اخبار داغ

سخنرانان راهپیمایی ۲۲ بهمن استان سمنان:

حضور مردم باطل السحر تهدیدات دشمنان است/ دشمن خیال باطل در سر نداشته باشد/ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد

حضور مردم باطل السحر تهدیدات دشمنان است/ دشمن خیال باطل در سر نداشته باشد/ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد
شماری از سخنرانان کشوری و استانی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان سمنان گفتند: بدخواهان این نظام، دشمنان کینه توز، آمریکا، انگلیس پیر فرتوت استعمار و اسرائیل بدانند ملت ایران همواره شما را در رسیدن به نقشه های شوم و شیطانی تان ناکام خواهند گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هم‌زمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان سمنان باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ,

حسین مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین راهپیمایی 22 بهمن در سمنان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با تقبیح وابستگی ایران به قدرت های جهانی در رژیم پهلوی، گفت: ایرانِ امروز به برکت وقوع انقلاب اسلامی، حضور مردم و تقدیم شهدای بسیار به نقطه ای درخشان در جغرافیای زمین تبدیل شده است.

,

مظفر با بیان اینکه لیبرالیسم و کمونیسم همچون دو لبه یک قیچی در تلاش برای حذف اندیشه دینی بودند، افزود: در چنین شرایطی، در ایران انقلابی بزرگ رخ داد که در هماوردی با دو مکتب منحط مذکور موفق شد تا اندیشه ای والا را به جهان ارائه کند.

,

وی با اشاره به این که جهانیان باور نمی کردند که انقلاب ایران در برابر رژیم تا دندان مسلح و مورد حمایت آمریکا به ثمر برسد گفت: این ملت که بدون در اختیار داشتن سلاح و پادگان، با دست خالی به پیروزی رسیدند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری سخن کارتر و ژنرال هایزر مبنی بر این که در ایران انقلابی رخ نخواهد داد، اظهار کرد: حتی شخص شاه نیز می گفت من گارد جاویدان دارم و باور نمی کرد که ملت ایران موفق شوند اما اراده خدا بر این قرار گرفته بود که انقلاب به ثمر برسد.

,

مظفر، اسلام گرایی، خدامحوری، دین محوری و تمسک به ارزش ها را از جمله عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: در این میان رهبری امام(ره) سبب جهت دهی به ظرفیت های عظیم دینی در ملت شد.

,

وی با بیان این که عامل «رهبری» به ایجاد وحدت و شورش همگانی علیه رژیم پهلوی منجر شد، اظهار کرد: مردم نیز در مقابل از رهبری امام(ره) و اسلام حمایت کردند و با حضور و شهادت طلبی خود انقلاب را به ثمر رساندند.

,

وزیر اسبق آموزش و پرورش اسقاط رژیم پادشاهی و پایان دادن به حکومت یک خانواده بر کشور را از جمله برکات اولیه انقلاب عنوان کرد و گفت: در گذشته مردم نقشی در حاکمیت نداشتند و فرزندان یک خاندان فاسد بر کشور حکومت می کردند اما تأسیس جمهوری اسلامی به این وضعیت پایان داد.

,

مظفر تأسیس جمهوری اسلامی را مبتنی بر دو پایه اسلامیت و جمهوریت و اسلامیت را عامل مشروعیت نظام دانست و افزود: ترکیب جمهوریت و اسلامیت بدین معناست که این نظام متعلق به مردم است و رو به آسمان دارد.

,

وی با تأکید بر این که بقای جمهوری اسلامی و تحقق شرط اسلامیت بدون مردم ممکن نیست، بیان کرد: جمهوریت منهای اسلام نیز نمی تواند بشر را به سعادت حقیقی برساند.

,

این استاد دانشگاه در ادامه استقرار نظام ولایی را از دیگر برکات انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: ما معتقدیم که ولایت فقیه در راستای ولایت انبیاء و امام عصر(عج) است.

,

مظفر با یادآوری این که پیشتر اکثر کشورهای جهان به بلوک های غرب یا شرق وابسته بودند، استقلال را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: با ساختارشکنی امام امت، ایرانِ امروز به عنوان مستقل ترین کشور در جهان، به غرب و شرق وابسته نیست.

,

وی با انکارناپذیر خواندن دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی ایران گفت: برخی می خواهند ناکارآمدی ها را به گردن نظام بیاندازند در حالی که این تفکر نادرست است.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ترور استوانه های فکری نظام و تحمیل یک جنگ بزرگ در اوان پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان در جریان جنگ تحمیلی 900 هزار میلیارد دلار به کشور ما خسارت زدند و در سال های پس از جنگ نیز همواره با فشار و تهدید با تحریم با ملت ایران مواجه شده اند اما ایران در چنین شرایطی مسیر پیشرفت را طی کرده است.

,

مظفر با تأکید بر ضرورت باقی ماندن بر آرمان های انقلاب، رهبری معظم را حبل المتین انقلاب خوانده و افزود: ملت های بی مسئولیت و ترسو و بی عرضه نمی توانند قله ها را فتح کنند اما ملت ایران با حضور خود نشان می دهند که دشمنان نمی توانند با هیچ فشاری آنان را از انقلاب و مسیر پیشرفت جدا کنند.

,

وی انقلاب اسلامی را بهارِ بی خزان و شناخته شده در سراسر دنیا توصیف کرد و گفت: مسئولان نباید به سبب این حضور مردم تصور کنند که مشکلی در کشور وجود ندارد بلکه سخن مردم این است که ما به خاطر انقلاب به صحنه آمده ایم اما از عملکردها ناراضی هستیم.

,

نماینده اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تفکرات اندک افرادی که همچنان در پی استقرار نظام پلید، فاسد و خانوادگی شاهنشاهی هستند، بیان کرد: امروز روز بصیرت است و همه مردم باید هوشیار باشند.

,

مظفر با بیان این که دشمنانی که برای اسلام و انقلاب پیامِ مرگ آورده اند، نمی توانند دلسوز ملت ایران باشند گفت: وحدت مردم و همراهی با مسئولان از مسائل مهم امروزِ ماست و حضور مردم باطل السحر تهدیدات علیه نظام جمهوری اسلامی است.

,

وی در پایان با تأکید بر این که باید قدر نظام اسلامی را بدانیم اظهار کرد: کفران نعمتِ انقلاب، سرانجام نامطلوبی خواهد داشت.

,
دشمن خیال باطل در سر نداشته باشد/ پاسخ به مطالبات به حق مردم ضروری است​
, دشمن خیال باطل در سر نداشته باشد/ پاسخ به مطالبات به حق مردم ضروری است​,

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی عضو خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن شاهرود ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: اجتماع بزرگ، هدفمند و میلیونی مردم سراسر کشور در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی پیام هایی دارد.

,

وی قدردانی مردم از نعمت بزرگ انقلاب و خنثی شدن نقشه های دشمن را اولین پیام اجتماع مردم در جشن 40 سالگی انقلاب عنوان و اظهار کرد: پیام دیگر اجتماع میلیونی ملت بزرگ ایران، این حضور انقلابی، حماسی، دینی و انقلابی به روح پرفتوح امام، شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران این است که ما به اذن پروردگار راه، آرمان و اهداف شما را ادامه خواهیم داد.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه پیام دیگر این اجتماع تماشایی در 22 بهمن سال 96 این است که مردم کشور ما همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند و هیچگاه ولی امر خود را تنها نخواهند گذاشت افزود: بدخواهان این نظام، دشمنان کینه توز، آمریکا، انگلیس پیر فرتوت استعمار و اسرائیل بدانند ملت ایران همواره شما را در رسیدن به نقشه های شوم و شیطانی تان ناکام خواهند گذاشت.

,

حسینی خراسانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این 40 سال اعتبار موهوم بین المللی و قدرت پوشالی آمریکا را در نگاه جهانیان زیر سوال برده و فرزندان این ملت شاخ آمریکا را شکسته و خواهند شکست.

,

وی تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا بداند اگر علیه جمهوری اسلامی ایران دست از پا خطا کند جان برکفان سپاه پاسداران و ارتش غیور ما باز هم تفنگداران مست و مغرور آنها را به اسیری خواهند گرفت.

,

عضو خبرگان رهبری دیگر پیام اجتماع میلیونی و هدفمند این ملت به مسئولان کشور و کارگزاران نظام اسلامی عدالت، خدمت و محبت به مردم عنوان کرد و گفت: مسئولان در روزهای پایانی سال به مطالبات این ملت که حقوقشان به تعویق افتاده در حد توان گوش فرادهند و به این مطالبه به حق مردم رسیدگی کنند.

,

حسینی خراسانی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب در بیانات خود فرموده اند که انقلاب و نظام اسلامی در 40 سال دوران زندگی سرافراز خود به اهدافش دست یافته و به سمت قله های پیشرفت و توسعه شتابان در حال حرکت است اما در مواردی در حوزه عدالت اجتماعی کم کاری شده است.

,

وی خطاب به مسئولان، رؤسای قوا و همه کارگزاران و مدیران کشور بیان کرد: به ملت بپیوندید و انقلاب، قدرت ملت و قدرت و شکوه ولایت فقیه را باور کنید که عزت دین و دنیای شما و اعتبار اجتماعی و ملی شما در خدمت بی منّت به این ملت است.

,

کشورهای اسلامی عرصه جولانگاه استکبار جهانی نیست

, کشورهای اسلامی عرصه جولانگاه استکبار جهانی نیست,

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پایان راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در مهدیشهر با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: آفرین به شما ملت غیور، انقلابی، سخت کوش و دلاور مهدیشهری که در آزمون انقلاب به خوبی امتحان خود را پس دادید و شاهد حضور نمایشی و تماشایی شما بودیم.

,

وی تصریح کرد: امروز با حضور شما ملت غیور، شاهد چهلمین بهار انقلاب اسلامی خواهیم بود در حالی که دشمنان خارجی امید بسته بودند با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی مردم، خدشه ای بر چهلمین بهار انقلاب بیندازند اما هوشمندی و بصیرت مردم ایران توطئه های آنان را نقش بر آب کرد.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنانبا بیان اینکه امروز شاهد جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران در جهان هستیم، افزود: به برکت خون شهدا و حضور در صحنه شما مردم دستاوردهای عظیم و خیره کننده ای به دست آورده ایم که عصبانیت ترامپ نیز به خاطرهمین است.

,

حسن زاده ادامه داد: امروز حضور ملت بزرگ و همیشه در صحنه و میلیون ها انقلابی و عاشق امام و رهبری و شهدا با در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور چندین پیام داشت.

,

وی، ایستادگی و اقتدار ملت را اولین پیام راهپیمایان امروز به دشمنان دانست و اضافه کرد: استکبار جهانی برای سی و نهمین بار باید این پیام ملت ایران را درک کند که کشورهای اسلامی و جبهه مقاوت عرصه جولانگاه آنها نیست.

,

فرمانده سپاه استان سمنانبیان کرد: دومین پیام راهپیمایی امروز به دوستداران و دلسوزان انقلاب می باشد که به آنان اطمینان بخشی و امیدواری می دهد که آینده این نظام و انقلاب روشن است.

,

حسن زاده گفت: پیام دیگری که مردم با حضور خود در راهپیمایی منتقل می کنند به ضد انقلاب ها و منافقین کوردل و فتنه گران بود که هرگاه عرصه را بر انقلاب تنگ کنند سیلی محکمی خواهند خورد و ملت با حضور خود در صحنه توطئه ها و فتنه ها را خنثی خواهد کرد.

,

وی اظهار کرد: مردم ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی این پیام را به مسئولین رساندند که بار دیگر به وظیفه انقلابی و قانونی خود عمل کردند و علی رغم تمامی مشکلات دین خود را نسبت به نظام و شهدا ادا نمودند و حال نوبت مسئولین است که به وظیفه خود عمل کنند و در حل مشکلات مردم که مطالبه به حق آنان است، بکوشند.

,

امروز تفکر انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان نفوذ کرده است

, امروز تفکر انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان نفوذ کرده است,

سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود ومیامی در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم میامی در راهپیمایی 22 بهمن با بیان اینکه 22 بهمن روز مبارکی است گفت: ایران اسلامی طلایه دار امر ظهور است و این باعث افتخار جمهوری اسلامی است.

,

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که جمهوری اسلامی بعد از چهل سال استوار و پایدار ایستاده است در حالی وابسته به هیچ قدرت و ابر قدرتی نیست در حالی 40 سال انواع توطئه وتحریم را علیه کشورمان برنامه ریزی واجرا کرده اند اما به لطف خدا امسال با شکوه تر از هر سال جشن انقلاب اسلامی برگزار شد و این جز با حضور مردم امکان پذیر نبوده است.

,

نماینده مردم شاهرود ومیامی در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دو شاخصه مهم نسبت به دیگر انقلاب های جهان دارد که اولین آن ولایت فقیه است که به این انقلاب مشروعیت داده است و دومین آن مردم هستند باعث مقبولیت این نظام مقدس شده اند.

,

وی با بیان اینکه علی رغم اینکه دشمنان درماه های اخیر قصد براندازی جمهوری اسلامی را داشتند افزود: امروز شاهد حضور پرشور مردم در این راهپیمایی عظیم و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم ،این انقلاب برای مردم است و کسی نمی تواند آن را از مردم وفادار ایران اسلامی بگیرد.

,

حسینی خاطر نشان کرد: امروز تفکر و ارزش های انقلاب اسلامی به اقصی نقاط این کره خاکی نفوذ کرده است،امروز می بینیم وقتی رئیس جمهور روسیه به عنوان یکی از قدرت های نظامی هر زمان به کشورمان سفر می کند در بدو ورود به دیدار مقام معظم رهبری  میرود و جلسات خصوصی برگزار می کند.

,

وی با بیان اینکه مسئولین باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند گفت:اگر نهاد و یا ارگان دولتی بودجه و اعتبار ندارد لا اقل با لسان نرم با مردم برخورد کند و مسئولین باید بداندد که مردم ولی نعمت آنها هستند واحترامشان واجب است.

,

عضو کمیسیون اقتصادی  مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه در زمان تحویل به مجلس اشکالاتی داشت که با کمک دولت ومجلس این ایرادات برطرف شد و انشالله بودجه سال آینده اشتغال محور خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه 12هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال روستایی تصویب شده است گفت: سهم استان سمنان از این بودجه 90 میلیارد تومان است و 12 میلیارد تومان هم سهم شهرستان میامی و9 میلیارد تومتان هم طبق توافق با بانک ها به این مبلغ اضافه شده است که اعتبار مناسبی است وهمت مسئولین را می طلبد که مردم را برای دریافت این وام توجیه وآگاه کنند.

,

حسینی افزود: بودجه شهرستان میامی در سال جاری 48 میلیارد تومان است که نسبت با سال گذشته 28 میلیارد تومان افزایش داشته است که مسدولین  ادارات شهرستان باید در جذب این اعتبارات همت کنند.

,

وی افزود: عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی میامی به همراه دو درمانگاه در این شهرستان آغاز شده و پیشرفت خوبی هم داشته است که امیدواریم در سال آینده شاهد افتتاح این پروژه باشیم تا بخشی از مشکلان این منطقه برطرف شود.

,

مردم سالاری دینی بنیاد اندیشه امام خمینی (ره) در تأسیس انقلاب بود

, مردم سالاری دینی بنیاد اندیشه امام خمینی (ره) در تأسیس انقلاب بود,

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه  در راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع مردم ولایت مدار سرخه ضمن تبریک طلیعه خجسته چهلمین سال استقلال آزادی جمهوری اسلامی گفت: روز بیست و دوم بهمن ماه بهترین فرصت برای بازنگری و بازبینی اندیشه های محکم و استوار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است.

,

وی افزود: در این جمع مبارک جمع پر از شور و شعور انقلابی به چند اصل از اصول محکم امام خمینی (ره) اشاره می کنم که نخستین اصل؛ اصل مردمی بودن انقلاب است.

,

امام جمعه سرخه ادامه داد: بنیاد اندیشه امام خمینی(ره) در ایجاد و تأسیس انقلاب بر اساس مردم سالاری دینی بود؛ امام معتقد بود قدرت منهای مردم و حکومت بدون رضایت مردم هیچ اساسی ندارد و بر همین اساس بود که امام راحل بارها فرمودند" میزان رأی ملت است".

,

فاطمی بصیر گفت: دومین اصل از اصول محکم امام جمهوری اسلامی ایران بود و امام اعتقاد داشت که حکومت اسلامی حکومتی بر پایه قوانین اسلامی است و با استبداد و خودکامگی جمع نمی شود و حفظ نظام از دیدگاه امام از اوجب واجبات است.

,

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) بر این باور بود که دموکراسسی اسلام کاملتر از دموکراسی غربی است؛ ایشان برای حفظ حریم هویت نظام و انقلاب اسلامی حتی استفاده از واژه های عاریتی مثل جمهوری دموکراتیک را منع فرمودند و در نوآوری و واژه سازی در چهارچوب نگاه دینی و اعتقادی تأکید داشتند.

,

امام جمعه سرخه بیان کرد: اصل سوم اصل مترقی و متعالی ولایت مطلقه فقیه است که بزرگترین پشتوانه برای نظام و مردم است امام خمینی (ره) معتقد بود که ولایت فقیه در امتداد ولایت رسول الله است؛ ولایت فقیه در اندیشه امام راحل گویای این حقیقت است که راه ولایت از راه ائمه جدا نیست.

,

فاطمی بصیر گفت: ولایت فقیه یعنی ولایت بر امور که نگذارند این امور از مجرای خویش خارج شود.

,

وی افزود: امام خمینی(ره) تأکید داشتند که پشتیبانی از ولایت فقیه موجب مصون ماندن کشور  از آسیب هاست لذا فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد".

,

امام جمعه سرخه بیان کرد: اگر کسانی با ولایت فقیه دشمنی می کنند؛ بدانند این دشمنی از سر ترس است از سر نفرت و بی زاری از اسلام است و حذف ولایت فقیه به تعبیر امام یعنی دیکتاتوری و ولایت فقیه یعنی نفی دیکتاوری.

,

فاطمی بصیر گفت: در چندجا در صحیفه نور امام خمینی (ره) ایشان فرمودند "اگر فقهیی یک مورد دیکتاتوری کند از ولایت می افتد  خدا می داند که ذره ای برای خود حق و امتیاز قائل نیستم اگر تخلفی از من سرزند، اگر به من بگویند خدمتگذار بهتر است از اینکه به من بگویند رهبر؛ اسلام ما را موظف کرده است که خادم مردم باشیم؛ من خود را خادم و سرباز مردم می دانم".

,

وی تصریح کرد: مجلس، دولت، قوه قضاییه، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی همه و همه خدمتگذران مردم هستند نه فرمان فرما.

,

امام جمعه سرخه گفت: چهارمین اصول از اندیشه های امام حفظ نهاد مرجعیت است امام معتقد بود اصلی ترین دلیل شکست نهضت مشروطه حذف روحانیت بود.

,

انقلاب مانع ازخیانت به فرهنگ و یغما بردن ثروت ایران شد

, انقلاب مانع ازخیانت به فرهنگ و یغما بردن ثروت ایران شد,

حجت الاسلام سید محمد حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان در آیین راهپیمایی 22 بهمن در دامغان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان نکات ارزنده در پایداری نظام انقلاب، گفت: تقویت نیروهای انقلاب، بیان شفاف سیاستهای کلی نظام، عدم انحراف از مسیر آرمانهای انقلاب راز بقا و پایداری می باشد که پایه های آن بر دوش مردم است.

,

حسینیان با بیان اینکه انقلاب ما با کودتا و فشار بر مردم بر راس کار نیامده است، افزود: ما اعلام می کنیم که تاریخ انقلاب را مطالعه کنند ملت غیور و شجاع ایران با درایت و آگاهی و پشتیبانی از مرجعیت و رهبری خود توانستند نظام سلطه را از پای در بیاورند.

,

وی با اشاره به نفوذ دشمن در بین خواص و آحاد مردم گفت: امروز دشمن با ابزار فرهنگی در درون خانواده ها و اقشار مختلف نفوذ کرده که باید مراقب بود و در برابر این هجمه های فرهنگی با توان قدرت و برنامه ریزی های بیشتر ی وارد عرصه شد.

,

امام جمعه دامغان با یادآوری رشادتهای شهدا، روحانیون و مردم در جریان انقلاب و بعد از آن، اظهار کرد: اگر انقلاب می خواهد مستمر باشد و قرنها پایدار بماند باید دست نا اهلان را از دسترسی به امور دولتی کوتاه کرد و کارهای کلیدی نظام را از دسترس آنها خارج ساخت چرا که راه های نفوذ دشمن همچون انقلاب مخملی و دیگر برنامه ها برای براندازی نظام می باشد.

,

حسینیان، هوشیاری، بصیرت افزایی، همراهی کردن با روحانیت، جلوگیری از تحریف انقلاب و خط امام را از جمله کارهای پایداری نظام برشمرد و گفت: راه استمرار ما تنها اطاعت پذیری از ولی فقیه زمان امام خامنه ای می باشد چرا که با رهبری و بصیرت ایشان راه پیشرفت جامعه هموار می گردد.

,

وی با بیان این که تنها عامل پیروزی در انقلاب حفظ وحدت و اطاعت پذیری بود، اظهار کرد: در شرایط کنونی حفظ وحدت و پیروی از سرچشمه پاک این نظام عامل اصلی پیروزی ما خواهد بود.

,

 امام جمعه دامغان برچیده شدن نظام ستم شاهی در ایران توسط انقلاب را از برکت خون شهدا و اصل انقلاب عنوان کرد و گفت: مردم در قبل از انقلاب نقشی در حکومت نداشتند و با انقلاب توانستند مانع از به یغما رفتن ثروتهای کلان در این کشور شوند و از خیانت های بزرگ جلوگیری کردند.

,

حسینیان دستاوردهای بزرگ علمی در بخشهای نانو، پرتاب ماهواره های متعدد، صنایع دفاعی، جاده های مواصلاتی، پیشرفت های علمی و مراکز متعدد دانشگاهی را از برکات انقلاب دانست و افزود: مردم در کنار تمام مشکلاتی که ابر قدرت ها برای ما درست کردند به این پیشرفتها دست پیدا کردند و انشاالله ادامه خواهد داشت.

,

 احزاب باید با اتحاد و در کنار مولفه های های اصلی انقلاب اسلامی حرکت کنند

,  احزاب باید با اتحاد و در کنار مولفه های های اصلی انقلاب اسلامی حرکت کنند,

حجت الاسلام سید حمید روحانی رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر گرمسار گفت: دشمنان با اصل نظام مشکل دارند و اگر ما دینمان که برگرفته از اسلام ناب محمدی است کنار بگذاریم دیگر عزت و اقتداری نخواهیم داشت.

,

وی افزود: امام خمینی (ره) رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را اسلام و حرکت در پیرامون آن در بخش های مختلف از جمله دشمنی شناسی عنوان کردند.

,

 رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی، اصول گرا و اصلاح طلب و جناح ها را یک  موضوع بی فایده برای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: احزاب باید با اتحاد و در کنار مولفه های های اصلی انقلاب  اسلامی حرکت کنند و اگر در مواجه شدن با برخی  اتفاقات در کشور رهبری را رها نکنند و به دعوای سیاسی بپردازند و ملت را فراموش کنند.

,

روحانی در ادامه اظهار کرد: صاحبان اصلی این انقلاب ملت هستند که مثل همیشه حماسه خلق می کنند.

,

 وی در ادامه هوشمندی ملت را یک رمز  مهم در  اقتدار انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: باید به توصیه های مقام معظم رهبری که به نوعی نقشه راه اصلی را نمایان می کند گوش دهیم و در درس دشمن شناسی خود را تقویت کنیم و حواسمان باشد دشمن با نفوذ خود پایه های انقلاب را  به خطر نیاندازد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه