اخبار داغ

دادستان عمومی وانقلاب خلخال اعلام کرد؛

پیگیری و تحقیقات تا حصول نتیجه پرونده حسین اسدی در جریان است

پیگیری و تحقیقات تا حصول نتیجه پرونده حسین اسدی در جریان است
دادستان عمومی وانقلاب خلخال گفت: مردم شایعات شبکه های اجتماعی وتلگرامی را باور نکنند، "حسین اسدی" کودک مفقود شده در رودخانه هروچایی خلخال هنوز پیدا نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از ازناو، علی نباتی دادستان خلخال عصر دیروز 23 بهمن ماه در نشست با خبرنگاران رسمی و پایگاه خبری ازناو درباره آخرین خبرها از پرونده  "حسین اسدی" کودک مفقود شده در رودخانه هروچایی خلخال گفت: روند پرونده از تاریخ 13 فروردین 96 با تشکیل پرونده ویژه در جریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته از سوی مراجع انتظامی، قضایی، اداره آگاهی، اداره اطلاعات و در اواخر حضور پلیس جنایی کار به صورت کارشناسی جامع و فنی جریان داشت که نهایتا به خاطر حساسیت پرونده با حضور  بازپرس ویژه دادگستری شهرستان خلخال این پرونده تحت پیگیری و اقدام است که در روزهای گذشته در تاریخ 11 بهمن ماه  مستنداتی از سوی شاکی پرونده به این دادستانی ارائه شده که در دست بررسی در دادستانی خلخال است.

,

دادستان خلخال هرگونه شایعات در فضای مجازی در خصوص اینکه کودک پیدا شده را تکذیب کرد.

,

وی با اشاره به سخنان ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، اظهار داشت: تمامی توضیحات بیان شده در خصوص این پرونده از زبان دادستان مرکز استان و من وجهه قانونی داشته و بقیه شایعات در فضای مجازی و شبکه های تلگرامی صحت نداشته و غیر از توضیحات دادستان اردبیل بقیه موارد نشر اکاذیب بوده و جرم محسوب و پیگیرد قانونی دارد.

,


عضو شورای تامین شهرستان خلخال با اشاره به این که در روزهای اخیر سه نفر در پرونده  "حسین اسدی" کودک مفقود شده در رودخانه هروچایی خلخال دستگیر و تحقیقات اولیه از این افراد در حال انجام است، گفت: تا حصول نتیجه نهایی با قاطعیت این پرونده  از سوی دادگستری شهرستان در حال پیگیری است.

,
,


نباتی از مردم خواست تا شایعات در این خصوص را باور نکنند و اگر خبری از پیدا شدن و موضوعات مربوط به حوزه قضایی باشد قطعا با حضور خبرنگاران رسمی شهرستان خلخال این اخبار به اطلاع عموم خواهد رسید.

,
,


دادستان عمومی وانقلاب خلخال از مدیران سایت ها ، کانال های تلگرامی وشبکه های اجتماعی خواست تا هر گونه اخبار را از منابع رسمی پیگیر باشند و در صورت مشاهده شایعه پراکنی از سوی کانال ها و شبکه های اجتماعی با آنان برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت.

,
,


وی گفت: تا این لحظه کودک مفقود شده در رودخانه هروچایی خلخال پیدا نشده و اگر کودک رویت شود آن را از سوی مقام دادستانی مرکز استان و شهرستان خلخال به اطلاع عموم از رسانه ملی و سایت های خبری رسمی ومعتبر خواهیم رساند.

,
,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه