اخبار داغ

جشن ملی در استان البرز؛

حماسه آفرینی تماشایی مردم البرز در جشن بزرگ ۲۲ بهمن ماه امسال/ تبلیغات دشمن هم مردم را از حضور با اقتدار پشیمان نکرد

حماسه آفرینی تماشایی مردم البرز در جشن بزرگ ۲۲ بهمن ماه امسال/ تبلیغات دشمن هم مردم را از حضور با اقتدار پشیمان نکرد
راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز همچون سال های گذشته در کرج و شهرستان های استان البرز، همزمان با سراسر کشور و با نمایشی با شکوه از حضور مردم انقلابی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; امروز یکشنبه 22 بهمن ماه و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر مردم انقلابی و با بصیرت استان البرز همزمان با دیگر هموطنان در جایجای ایران اسلامی با حضور در خیابان‌های استان، سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طلیعه فجر چهلم انقلاب الهی خود را جشن گرفتند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , تیتر یک;,  امروز یکشنبه 22 بهمن ماه و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر مردم انقلابی و با بصیرت استان البرز همزمان با دیگر هموطنان در جایجای ایران اسلامی با حضور در خیابان‌های استان، سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طلیعه فجر چهلم انقلاب الهی خود را جشن گرفتند.  ,

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرج

, مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرج, مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرج,

بر طبق گزارش های رسیده از خبرنگاران "تیتر1"، در حالی‌که هنوز به آغاز رسمی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن زمانی باقی بود، مردم البرز در مسیرهای اعلام شده حضور و مراسم را به صورت غیر رسمی از ساعات اولیه صبح، آغاز کردند. در شهر کرج و در بین سیل خروشان مردم انقلابی حضور اقشار گوناگون و نیز مردم از کودک، نوجوان ، جوان ، میانسال و حتی کهنسال از زنان و مردان دیده می شدند.

,

 09:00 راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج با شعار  الله اکبر  لا الا الی الله آغاز شد. راهپیمایان کرجی از تمامی اقشار، زنان، مردان، کودکان و .... در مسیرهای راهپیمایی با سر دادن شعارهای "آمریکای جهان خوار، سردمدار استکبار" و  "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل سعود مزدور" به سمت جایگاه حرکت کردند..

,  09:00, 09:00,

  بهمن1

,  بهمن1,  بهمن1, بهمن1,

 بهمن1

,  بهمن1,  بهمن1, بهمن1,

بهمن2 

, بهمن2 , بهمن2 , بهمن2,

 

,  ,  ,

بهمن2

, بهمن2, بهمن2, بهمن2,

 22بهمن کرج22بهمن کرج

,  22بهمن کرج22بهمن کرج,  22بهمن کرج22بهمن کرج, 22بهمن کرج, 22بهمن کرج,

10:20 آغاز قرائت قران کریم توسط قاری برنامه در جایگاه مستقر کرج.  

, 10:20 , 10:20 ,   ,   ,

10:29 اجرای سرود جمهوری اسلامی نواخته شد توسط گروه موزیک نیروی انتظامی

, 10:29 , 10:29 , 10:29,

10:55 آغاز سخنرانی عزت الله ضرغامی عضو شورای مجازی و رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی.  

, 10:55, 10:55,

ضرغامی

, ضرغامی,

ضرغامی در سخنرانی مراسم گرامیداشت 22 بهمن در کرج:  

, ضرغامی در سخنرانی مراسم گرامیداشت 22 بهمن در کرج:  , ضرغامی در سخنرانی مراسم گرامیداشت 22 بهمن در کرج:  ,

علاقه مردم به انقلاب هویت و شناسنامه ماست/ تحرکات شبانه در کشور جز مضحکه چیزی نیست/ اقتدار این است که یک جمله رهبری دشمن را وادار به عذرخواهی کرد

, علاقه مردم به انقلاب هویت و شناسنامه ماست/ تحرکات شبانه در کشور جز مضحکه چیزی نیست/ اقتدار این است که یک جمله رهبری دشمن را وادار به عذرخواهی کرد, علاقه مردم به انقلاب هویت و شناسنامه ماست/ تحرکات شبانه در کشور جز مضحکه چیزی نیست/ اقتدار این است که یک جمله رهبری دشمن را وادار به عذرخواهی کرد,

عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کرج، گفت: ۲۲ بهمن ۹۶ امروز در تاریخ انقلاب اسلام توسط مردم کرج ثبت شد.

,

مردم نشان دادند انقلاب متعلق به مردم است و برای تداوم آن زجرها کشیده شده است. اگر کسی بخواهد راه خود را کج کند تاثیری در روند انقلاب ندارد و بوق های تبلیغاتی دشمنان در فضای مجازی، برای القا این که مردم از انقلاب خسته شده اند، شکست خورد.

,

مردم با احساس انگیزه بیشتر امروز به میدان آمده اند تا نشان دهند، انقلاب متعلق به آنهاست و علی رغم تحریم ها، ناکارمدی های مدیران و مطالبات رفاهی مردم که همواره رهبری خوارستار ان بوده است، علاقه مردم به انقلاب، که هویت و شناسنامه ماست ، کمرنگ نشده است.

,

مردم بدانند که جزای خیر در دنیا و اخرت نصیب راهپیمایان خواهد شد.مردم در زیر بمباران اطلاعاتی و تبلیغاتی دشمن امده اند.انقلاب اسلامی دادای سه ویژگی است.

,

در مقابل فشارها و تهدیدات و چالش ها مردم توانستند مقاومت کنند و نه تنها یک وجب از خاک ملت را ندادند، بلکه حماسی تر در سطح جهانی مطرح تر شدند و پیشگام دیگر انقلاب های جهان شدند.

,

مردم در برابر شعارهای اصیل انقلاب کوتاه نیامده و دست نکشیده اند. در عین مشکلات و تحریم های ۴۰ ساله، انقلاب توانست کارنامه ای درخشان در راستای سازندگی و عرصه های مختلف از خود نشان دهد.

,

امروز پس از ۴۰ سال به گفته تحلیل گران خارجی و شهادت مردم به برکت رسانه ها، دو جربان، یکی جریان استکبار به رهبری امریکا و دوم جریان مقاومت به رهبری ایران داربم و می بینید که هرجا این دو جریان رویارویی کردند، پیروز میدان جبهه مقاومت بوده است. 

,

کارنامه پر از شکست آمریکا نشان می دهد،۴ هزار میلیارد دلار از سوی او در عراق خرج شد اما شکست خورد، توطئه کردستان عراق برای ایجاد اسرائیل دیگرکه بدون جنگ و خونریزی این توطئه خنثی شد. داعش که سمبل چهره بدون رتوش آمریکا است از جهل و نادانی درست شد برای نابودی اسلام و ایران اما شکست خوردند و به فرموده امام (ره) از اسلام سیلی خوردند، چرا که می خواستند اسلام را در چهره داعش جلوه دهند. 

,

تحرکات شبانه در کشور جز مضحکه چیزی نیست، مساجد در گوشت و پوست مردم انقلابی است. کرج کارنامه خوبی در دفاع از حرم بزرگان دین دارد. داعش در برابر منطق عظیم جمهوری اسلامی شکست خورد و بی بی سی اعلام کرد هر چقدر تلاش کردیم جمهوری اسلامی را متوقف کنیم، نشد.

,

کریدور نظامی آمریکا در عراق، اسرائیل، لبنان و سوریه و .... شکست خورده و چاره ای ندارد و در مقابل فدرت ملت تقسیم شده اند. چرا که مردم ایران هویت فکری و ایدئولوژیک دارند.

,

اعتراض دختران به حجاب تبلیغ دشمن است برای دست برداشتن از عقاید و آرمان ها، اما ۲۲ بهمن این توظئه ها را خنثی کرد. شعار جمهوری اسلامی شعار اصیل انقلابیون ایران است و مردم بهای شعار استقلال و آزادی را با خون شهدا و حضور در عرصه می دهند. محمدرضا و پسرش رضاخان به یک اشاره غربی ها وارد ایران شدند و رفتند.

,

اقتدار این است که پس از شهادت حجاج ایرانی در عربستان و سهل انگاری مقامات ما، یک جمله رهبری در مانور نظامی دانشکده افسری آنها را وادار کرد که علاوه بر عذرخواهی، اجساد شهدا را به ایران بازگردانند.

,

یک تشر رهبری حواس عربستان را جمع کرد، لذا استقلال امروز راحت به دست نیامده است، امروز در فضای مجازی هر کسی هر حرفی را درباره هر کسی می خواهد آزادانه می زند و توهین های فراوان به نهادهای مقدس و مقدسات مردم آنجام می شود.

,

کسانی که به بهانه حقوق بشر حرف از آزادی می زنند بدانند که در فتنه ۸۸ جمهوریت اسلام زیر سوال رفت، حزب اوباما دستور داد ۲۵ ماهواره را بر روی مردم ایران بستند تا مبادا خلاف حرف هایشان زده شود و به گوش جهانیان برسد.  تبلیغات عدم ازادی زنان هنر و فرهنگ توسط دشمن انجام شد. همه حرف های استکبار درباره عدم آزادی و حقوق بشر صحیح نیست و اقتدار و شعارهای ایران مستدام است.

,

پرونده مفاسد اقتصادی و دعواهای جریان های سیاسی در انتخابات برای کوبیدن هم موجب شد، مسئولین مردم را فراموش کنند. لذا قوه قضاییه با تاکید رهبر در حال گره گشایی و اخذ مطالبات مردم هستند تا مردم با شور و هیجان بیشتری از دستاوردهای انقلاب اسلامی حمایت کنند.

,

 11:35 قطعنامه قرائت شد و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

,  11:35,  11:35,

سوزاندن پرچم 22بهمن کرج

, سوزاندن پرچم 22بهمن کرج, سوزاندن پرچم 22بهمن کرج, سوزاندن پرچم 22بهمن کرج,

سوزاندن پرچم 22بهمن کرج1

, سوزاندن پرچم 22بهمن کرج1, سوزاندن پرچم 22بهمن کرج1, سوزاندن پرچم 22بهمن کرج1,

 سوزاندن پرچم

,  سوزاندن پرچم,  سوزاندن پرچم, سوزاندن پرچم,

 

,

 

,

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در مهرشهر 

, مراسم راهپیمایی 22 بهمن در مهرشهر , مراسم راهپیمایی 22 بهمن در مهرشهر ,

مراسم راهپیمایی گرامیداشت سالروز 22 بهمن در مهرشهر کرج برگزارشد. این مراسم با حضور اقشار گوناگون مردم و مسئولین در این منطقه برگزارشد. از حاشیه های جالب این مراسم حضور غرفه های گوناگون کارآفرینی و ... بود که توسط بانوان اداره میشد.

,

 22بهمن مهرشهر22بهمن مهرشهر22بهمن مهرشهر

, 22بهمن مهرشهر, 22بهمن مهرشهر, 22بهمن مهرشهر,

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ساوجبلاغ 

, مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ساوجبلاغ , مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ساوجبلاغ ,

مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی جمهوری اسلامی سافراز ایران در شهرستان نظرآباد برگزار شد، این راهپیمایی با حضور اقشار گوناگون مردم و مسئولین شهرستان از ساعات اولیه و حتی پیش از آغاز رسمی مراسم در مسیرهای اعلام شده آغاز و به سمت جایگاه ویژه ادامه یافت.  سخنرانی این مراسم حجت الاسلام محسن قمی معاون بین المللی دفتر مقام معظم رهبری بود، وی در طی سخنرانی در این مراسم به هراس دشمن از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران کرد و گفت:  22بهمن روزی است که مهر تاییدی بر استقلال، عزت و توانمندی ایران اسلامی زده شده است و دشمن همیشه از عهد و پیمانی که ملت ایران باهم در این روز بسته اند می ترسد. دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا از پیشرفت های علمی ما در زمینه های گوناگون عصبانی و ناراحت هستند و به هرطریقی قصد ضربه زدن بر پیکره این انقلاب شکوهمند را دارد.

,

عضو شورای خبرگان رهبری تاکید کرد: ملت ما می داند که امروز مستکبران جهانی در تلاش هستند تا به طرق گوناگون نابودی ایران اسلامی و ملت آن را به چشم ببینند که البته دشمن بداند ما راه شهدا را که هرگز تسلیم نشده اند ادامه خواهیم داد و هیچ گاه از انتخابمان که جمهوری اسلامی بوده برنخواهیم گشت. حجت الاسلام قمی گفت: همه ما ملت ایران اسلامی با شعار "تسلیم حرام است" در مقابل مستکبران ایستادگی خواهیم کرد. مردم ایران اهل جنگ نیستند اما اهل دفاع اند و اجازه نمی دهند کسی در تصمیمات کشور و نظامشان کوچک ترین دخالتی کرده یا قصد ضربه زدن به آن را داشته باشد. معاون بین المللی مقام معظم رهبری در پایان با خطاب قرار دادن جوانان افزود: با بالا بردن توان علمی و تقوای خود و در راستای فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی برای آبادانی و سربلندی هرچه بیشتر و بهتر جمهوری اسلامی ایران گام بردارید و در این راه از هیچ دشمنی نترسید چراکه این دشمن است که از قدرت علمی و تقوای شما می ترسد.  این مراسم با قرائت قطعنامه و سوزاندن پرچم آمریکا و اسرائیل پیش از ظهر امروز به پایان رسید.  

,

22بهمن نظرآباد

, 22بهمن نظرآباد,

 

,  ,  ,

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در محمدشهر

, مراسم راهپیمایی 22 بهمن در محمدشهر, مراسم راهپیمایی 22 بهمن در محمدشهر,

مردم ماهدشت و محمدشهر همگام با دیگر مردم فهیم استان البرز پیش از ظهر امروز(یکشنبه) 22 بهمن ماه مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 به گرامیداشت این پیروزی پرداختند. مردم محمد شهر با حضور پرشور و انقلابی گونه خود در مسیرهای تعیین شده، راهپیمایی باشکوهی را در این شهرستان برگزار کردند. سخنرانی این مراسم را نماینده مردم البرز، عزیز اکبریان برعهده داشت که در پایان مراسم و در جایگاه ویژه ایم مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.   نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی مراسم گرامیداشت 22 بهمن در محمدشهر ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن در طی 40 سال با حربه های مختلفی همچون کودتا ترور و... درصدد از پای در آوردن نظام بود.

,

وی افزود: انقلاب ایران هیمنه و ابهت آمریکا و اسرائیل را از بین برد و توانسته رویای تشکیل خاورمیانه بزرگ تجزیه عراق و سوریه و وارد کردن داعش به ایران را برای همیشه از ذهن منحوس این دولتها برچیند.

,

اکبریان با بیان اینکه استکبار به هر کجا رفته از انقلاب سیلی خورده است گفت: مردم یمن و بحرین خودجوش خواهان حذف سایه استکبار از سرخود هستند و با وجود محاصره دریایی و زمینی آنها ادعای کمک موشکی ایران مضحک و نا معقول است.

,

نماینده مردم البرز در مجلس در ادامه با یادآوری سخنان یکی از تئوریسین های آمریکایی اظهار داشت: آمریکایی ها به قرار گرفتن ایران در میان 4 قدرت برترجهان اذعان کردند و اکنون درصدد هستند از راه فشار اقتصادی و تهاجم فرهنگی نفوذ و تسلط خود بر ایران را محقق سازند.

,

اکبریان با تاکید بر رهبری هوشمندانه و حکیمانه آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تصریح کرد: به استناد سخنان رایس مشاور پیشین رئیس جمهور آمریکا رهبرما با یک سخنرانی تمام رشته های آمریکا را از بین می برد که این نشان از تدبر و دانش سیاسی رهبر دارد.

,

وی در ادامه افزود: انسجام مردم و ولی فقیه تاکنون باعث از پای درآمدن دشمنان شده است و مسئولین موظفند قدرشناس این مردم باشند.

,

این مسئول به دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: در طول انقلاب کارهای بزرگی صورت گرفته و جهش علمی بسیار چشمگیری را تجربه کرده ایم.

,

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان رمز عبور ایران از بحران ها را حفظ انسجام ملی و پشتیبانی از رهبری عنوان کرد و گفت: بحمدلله مردم ایران تحریم ها را با سربلندی پشت سر گذاشتند و دشمن از هر حربه ای که برای تضعیف انقلاب استفاده کرد از مردم سیلی خورد.

,

 

,

22 بهمن محمدشهر

, 22 بهمن محمدشهر,

 این مراسم در نهایت با قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل به پایان رسید.

,

 

,

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در اشتهارد 

, مراسم راهپیمایی 22 بهمن در اشتهارد , مراسم راهپیمایی 22 بهمن در اشتهارد ,

مردم اشتهارد در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور کم نظیر خود برخلاف شعارها و تبلیغات دشمنان در روزهای اخیر در مسیرهای تعیین شده شهرستان به سمت گلزار شهدا راهپیمایی کردند. در این نمایش باشکوه همه قشرهای شهرستان همگام باهم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سردادند.  حجت الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگر ی استان البرز در سخنرانی خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان اشتهارد اظهار داشت: اکنون که سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد، روشن شده است که درون مایه اسلامی انقلاب و حمایت های مردم از آن، دلیل اصلی ماندگاری و بالندگی انقلاب در سی سال اخیر بوده است .  وی افزود: در تاریخ ، هیچ حاکمیت برآمده از یک انقلاب فراگیر و مردمی را نمی توان یافت که پس از پیروزی و سرنگون کردن نظم کهن ، خواستار نظر ملت در مورد شکل و ساختار نظام جدید شده باشد .   حجت الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری در پایان با اشاره به انقلاب های مختلف در کشور های مختلف، گفت: تجربه ی انقلابها ، به ویژه انقلابهای فرانسه و روسیه ، نشان می دهد که انقلاب ها معمولا با اتکا به یاری مردم ، البته در سطوح مختلف ، به پیروزی رسیده اند .

,

این مراسم با قرائت قطعنامه و سوزاندن پرچم آمریکا و اسرائیل پیش از ظهر امروز به پایان رسید.

,

 

,

  

,

22بهمن اشتهارد22بهمن اشتهارد

, 22بهمن اشتهارد, 22بهمن اشتهارد,

 

,

مراسم راهپیمایی 22بهمن در فردیس و مشکین دشت  مردم فردیس و مشکین دشت هم با حضور با شکوه خود در مراسم راهپیمایی 22بهمن، نمایش با شکوهی از اقتدار و بصیرت را در خیابان های این شهرستان اجرا کردند. مردم با شعار دادن بر علیه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب، اعلام انزجار خود از آنان و نیز ایستادگی اشان را بر اهداف انقلاب نشان دادند.

, مراسم راهپیمایی 22بهمن در فردیس و مشکین دشت, مراسم راهپیمایی 22بهمن در فردیس و مشکین دشت,

محمد جواد کولیوند نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در فردیس افزود: مسئولان برای کسب رضایت مردم به وظایف خود عمل کنند. کشور در بسیاری از حوزه‌ها به پیشرفت‌های فراوانی رسیده است و مردم ایران از رفاه نسبی برخوردار هستند.  وی افزود یکی از ثمره این انقلاب این است که جمعیت پزشک ایران پیش از انقلاب با ۳۶ میلیون نفر جمعیت ۱۵ هزار نفر بود در حالی که این جمعیت پس از انقلاب به ۱۱۱ هزار نفر رسیده است.

,

بسیاری از کشورهای جهان ماهواره‌های خود را بیرون از کشور خود به فضا پرتاب می‌کنند درحالی‌که ایران این مهم را در سرزمین خود انجام داده است.وی در پایان افزود: در کشور اقدامات بزرگی برای پیشرفت‌های استراتژیک انجام شده است. باید پیشرفت‌های کشور را به گوش شهروندان رساند.  این مراسم با قرائت قطعنامه و سوزاندن پرچم آمریکا و اسرائیل پیش از ظهر امروز به پایان رسید.

,

22بهمن فردیس

, 22بهمن فردیس,

22بهمن فردیس

, 22بهمن فردیس,

22 بهمن مشکین دشت

, 22 بهمن مشکین دشت,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه