اخبار داغ

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل استان سمنان:

محدودیتی برای احداث مجتمع خدماتی- رفاهی در جاده های استان وجود ندارد

محدودیتی برای احداث مجتمع خدماتی- رفاهی در جاده های استان وجود ندارد
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اشاره به اینکه محدودیتی برای احداث مجتمع خدماتی- رفاهی در جاده های استان وجود ندارد، گفت: 2 مجتمع در شهرستان سمنان در دست بهره‌برداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن لشکری رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس در خصوص وضعیت مجتمع های خدماتی رفاهی استان گفت: مجتمع های "نوید آهوان" در محور سمنان ـ دامغان و "گل نرگس" در محور سمنان ـ مهدیشهر در دست بهره برداری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان افزود: یک مجتمع خدماتی ـ رفاهی نیز در محور سمنان ـ دامغان به دنبال استعلام است.

,

لشکری با اشاره به فعالیت مجتمع های گردشگری شبدیز و مسجد و نمازخانه ی آهوان در سطح شهرستان سمنان، بیان کرد: این مجتمع ها زیر نظر میراث فرهنگی و گردشگری در حال فعالیتند.

,

وی با بیان اینکه فاز اول مجتمع های خدماتی ـ رفاهی بطور کامل آماده ی بهره برداری  است، گفت: طبق برنامه زمان بندی مابقی این پروژه ها طی یکی دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

,

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز طبق مصوبات ستاد تسهیلات سفر به اتفاق ستاد اقامه نماز، مرکز بهداشت، اماکن و میراث فرهنگی بازدید از نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی  و سایر اماکن زائرسراهای کنار جاده های شهرستان آغاز شده است تا نواقص احتمالی برای سفرهای نوروزی رفع شود.

,

لشکری در خصوص حد استاندارد برای احداث مجتمع های خدماتی ـ رفاهی در جاده های استان، گفت: از لحاظ تعداد محدودیتی برای احداث مجتمع ها وجود ندارد و این امر بستگی به صرفه ی اقتصادی آنها دارد.

,

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان  اظهار کرد: هموطنان می توانند هر گونه انتقاد و پیشنهاد در خصوص خدمات رسانی مجتمع های خدماتی ـ رفاهی را با سامانه پیامکی 30007070 اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه