اخبار داغ

در نشست مدیریت بحران البرز اعلام شد:

آماده باش 250 راهدار در 13 راهدارخانه البرز/ تفلن هیچ مدیری نباید خاموش باشد

آماده باش 250 راهدار در 13 راهدارخانه البرز/ تفلن هیچ مدیری نباید خاموش باشد
تراکم جمعیت البرز با زیر ساخت‌ های شبکه گاز استان همخوانی ندارد و طی روزهای آتی امیدواریم مردم بهینه سازی مصرف گاز را مورد توجه قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک طبق پیش بینی هواشناسی استان البرز طی روزهای آتی شاهد بارش برف و باران خواهیم بود و بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری اخطاریه‌ های لازم به دستگاه‌ ها ابلاغ ‌شده است چرا که میزان بارش ۳۵ تا 45 میلی ‌متر پیش‌بینی شده و ارتفاع برف در ارتفاعات به ۵۰ سانتی ‌متر خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک ,

صبح امروز دوشنبه مهدی مهرور با اعلام خبر فوق در جلسه مدیریت بحران استانداری البرز کمبود سوخت را یکی از مهمترین مشکلات مردم پس از بارش اخیر اعلام کرد و با اشاره به اینکه دستگاه های امدادی و خدماتی در آماده باش هستند اظهار امیدواری کرد با توج به هماهنگی های انجام شده مشکل خاصی در زمینه امدادرسانی و ارائه خدمات وجود نداشته باشد.

,

همچنین مدیر بهره برداری شرکت گاز البرز به لزوم خاموش شدن سیستم های گرمایشی ادارات پس از ساعت کاری اشاره کرد و گفت: افزایش تراکم جمعیت البرز با زیرساخت‌های شبکه گاز استان همخوانی ندار و طی روزهای آتی امیدواریم مردم بهینه سازی مصرف گاز را مورد توجه قرار دهند.

,

در ادامه مدیرکل حمل ‌و نقل جاده ‌ای استان البرز با اشاره به هزار و 700 تن نمک باشی پس از بارش برف اخیر در راه های استان گفت: ۱۰ هزار تن شن و نمک در استان دپو شده و ۱۳ دستگاه در کرج، ۱۹ دستگاه در گچسر و ۱۳ دستگاه ماشین آلات راهداری در طالقان جانمایی شده است.

,

مهرداد جهان با اشاره به اینکه ۲۵۰ نیروی راهدار در قالب ۲۰ اکیپ در ۱۳ راهدارخانه شبانه ‌روزی آماده باش هستند افزود: با توجه به پیش بینی بارش برف تمامی اکیپ‌ های راهداری در مناطق برفی و دیگر نقاط استان مستقر هستند.

,

همچنین شهردار کرج با اشاره به وجود ۱۹ میلیون مترمربع مسیر قابل برف ‌روبی در کرج و عدم توانایی در پاک سازی همزمان آنها گفت: طی بارش برف اخیر در کرج بیش از ۸ هزار تن ماسه و نمک مصرف شد و ۳۵ هزار تماس تلفنی با موضوع برف ‌روبی داشتیم.

,

اصغر نصیری با اشاره به اینکه سه دستگاه گریدر برای هر منطقه، ۲۰ دستگاه بابکت، ۵۰ دستگاه کامیون و ۲۰ دستگاه لودر برای ۱۰ منطقه شهرداری و ۴۸ هزار لیتر سوخت برای خودروها تهیه ‌شده است افزود: هزار و ۸۳۰ کارگر خدمات شهری و ۹۰۰ کارگر فضای سبز در راستای ارائه خدمات به شهروندان فعالیت دارند.

,

در خاتمه معاون عمرانی استاندار البرز با اشاره به اینکه طی بارش برف اخیر متأسفانه بیش از ۹۵ درصد از خودروهای در برف مانده فاقد تجهیزات لازم بودند گفت: سرعت باد در ارتفاعات بالای ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پیش ‌بینی ‌شده که می‌ تواند کولاک شدیدی را در پی داشته باشد لذا تفلن هیچ مدیری نه تنها نباید خاموش باشد بلکه همه باید با جدیت پای کار باشند.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه