اخبار داغ

۲۲ بهمن امسال تماشایی شد/خروش یکپارچه مردم خراسان شمالی در طلیعه فجر چهلم

۲۲ بهمن امسال تماشایی شد/خروش یکپارچه مردم خراسان شمالی در طلیعه فجر چهلم
در طلیعه فجر چهلم انقلاب اسلامی، راهپیمایی باشکوه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در خراسان شمالی همزمان با سراسر میهن اسلامی، از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه سال 1396  از ساعات ابتدایی صبح امروز در بجنورد همزمان با سراسر کشور با حضور مردم همیشه در صحنه  این شهرستان برای برگزاری جشن پایان سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهلمین سالگرد آن و پاسداشت این حماسه بی‌بدیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

مردم از میدان شهید به سمت مصلای امام خمینی (ره)حرکت کردند و این راهپیمایی با سخنرانی حجت الاسلام حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و قرائت قطع‌نامه سراسری به پایان رسید.

,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

به گزارش پایگاه خبری آشخانه، مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر آشخانه از ساعت 9:30 صبح با حضور اقشار مختلف مردم اهل تشیع و تسنن مانه و سملقان آغاز شد.

,  پایگاه خبری آشخانه,

شرکت کنندگان در حماسه راهپیمایی 22 بهمن آشخانه از مسیر بلوار شهید بهشتی خود را به مسجد جامع رساندند و در میعاد 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدای عظیم الشان بر تبعیت از مقام معظم رهبری تاکید کردند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

به گزارش سپهرآیین ،مردم شهید پرور شهر اسفراین امروز همزمان با سراسر کشور با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه دیگری را خلق کردند و برگ زرین دیگری در کارنامه خود بر جایی گذاشتند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

به گزارش  فاروج من؛ راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضور پرشور مردم شهرستان فاروج برگزار شد، در این راهپیمایی تمام اقشار مردم و مسئولین با تجمع در محل مسجد آل یاسین، مسیر 2 کیلومتری تا مرکز شهر و چهارراه رضوی پیمودند.

,  ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، حماسه همدلی و مشارکت مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان جاجرم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، صبح امروز باشکوهتر از سال های گذشته همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

, پایگاه خبری جاجرم,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

به گزارش پایگاه خبری شیروان، مردم شهرستان شیروان همزمان با مردم سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور پیدا کردند و جلوه‌ای دیگر از شکوه تماشایی ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه