اخبار داغ

فروشگاه های اینترنتی تجارتی پرسودبرای فروشندگان و پر استرس برای خریداران/کالاهایی که به مقصد نمی رسند

فروشگاه های اینترنتی تجارتی پرسودبرای فروشندگان و پر استرس برای خریداران/کالاهایی که به مقصد نمی رسند
گسترش شبکه های مجازی در بین مردم جامعه باعث شده تا این فضا به مکانی برای کسب درآمد تبدیل شود به طوری که افرادی در سایت ها و کانال های تلگرامی از طریق فروش کالاهایی مانند لباس، کفش ،کیف و... در آمدهای میلیونی به دست آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمزپرس؛ با گسترش شبکه های اجتماعی  و دسترسی افراد به اینترنت، این امکان برای افراد به وجود آمده تابتوانند کالای خود را به صورت آنلاین در اختیار کاربران فضای مجازی قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمزپرس؛,

با مراجعه به سایت های اینترنتی  می توان مدل های مختلفی از کفش، لباس و اجناس مختلف را مشاهده کرد، و خریدار می تواند باانتخاب هرکدام از این کالا تنها با یک کلیک و پرداخت هزینه ی آن ، در کم ترین زمان  کالای مورد نظر خود را دریافت کند.

,

زندگی در فضای پرمشغله امروزه باعث شده تا افرادبا خرید آنلاین و با اندیشه سهولت در اختیار قرارگرفتن کالای مورد نظر اقدام به خرید آنلاین از سایت های اینترنتی کنند.

,

با استقبال کاربران از این نوع فروش، سایت های فروشگاه های اینترنتی رشد زیادی پیدا کرد، به طوری که افراد سودجویی نیزدر این بین اقدام به راه انداختن سایت های فروش اینترنتی کرده و ضررهای مالی را به خریداران رساندند.

,

کلاهبرداران با سوء استفاده از فضای مجازی و فروش کالای تقلبی با قیمت های ارزان برای فروش بیشتر، موجب سلب اعتماد کاربران از خرید در فروشگاه های اینترنتی می شوند.

,

قیمت ارزان کالاهای فروشگاه های اینترنتی

, قیمت ارزان کالاهای فروشگاه های اینترنتی, قیمت ارزان کالاهای فروشگاه های اینترنتی,

مریم معصومی شهروند هرمزگانی در گفت و گو با خبرنگارهرمزپرس، با اشاره به اینکه فضای مجازی دارای مزایا و معایب است، اظهار کرد: بیکاری باعث شده تا اکثرجوانانی که سرمایه اندکی دارند در این فضا اقدام به راه اندازی کسب وکار اینترنتی کنند.

, هرمزپرس،,

این شهروند با بیان اینکه ز طریق سایت های اینرنتی اقدام به خرید لباس کرده است، تصریح کرد: صرفه جویی در زمان و قیمت ارزان لباس در مقایسه با قیمتی که در بازار وجود داشت، باعث شد تا از طریق سایت اقدام به خرید کند.

,

معصومی بیان کرد: با توجه به اینکه در کم ترین زمان لباس را ارسال کردند اما این لباس از کیفیت مناسبی برخوردار نبود و طوری به نظر می آمد که قبلا توسط شخص دیگری استفاده شده بود.

,

وی افزود: با وجود اینکه خریداران از آسیب های خرید اینترنتی که توسط کلاهبرداران ممکن است به آن ها وارد شود آگاهی دارند اما به دلیل صرف جویی در هزینه و زمان اقدام به خرید می کنند.

,

شهروند هرمزگانی با اشاره به اینکه تعداد فروشگاه های اینترنتی رشد چشم گیری داشته است، خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه فروشگاه در فضای مجازی هزینه اجاره و … ندارد، بنابراین افرادی که سرمایه کمی دارند فضای مجازی را برای راه اندازی فروشگاه انتخاب می کنند.

,

مفقود شدن کالا در باربری

, مفقود شدن کالا در باربری, مفقود شدن کالا در باربری,

صادق دهقانی، مغازه دار هرمزگانی در گفت وگو باخبرنگار هرمزپرس؛ با اشاره از طریق کانال های تلگرامی با فروشگاه های اینترنتی آشنا شده است، اظهار کرد: با دیدن طرح های جذاب و زیبا در کانال تلگرامی ومشاهد لینک سفارش و مشاهده طرح های بیشتر به پیچ های اینستاگرام مراجعه کرده است.

, هرمزپرس؛,

مغازه دار هرمزگانی افزود: صرفه جویی در زمان و امکان مقایسه همزمان قیمت یک کالا در چند سایت، کانال و یا پیچ در واقع دلیل اصلی خرید اینترنتی است.

,

دهقانی با اشاره به اینکه پیدا کردن درگاه پرداخت برای خریداران اهمیت دار، گفت: بعد از پرداخت هزینه، و ارائه عکس فیش پرداختی به آیدی هایی که در فروشگاه اینترنتی ذکر شده، اقدام به ارسال سفارش می کنند.

,

وی با بیان اینکه کالایی که از فروشندگان اینترنتی ارسال کرده بودند گم شده بود، خاطرنشان کرد: یک میلیون تومان بابت سفارش کالاهایی که قصد فروش آن در مغازه را داشتم، پرداخت کردم اما هیچ گاه به دست من نرسید و بعد از اعلام این مورد به ادمین های پیچ، آن ها اظهار داشتند که سفارش ارسال شده و توسط باربرها گم شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه