اخبار داغ

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام؛

مردم استان، ۲۲ بهمن تماشایی خلق کردند/ نقشه های شوم دشمنان خنثی شد

مردم استان، ۲۲  بهمن تماشایی خلق کردند/ نقشه های شوم دشمنان خنثی شد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیام مشترکی از حضور آگاهانه اقشار مختلف مردم مرزدار و حماسه ساز استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار ، حجت الاسلام و المسلمین لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و "،قاسم سلیمانی دشتکی"، استاندار ایلام در پیام مشترکی از حضور آگاهانه و با صلابت و باشکوه اقشار مختلف مردم مرزدار و حماسه ساز استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

در این پیام آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن و جشن بهار انقلاب بود جشن و طلیعه چهلمین سالگرد انقلابی بی نظیر که پشتوانه ناگسستنی آن شما مردم آگاه و فهیم هستید.
استان حماسه ساز ایران یاد شیرزنان و غیورمردان ایست که نام آنها با حماسه حضور پیوند خورده است. خداوند قادر سبحان را به پاس داشتن شما مردم آن با بصیرت و فهیم و همیشه در صحنه شاکر و سپاسگزاریم قدردان حضورتان هستیم که با شور و شعور و لبیک به مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی یوم الله ۲۲ بهمن را تماشایی ساختید دشمنان بدانند که با وجود شما مردم بصیر و همیشه در صحنه نقشه های شومشان همواره خنثی خواهد شد و توطئه های آنها خللی در عزم و اراده ملت مبارز و غیور ایران در دفاع از کیان نظام انقلاب و ولایت فقیه ایجاد نخواهد کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه