اخبار داغ

مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان قم:

شرایط نمایش تئاتر دفاع مقدس و مدافعان حرم در قم فراهم شود

شرایط نمایش تئاتر دفاع مقدس و مدافعان حرم در قم فراهم شود
مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان قم با اشاره به اینکه هنرمندان نباید به دنبال مطالبات باشند، گفت: باید در استان قم شرایطی فراهم شود تا نمایش هایی با موضوع دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به روی صحنه برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، اصغر نوبخت پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با عنوان نمایش حنانه با اشاره به اینکه اصحاب رسانه دغدغه ما را به گوش همه می رسانند، اظهار داشت: طلسم تالار مرکزی شهر بعد از مدت ها با دو نمایش کاروان خورشید و حنانه به کارگردانی محمدجواد طاهری شکسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: به همت برخی ها پایگاه تئاتر دینی در قم تشکیل شده است و امیدواریم این مسئله ادامه داشته باشد.

,

مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان قم با اشاره به تالار مرکز شهر، گفت: این تالار دو بار توسط رئیس مجلس آقای لاریجانی و آقای جهانگیری  افتتاح شد اما راه اندازی نشده بود اما با تلاش آقای حسینی کاشانی بالاخره راه اندازی شد.

,

وی بیان داشت: تالار بزرگ، نمایش بزرگ می خواهد و نمایش بزرگ بستگی به هنرمندان بزرگ می باشد که هنرمندان بزرگ هم نیازمند بودجه می باشد که این بودجه نیازمند همکاری مسئولان است.

,

نوبخت با اشاره به اینکه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا فرهنگ شهر را بالا ببریم، گفت: حمایت های مسئولان و مدیران باعث بسته نشدن تالار می باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان نباید سرگردان مطالباتی مانند سالن، تجهیزات، بودجه و... باشند؛ اگر این حمایت ها جدی نباشد هنرمندان باید این مشکلات و مشقت ها را به دوش خود بکشند.

,

مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان قم بیان داشت: باید در استان قم شرایطی فراهم شود تا نمایش هایی با موضوع دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به روی صحنه برود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه