اخبار داغ

بامداد امروز اتفاق افتاد؛

واژگونی اتوبوس در محور طبس- فردوس با 9 کشته و 36 زخمی

واژگونی اتوبوس در محور طبس- فردوس با 9 کشته و 36 زخمی
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ساعت 2:30 دقیقه بامداد امروز اتوبوسی با 45 مسافر در محور طبس- فردوس واژگون شد که 9 نفر کشته و 36 نفر زخمی شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دلخروشان مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خاورستان، از واژگونی اتوبوس در محور طبس- فردوس خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: شب گذشته ساعت 2:30 بامداد به پایگاه اورژانس طبس واژگونی یک دستگاه اتوبوس که در کیلومتر 86 محور طبس- فردوس در حال حرکت بوده اعلام شده است.

,

 

,

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: بلافاصله 14 دستگاه آمبولانس از شهرستاهای سرایان، طبس، فردوس، بشرویه و خوسف به محل حادثه اعزام شده و همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از پایگاه اورژانس فردوس برای اعزام مصدومین به بیمارستان در محل حادثه حاضر شده است.

,

 

,

دلخروشان عنوان کرد: این حادثه 36 مصدوم و 9 کشته داشته است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: تعدادی از مصدومین توسط آمبولانس ها به بیمارستان طبس و تعدادی دیگر به بیمارستان فردوس برای درمان منتقل شده اند.

,

 

,

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر بالگرد اورژانس هوایی بیرجند برای انتقال مصدومین از فردوس به بیرجند به فردوس اعزام شده است.

,

 

,

دلخروشان عنوان کرد: همچنین بالگرد اورژانس هوایی طبس در حال آماده باش است که در صورت نیاز مصدومین را از طبس به بیرجند منتقل کند.

,

 

,

این اتوبوس با راننده 45 مسافر داشته است که 42 نفر خانم و 3 نفر آقا بوده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه