اخبار داغ

مدیرعامل شرکت مدیریت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار خبر داد:

واگذاری زمین های منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به سرمایه گذاران

واگذاری زمین های منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به سرمایه گذاران
مدیرعامل شرکت مدیریت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به لحاظ نزدیکی به استان تهران دارای یک موقیعت ویژه و منحصر به فرد است با انجام زیر ساخت های لازم آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران در صنایع مختلف و مهم می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا نادری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در گفتگو با خبرنگار  گرمسارآنلاین گفت: در بخش نخست واگذاری و آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی از 4 سایت تنها سایت دوم این منطقه به لحاظ امکاناتی و زیر ساختی آماده واگذاری و حضور و استقبال از سرمایه گذاران است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

مدیرعامل شرکت مدیریت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با اشاره به اینکه تمام عملیات های حوزه زیر ساختی از جمله آب، برق و فاضلاب انجام شده است، افزود: عملیات های فیبر نوری و گاز نیز تا پایان سال وارد فاز اجرایی خواهد شد.

, .,

نادری ادامه داد: در این فاز تنها 20 هکتار با قوانین خاص گمرکی مناطق ویژه اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد و در 6 ماه آینده نیز این رقم به بیش از 220 هکتار خواهد رسید .

, .,

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران می توانند در حوزه های مختلف برای حضور در این منطقه اعلام آمادگی کنند، اظهار کرد: در این زمینه برنامه های مشوقی نیز اجرا می شود .

, .,

نادری افزود: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار مساحت تقریبی 2 هزار هکتار را در برنامه دارد که دراین فاز ابتدا تنها ده درصد یعنی 200 هکتار وارد فاز عملیاتی و واگذاری شده است .

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه