اخبار داغ

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:

نمایش حنانه بعد از چهار سال در قم اجرا می شود/اجرای 130نمایش شهر خوب و شهروند خوب در مدارس

نمایش حنانه بعد از چهار سال در قم اجرا می شود/اجرای 130نمایش شهر خوب و شهروند خوب در مدارس
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه نمایش حنانه از 24 بهمن در تالار مرکزی شهر اجرا می شود، گفت: نمایش حنانه بعد از چهار سال در قم برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،مجید رفیعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با عنوان نمایش حنانه، با اشاره به اینکه این نمایش از 24 بهمن در تالار مرکزی شهر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: حمایت از موضوع نمایش حنانه متولیان بسیاری دارد که یکی از آنها سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا،, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

 وی ادامه داد: این نمایش بعد از چهار سال باز هم در استان قم در سانس های 18:30 و 20 اجرا خواهد شد.

,

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه این نمایش به نویسندگی محمد جواد طاهری است، بیان داشت: حمایت مالی این نمایش با شهرداری می باشد.

,

وی افزود: محمدجواد طاهری زحمات بسیاری برای این نمایش کشیده است و سعی می کند سهم هنرمندان و هنر را در موضوع حضرت زهرا(س) نشان دهد.

,

رفیعی در ادامه با اشاره به طرح شهر خوب و شهروند خوب، خاطرنشان کرد: مرحله اول نمایش به پایان رسید و در مرحله دوم هم اکنون در مدارس استان قم با گروه آقایان محمد جواد طاهری و کوهستانی در حال اجرا می باشد.

,

وی اضافه کرد:این مرحله تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت  و بعد از آنهم به دنبال اجرا در صنوف خواهیم رفت تا ارتقاء فرهنگ شهروندی در جامعه ملموس تر شود.

,

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه تاکنون 130 نمایش در مدارس اجرا شده است، ابراز داشت:نمایش ها در دو موضوع ترافیک و پسماند در حال اجرا می باشد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه