اخبار داغ

کارشناس مذهبی:

مسئولین در خدمات رسانی به مردم آتش به اختیار عمل کنند

مسئولین در خدمات رسانی به مردم آتش به اختیار عمل کنند
سید نواب موسوی گفت:خوی اشرافی گری بزرگترین آفت انقلاب و مسئولان در خدمت رسانی به مردم باید آتش به اختیار عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیان روز،حجت الاسلام سید نواب موسوی از روحانیون لرستانی در جمع عزاداران فاطمی در مسجد امام علی (ع) پلدختر با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه (س)،با تاکید بر مسئله مهم خدمت به خلق اظهار داشت:در احادیت متعددی بر مسئله خدمت به خلق تاکید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز,

وی باتاکید براینکه  خوی اشرافی گری دولتی بزرگترین آسیب انقلاب است بیان کرد:مسئولین ما باید از خوی اشرافی گری به دور باشند زیرا این در راه خدمت رسانی به مردم ،آفت است.

,

وی با بیان اینکه خدمت به خلق بالاترین عبادت است گفت:طبق روایات مردم خاک پای استانداران و فرمانداران امام زمان (عج) توتیای چشم خود می کنند.

,

موسوی عنوان کرد:به طوری که سلمان فارسی استاندار حضرت امیرالمومنین(ع) در مدائن با دعا کردن بیمار را شفا می داد.

,

وی خطاب به مسئولان و خدمت گزاران به نظام افزود:سفارش می کنم که حتما این روایت از امام صادق (ع) و ماجرای کشاورز اهوازی که مالیات زیادی برای آن در نظر گرفته شده و با نامه امام صادق (ع) به نجاشی استاندار اهواز اتفاقات قابل تامل وخوشحال کننده برای کشاورز افتاد را حتما مطالعه کنید واز این گونه رفتارها درس بگیرید.

,

این کارشناس مذهبی تصریح کرد:مسئولان در خدمت رسانی به خلق ،آتش به اختیار عمل کنند و منتظر اعلام نیاز مردم نباشند هرجا مومنی مشکلی دارد ورود پیداکنند و مسائل ومشکلات آنها را حل کنند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه