اخبار داغ

رئیس کانون بازنشستگان استان سمنان:

خدمات رفاهی در قالب طرح کرامت به بازنشستگان ارائه می شود

خدمات رفاهی در قالب طرح کرامت به بازنشستگان ارائه می شود
رئیس کانون بازنشستگان استان سمنان گفت: خدمات رفاهی در قالب طرح کرامت "علوی" و "رضوی" به بازنشستگان ارائه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت الله صفایی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بیگران استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه گفت: یکی از اولویت های مهم کانون ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بیگران استان سمنان  بیان کرد: 330 کانون در شهرستان های سراسر کشور فعال هستند.

,

وی با بیان اینکه طرح هایی نظیر " کرامت علوی" و "کرامت رضوی" در کانون بازنشستگان اجرا می شود، افزود: بازنشستگان به صورت رایگان در قالب طرح کرامت رضوی به مشهد مقدس اعزام می شوند و در قالب طرح کرامت علوی نیز یک میلیون تومان از بانک رفاه وام به بازنشستگان تعلق می گیرد  که مابه التفاوت آن را شخص بازنشسته جهت اعزام به عتبات عالیات پرداخت می کند.

,

صفایی اظهار کرد: به بازنشستگان عضو کانون که دچار مشکلاتی نظیر بیماری و ناتوانی در خرید جهیزیه دارند؛ تسهیلات با بهره ای پایین پرداخت می شود.

,

وی گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات کانون بازنشستگان هر بازنشسته می توانند  از تسهیلات وام استفاده کنند و یا از اردوهای سیاحتی و زیارتی و به عبارتی دیگر بر عهده فرد بازنشسته است که از میان این دو یک مورد را انتخاب کند.

,

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بیگیران استان سمنان خاطرنشان کرد: سهمیه اختصاص اعتبارات به کانون بازنشستگان هر شهرستان نسبت به جمعیت شهرستان ها لحاظ می شود.

,

لزوم ارتقای معیشت و زندگی بازنشستگان

, لزوم ارتقای معیشت و زندگی بازنشستگان ,

شمس نماینده کانون بازنشستگان از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرخه نیز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: کانون بازنشستگان به منظور ایجاد تمهیدات رفاهی، فرهنگی ، آموزشی و سیاحتی جهت اعضا و مستمری بگیران تأسیس شده و فعالیت می نماید.

,

وی با تأکید بر ارتقای معیشت و زندگی بازنشستگان گفت: در این راستا سازمان تامین اجتماعی از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت زندگی زحمتکش ترین اقشار جامعه دریغ نکرده اند.

,

نماینده کانون بازنشستگان از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرخه تأکید کرد: باید فعالیت های فقرزدایانه و ارتقای شاخص های تامین و رفاه اجتماعی بازنشستگان بیش از پیش افزایش یابد.

,

شمس گفت: در راستای امور فرهنگی کانون بازنشستگان شهرستان سرخه دوره های آموزشی قرآن کریم برگزار کرده است و همچنین مدنظر دارد که دوره های آموزشی صحیفه سجادیه را در آینده برگزار کند؛ در این کانون سه روز در هفته به بازنشستگان مشاوره داده می شود و خانواده هایی که مشکلشان با مشاوره حل می شوند می توانند به کانون مراجعه و از این مزیت کانون بهره مند شوند.

,

وی با اشاره به برگزاری کلاس های شاهنامه خوانی در کانون بازنشستگان سرخه در ماه های گذشته افزود: به زودی در راستای امور فرهنگی فعالیت های کتابخوانی در کانون بازنشستگان سرخه برگزار می شود.

,

نماینده کانون بازنشستگان از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرخه بیان کرد: در برنامه های کاری کانون بیمه تکمیلی، بیمه عمر، اردو و وام پیش بینی شده است که در این راستا به اعضای خود خدمات ارائه می کند.

,

شمس افزود: از زمان تأسیس کانون بازنشستگان در سرخه تا کنون تعدادی از بازنشستگان به اردوهای سیاحتی و زیارتی اعزام شده اند و همچنین به کسانی که درخواست وام داشته اند؛ وام یک میلیونی با بهره 4 درصد پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه