اخبار داغ

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین:

«دختر خیابان انقلاب» شیطنتی از سوی دشمنان است/ ملت ایران هیچگاه از اعتقادات خود کوتاه نمی‌آیند

«دختر خیابان انقلاب» شیطنتی از سوی دشمنان است/ ملت ایران هیچگاه از اعتقادات خود کوتاه نمی‌آیند
مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه مردم ایران هیچگاه از اعتقادات خود دست برنخواهند داشت گفت: امروز دشمنان برای رسیدن به اهداف خود از هر فرصت و هیجانات جوانان سوء استفاده می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، در خصوص جریانی تحت عنوان “دختر خیابان انقلاب” اظهار کرد: همه دنیا باید بدانند که کشور و نظام ما اسلامی است و اهداف و آرمان‌هایی هم که ملت ایران و امام راحل برای آن انقلاب کردند بر پایه دین اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با بیان اینکه اکثریت مردم ایران خواهان اسلام و حجاب هستند افزود: شیطنت‌هایی که امروز دست مایه دشمن شده است خواسته جامعه ایران اسلامی نیست.

,

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: امروز دشمنان برای رسیدن به اهداف خود از هر فرصت و هیجانات جوانان سوء استفاده می‌کنند.

,

این مسئول با اشاره به نقش بانوان ایران در همه عرصه‌های اجتماعی و سیاسی کشور تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان از طریق جنگ نرم درصدد ضربه ملت ایران و نظان هستند همه باید هوشیار باشیم.

,

وی یادآور شد: مردم ایران هیچگاه از اعتقادات خود دست برنخواهند داشت و از آرمان‌هایی که به خاطر آن هزاران شهید تقدیم نظام و انقلاب شده است، صیانت و پاسداری می‌کنند.

,

مشکلات کارگری و اشتغال یک واقعیت عینی در استان است

,

بیدخام در خصوص مطالبات مردم در زمنیه اقتصاد و معیشت اظهار کرد: امروز دغدغه اصلی مردم اشتغال است که مسئولین باید پیگیر مطالبات و مشکلات جامعه باشند.

,

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین بیان کرد: مشکلات کارگری و اشتغال یک واقعیت عینی در کشور و به ویژه استان قزوین است.

,

این مسئول افزود: قزوین یک استان دانشجویی است که بیش از ۱۲۰ هزار دانشجو دارد و این نیروی عظیم انسانی پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار می‌شوند.

,

وی اضافه کرد: دانشجویان جوانان پرانرژی، تحصیل کرده‌ و جویای کار هستند و ما وظیفه داریم که زمینه اشتغال را برای آن‌ها فراهم کنیم.

,

بیدخام در ادامه گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های هنری، گردشگری، کشاورزی و صنعتی استان قزوین برای ایجاد فرصت‌های شغلی هم در حوزه بانوان و هم در حوزه آقایان استفاده کنیم.

,

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین افزود: صرفا نباید افراد را به کار دولتی تشویق کنیم چراکه بدنه دولت هر چه چابک‌تر باشد، موفقیت بیشتری خواهد داشت.

,

این مسئول در پایان ابراز کرد: باید همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان را برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال در استان به کار گیریم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه