهپیمایی امروز گفت: پیش بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر تماشایی بودن مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال به حقیقت پیوست و امروز دشمن برای چهلمین بار از سوی ملت ایران مایوس ونامید شد.

,

صفایی پور خاطر نشان کرد: امروز روز عزای استکبار جهانی است و به طبع روز عزت و اقتدار حمهوری اسلامی است و دشمن باز هم از ملت ایران سیلی محکمی خورد.

,

, ,

فرمانده سپاه ناحیه میامی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن 96  گفت:حضور پرشور و همه جانبه مردم در راهپیمایی امسال توانست تمام نقشه های آنان را نقش برآب کرده و امید آنان را ناامید سازد که این بر اهمیت دهه فجر و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال افزوده است.

,

وی افزود: ملت ایران علی رغم تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی و معشیتی همواره پای انقلاب و آرمان های حضرت امام (ره) و دفاع از ارزش ها ایستاده اند و راه شهدای عزیز که همه هستی خود را تقدیم انقلاب و اسلام ناب کردند را با همه وجود ادامه می دهند.

,

, ,

حضور گسترده مردم سرخه در 22بهمن؛ تجدید بیعت با انقلاب

, حضور گسترده مردم سرخه در 22بهمن؛ تجدید بیعت با انقلاب,

مردم ولایتمدار شهرستان سرخه همگام با مردم سراسر کشور حماسه ای بی نظیر را در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خلق کردند.

,

مسئولان شهرستان سرخه که همگام با مردم سرخه در این راهپیمایی همگام بودند؛ در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه گفتند؛

,

ملت ایران مدافع ارزش های انقلاب هستند

, ملت ایران مدافع ارزش های انقلاب هستند,

علیمحمد مؤیدی زاده فرماندار سرخه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم سرخه در راهپیمایی گفت: امروز مردم سرخه همگام با مردم سراسر استان و اقصی نقاط این کشور پهناور حماسه حضور خود را بار دیگر در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی به نمایش گذاردند.

,

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار سرخه همواره مدافع ارزش ها و آرمانهای انقلاب هستند.

,

 

,

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن مایه خشم و عصبانیت دشمنان شده است

, حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن مایه خشم و عصبانیت دشمنان شده است,

علی فیض رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخه نیز ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: بدون شک این حضور پرشور امروز همانطور که شور و شادی را به ملت ایران و دوستان انقلاب هدیه کرده است؛ مایه خشم و عصبانیت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

,

وی افزود: این حضور نشان از بصیرت ملت ایران است و این مردم نشان دادند که قدردان نظام و دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی هستند و تا پای جان از آن حفاظت و حراست می کنند.

,

 

,

مردم ولایتمدار ایران پشتیبان انقلاب هستند

, مردم ولایتمدار ایران پشتیبان انقلاب هستند,

علیرضا عربی رئیس شواری اسلامی شهر سرخه نیز ضمن تبریک آغاز چهلمین طلوع فجر انقلاب گفت: مردم فهیم ایران همواره پشتیبان انقلاب، نظام و دستاوردهای آن هستند؛ بنابراین مسئولان باید به فکر مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

,

وی افزود: ملت ایران همواره پشت سر انقلاب در همه صحنه ها و در عرصه های مختلف حضور داشته اند و امروز نیز با توجه به حساسیت های موجود و دشمنی های روز افزون دشمنان مردم ایران بار دیگر پرشور و شعورتر از  همیشه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

,

 

,

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاری در چشم دشمنان انقلاب است

, حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاری در چشم دشمنان انقلاب است,

حجت الاسلام والمسلمین صادق بخشی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه بهترین جمله ای که می توان امروز از این حضور پرشور ملت ایران و مردم ولایی و شهیدپرور سرخه گفت این است که این حضور مردم خاری است در چشم دشمنان انقلاب و استخوانی در گلوی همه سردمداران کفر به ویژه نظام سلطه و ایادی آنها که همیشه با یاوه گویی هایشان درصدد ایجاد شکاف در بین اقشار مختلف مردم هستند.

,

 

,

ملت ایران پای دفاع انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند

, ملت ایران پای دفاع انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند,

اسدالله عبداللهی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرخه، گفت: 22 بهمن ماه روز تجدید میثاق با امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و لبیکی محکم به ندای رهبر معظم انقلاب است.

,

وی افزود: مردم در این روز ثابت کردند که پای انقلاب و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند و امروز با این حضور پرشور خود مشتی محکم بر دهان یاوه گویان کوبیدند.

,

حماسه 22 بهمن 96 در گرمسار

,

صبح امروز همزمان با سراسر نقاط کشور مردم گرمسار با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن باردیگر حماسه ای بزرگ و عظیم را خلق کردند.

,

مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان گرمسار راس ساعت 10:30 از میدان انقلاب به سمت میدان امام (ره)صبح امروز با حضور پر شور خود و شعارهای انقلابی و مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل عشق و پایبندی خود را به نظام مقدس ایران اسلامی ثابت کردند.

,

 

,

کاتب: دشمنان هنوز ملت بصیر ایران اسلامی را نشناخته اند

, کاتب: دشمنان هنوز ملت بصیر ایران اسلامی را نشناخته اند,

غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با حضور پرشور خود بار دیگر نمره بیست در کارنامه پرعزت خود ثبت کردند.

,

 کاتب افزود: دشمنان با دیدن این حضور تاریخی و حماسه ای مردم در 22 بهمن 96 به این نتیجه خواهند رسید که ایران همیشه استوار و قدرتمند خواهد بود.

,

 نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم لبیکی دوباره با آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران بود ، تاکید کرد: این ملت همیشه بدون نقص تجدید پیمان کردند و حال نوبت مسئولان است که در خدمت به آنها کوتاهی نکنند.

,

 کاتب ادامه داد: ملت ایران اسلامی یک الگو کامل و مهم برای تمام جهانیان است که این عشق و ارادت به جمهوری اسلامی ایران به راستی درهیچ کجا یافت نمی شود.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: نگاه  مردم همیشه در حفظ مبانی انقلاب اسلامی ایران بوده است و این نگاه در شعارهای امروز نمایان بود پس باید  مزد ملت را به خوبی داد و خدمت کرد.

,

بانوان سمنانی در راهپیمایی 22 بهمن چه گفتند

, بانوان سمنانی در راهپیمایی 22 بهمن چه گفتند,

امروز هم  زنان سمنانی با حضور یکپارچه و منسجم خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که تا پای جان در مقابل هجمه دشمنان ایستاده و این مشت محکمی است که بر دهان دشمنان زدند.

,

, ,

یک بانوی کارمند سمنانی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: هدف شرکت در راهپیمایی ادای احترام به شهدای والامقام و پیروی از رهبر انقلاب است که با حضور پرشور خود نمی گذارند  ذره ای از خون شهیدان پای مال شود.

,

وی در ادامه تصریح کرد: برای فردی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به آتش کشید بسیار متاسفم که با این کار به هویت کشور اسلامی مان توهین بزرگی کرده است که باید در مجازات شود.

,

 کارمند سمنانی افزود: به عنوان یک هم استانی این را وظیفه خود دانستم که با دیدن این تصاویر حتی با گفتن یک سرود برای دانش آموزان آن ها را با آرمان های پرچم ایران آشنا کنم تا آن ها در آینده بتوانند پشت آرمان های کشورمان ثابت قدم باشند.

,

, ,

آزاده نامداری بانوی خانه دار سمنانی با توجه به اینکه حضور افراد در راهپیمایی مشت بزرگی در دهان آمریکا است گفت: حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و ارزش های انقلاب که به خاطر آن خون های زیادی ریخته شده است در راهپیمایی22بهمن شرکت کرده ام.

,

بانوی خانه دار سمنانی در ادامه افزود: با آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران این وظیفه افراد در صحنه بود که با تجمع خود در مقابل این فرد که می توان گفت یک ملیت ایرانی نداشته است اعتراض خود را نشان دهند.

,

وی پشتیبانی از ولایت فقیه را از وظایف مسئولین در برابر بدعهدی آمریکا دانست و افزود: مسئولین باید از سیاست های مقام معظم رهبری حمایت کرده و آن ها را به اجرا در بیاورند که هر سخن ایشان چارچوب قانونی مختص به خود را دارد.

,

, ,

دانش آموز سمنانی با اشاره به اینکه با گوش دادن به فرمایش رهبر انقلاب که باید همیشه در صحنه بود تصریح کرد: حضور تک تک افراد به خصوص دانش آموزان در این راهپیمایی عظیم نشان دهنده مشتی است در دهان دشمنان و با گذشت 40سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم تا پای جانمان در صحنه هستیم و خواهیم بود.

,

وی با اشاره به اینکه آتش زدن پرچم ایران توسط اغتشاشگران موجب عصبانیت همه ی مسلمانان شد و هر فردی که این امر ناپسندانه را انجام می دهد حتی می توان گفت یک ایرانی نیست.

,

این دانش آموز در ادامه افزود: پرچم هر کشوری برای مردم آن کشور دارای عزت است و در مقابل پرچم کشور عزیزمان ایران نشانه اعتقادات، همدلی، وحدت، یکپارچگی و آزادگی همه مردم ایران خواهد بود.

,

دانش آموز سمنانی تصریح کرد:  از مهم ترین وظایف مسئولین گوش دادن به فرمایشات رهبری است که فرمودند به آمریکا اعتماد نکنید او یک خائن است.

,

راهپیمانان 22 بهمن در استان سمنان در اعتراض به سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی پرچم این رژیم و آمریکا را به آتش کشیدند.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه