اخبار داغ

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

ملت ایران با اتحاد خود توطئه ها را در نطفه خفه کرده اند

ملت ایران با اتحاد خود توطئه ها را در نطفه خفه کرده اند
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: ملت رشید ایران در طول تاریخ با اتحاد و وحدت خود، توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کرده اند و از تمامی امتحانات سربلند بیرون آمده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با گرامی داشت روز 22 بهمن ماه، اظهار کرد: 22 بهمن تبریک به ساحت قدسی پیامبر اعظم و ائمه هدی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک، ,

حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: چهل سال قبل، در این روز ملتی با وفا، با بصیرت، زمان شناس، عاشقانه پس از قرن ها به دعوت پیامبر عظیم الشان از ورای قرون پاسخ گفتند.

,

وی افزود: این ملت، آن مردمانی بودند که پیامبر گرامی اسلام نسبت به آمدن آنها ابراز اشتیاق کرده بود و اولیاء خدا نیز به آمدن این ملت رشید چشم دوخته بودند.

,

وی تصریح کرد: این مردمان، آن ملتی هستند که به خواست خدا از متن تاریخ به پا خواستند و به پیام خدا لبیک گفتند.

,

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه به سفر امام رضا ( ع ) به خطه خراسان نیز اشاره کرد و گفت: در آن زمان مردم این سرزمین که مشتاقانه و عاشقانه، استقبالی متفاوت از او داشتند، در هنگام آمدن او به این سرزمین از او خواستند که سخنی بگوید و امام رضا ( ع ) حدیث سلسله الذهب را در این دیدار برای مردم ایراد کرد.

,

وی گفت: شاید کسی باور نمی کرد که این مولای حکیم عمق هویت تاریخی این ملت در صلاحیت امانت داری آنان را دیده بود و امانت توحید و ولایت را به این سرزمین سپرد.

,

وی افزود: با قدوم این مولای مهربانی، هویت ملت ایران دروه به دوره تاریخی ساخته شد.

,

حجت الاسلام حاج علی اکبری بیان کرد: مردم ایران با اهل بیت گره خوردند و خویشاوند پیامبر شدند و زمینه از همه جهت برای تحقق بشارت الهی آماده شد.

,

وی اظهار کرد: در دل این ملت با قیام یک انسان رشید و بزرگ از طایفه پیامبران نهضت بزرگ الهی ایران رقم خورد و پس از آن، از خرداد ماه سال 42 مردم این سرزمین با خون خود و تبعید امام خمینی اولین امتحان را تجربه کردند و سرافراز از آن بیرون آمدند.

,

وی تصریح کرد: تبعید 15 ساله امام خمینی به دوران خودسازی مردم ایران تبدیل شد و مساجد با حضور عالمان ربانی و متفکران عالی قدر به پایگاه هایی تبدیل و انسان های شایسته و خودساخته ای در این پایگاه ها تربیت شدند.

,

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: در این پایگاه ها انسان های مجاهد و آماده قیامی تربیت شدند و این نسل قیامی را رقم زدند که جهان از این رویداد متعجب شد زیرا ایرانی متفاوت را در برابر خود دیدند.

,

وی در ادامه رای قاطع این ملت به نظام جمهوری اسلامی را امتحان دوم این ملت نامید و گفت: پس از این آری، نظامی زیبا و خردمندانه جایگزین رژیمی کثیف و آلوده شد.

,

وی بیان کرد: پس از آن، دشمنان نظام جمهوری اسلامی در همان اوایل شکل گیری این نظام از شرق سوسیالیست تا غرب امپریالیسم یک جنگ جهانی  ای را علیه این نظام رقم زدند که ملت شجاع ایران در برابر این تهاجم دفاعی عاشقانه از میهن را به نمایش گذاشتند.

,

حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: این نظام و این سرزمین با تقدیم شهدا، جانبازان و آزادگان پاسداری شد و حتی پیام امام خمینی به نقاط مختلف دنیا منعکس و پسندیده شد.

,

وی افزود: مستضعفان و مومنان دیگر نقاط دنیا با ملت ایران هماهنگ شدند و امتداد این نهضت از ایران به دیگر نقاط عالم کشیده شد.

,

وی اظهار کرد: امروز عمر این انقلاب و نهضت بزرگ به سن چهل سالگی اش وارد شد و این در حالی بود که دشمنان این سرزمین تصور نمی کردند عمر این انقلاب به 40 روز نیز برسد.

,

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: دشمنان این نظام و سرزمین در جریان رحلت امام خمینی طمع داشتند که این انقلاب ناتمام بماند، درحالیکه آنان مردمانی عاشق را در پیش روی خود دیدند که سکان این کشور را به خمینی ای جوان، فقیه، حکیم و دور اندیش و با صلابت سپردند.

,

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، وحدت مردم و رشادت مدافعان حرم از وقایع مختلفی گذر کرد که از جمله آنها شکست جنگ نیابتی داعش، آمریکا و صهیونیست در منطقه خاورمیانه بود.

,

وی در خاتمه به وقوع اغتشاشات اخیر در کشور نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان با موج سواری بر احساسات مردم و سوء استفاده از اعتراضات معترضان تلاش کردند که فتنه گری کنند با این وجود، این ملت در این امتحان نیز پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند و با اتحاد خود توطئه را در نطفه خفه کرند.

,

حجت الاسلام حاج علی اکبری تصریح کرد: 22 بهمن نماد وحدت و اقتدار ملی ایران است و این ملت باید قدر این وحدت را بدانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه