اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه:

دشمن را بیرون از مرزهای ایران اسلامی تعقیب می‌کنیم

دشمن را بیرون از مرزهای ایران اسلامی تعقیب می‌کنیم
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن از قدرت موشکی ایران اسلامی هراس دارد، گفت: امروز دیگر خودمان را با قبل از انقلاب مقایسه نمی‌کنیم چرا که آن دوران، دورانِ تحقیر بود و به همین دلیل خودمان را با کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، سردار حسین سلامی در جمع راهپیمایان اهوازی با بیان اینکه خوزستان سرزمین حماسه‌های جاودان و معراج شهدای دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: مردم اهواز در همه صحنه‌های سخت انقلاب و دفاع حضوری درخشان داشتند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی مردم اهواز تراکم شکوه یک ملت است، افزود: در سیزدهم دی امسال با عبور از پل شهید علم الهدی، تقاطع دو رود خالص و زلال را به نمایش گذاشتید و شعله‌های فتنه را خاموش کردید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم اهواز باز هم تصویرگر شکوه ملت ایران شدند و تیرخلاص را به سمت جهان استکبار شلیک کردند، گفت: خدا را باید به خاطر داشتن چنین مردم صبور و وفاداری ستایش کنیم.

وی انقلاب اسلامی را یکی از بزرگ‌ترین پیروزی‌های اسلام بر یکی از امپراتوری‌های قرن دانست و عنوان کرد: جغرافیای ایران در دوران قبل از انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از جغرافیای سیاسی آمریکا تلقی می‌شد که شاه با ترویج ابتذال و فرهنگ برهنگی غرب به عنوان مزدور فعالیت می‌کرد.

سردار سلامی بیان کرد: در دوران پهلوی ثروت‌های ملی ایران به غارت می‌رفت و هزاران آمریکایی و غربی امور کشور را طراحی و مدیریت می‌کردند.

وی سرسپردگی ایران به غرب را از ویژگی‌های کشور در دوران پهلوی برشمرد و اظهار کرد: ایران، بدون اسلام، قرآن و ولایت ایالتی جداگانه از آمریکا محسوب می‌شود و خدا را شاکریم که با پیروزی انقلاب اسلامی، خورشید اسلام در عصر جدید از افق ایران طلوع کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی(ره) روحی مسیحایی در پیکر بی جان ملت دمید و ملت ایران را علیه استکبار و استعمار بیدار کرد.

وی روز پیروزی انقلاب اسلامی را روز بزرگ‌ترین شکست آمریکا دانست و گفت: در این روز ایران به استقلال و آزادی رسید و هرگاه اسلام درخشید، قدرت‌های زمانه و کفار در برابرش صف آرایی کردند.

سردار سلامی با اشاره به تحمیل جنگ به ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: ایرانیان با حضور درجبهه‌های جنگ، زندگی در جنگ را آموختند و نشان دادند که ایرانی‌ها در هیچ شرایطی اشغال شهرها توسط بیگانگان را تحمل نخواهند کرد.

وی عنوان کرد: ملت ایران در دفاع مقدس بر قدرت‌های جهان در آن دوران غلبه کرد ولی دشمنی آنها با انقلاب اسلامی به پایان نرسید و به همین دلیل شکل توطئه را تغییر دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران هدف دشمن در مبارزه اقتصادی با ایران را فلج کردن کشور دانست و اظهار کرد: آنها می‌خواهند به جهانیان نشان دهند که پیشرفت بدون تکیه به قدرت‌ها میسر نیست و هیچ کشوری بدون غرب نمی‌تواند امنیت خود را تأمین کند اما انقلاب اسلامی از مرزها فراتر رفت.

 وی افزود: این روزها دشمن را در بیرون از مرزهای خودمان تعقیب می‌کنیم و در عین حال در عرصه‌های مختلف علم و فناوری پیشرفت کرده‌ایم.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمن از قدرت موشکی ایران اسلامی هراس دارد، گفت: امروز دیگر خودمان را با قبل از انقلاب مقایسه نمی‌کنیم چرا که آن دوران، دورانِ تحقیر بود و به همین دلیل خودمان را با کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه می‌کنیم چرا که پیشرفت ما حاصل فکر و تلاش جوانان ما است.

وی با بیان اینکه ایران با همراهی محور مقاومت توطئه‌های تکفیری – صهیونیستی را ناکام گذاشت، عنوان کرد: نتیجه مقاومت این شد که سوریه و عراق از لوث تکفیری‌ها پاک شدند و رژیم صهیونیستی به دور خود دیوار کشید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران امروز تکیه گاه مسلمان مظلوم جهان شده و این نشانه افتخار انقلاب اسلامی است که امروز از هر زمان دیگری قدرت‌مندتر شده است.

وی اظهار کرد: البته در جامعه ما مشکلات غیر قابل انکاری وجود دارد که مسئولان ما باید به این صبر و وفاداری مردم پاسخ دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه