اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حفظ دستاوردهای علمی کشور مستلزم ارتقای هوش سیاسی مسئولان است

حفظ دستاوردهای علمی کشور مستلزم ارتقای هوش سیاسی مسئولان است
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار هیأت رئیسه دانشگاه آزاد قزوین گفت: حفظ دستاوردهای علمی دانشمندان جوان کشور مستلزم ارتقای هوش سیاسی مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در دیدار اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حفظ و ارتقای دستاوردها و پیشرفت‌های علمی کشور مستلزم هماهنگی و ارتقای هوش سیاسی و بصیرت مسئولان است که مصداق هم افزایی محسوب می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی در ادامه به بیان معیارها و شاخصه‌هایی پرداخت که نمره فرهنگی دانشگاه‌ها با آن‌ها مشخص می‌شود و عنوان کرد: عدالت، کرامت انسانی، بنیان‌های اعتقادی و بندگی شاخصه‌هایی هستند که نمره فرهنگی دانشگاه‌ها را مشخص می‌کنند. 
,
,
, ,

امام جمعه قزوین حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تبعیت از فرمایشات رهبری دانست و تأکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشان دهنده هماهنگی ملت با رهبری است و این حضور باشکوه و این هماهنگی موجب اقتدار کشور خواهد شد. 

مرتضی موسی‌خانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ابتدای این دیدار گزارشی از پیشرفت‌های علمی و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان این دانشگاه ارائه کرد.
انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه