اخبار داغ

رئیس شورای شهر قم:

مسئولان با خدمت و تلاش پاسخ حضور مردم را بدهند

مسئولان با خدمت و تلاش پاسخ حضور مردم را بدهند
رئیس شورای شهر قم با اشاره به اینکه مردم همیشه پای این انقلاب ایستاده اند، گفت: مردم با حضور خود در روز 22 بهمن‌ ماه حجت را بر مسئولان تمام کردند، به نظر می‌رسد که دیگر نوبت مسئولان است که با خدمت و تلاش بیشتر پاسخ این حضور پرشور را بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، عبدالله جلالی دیشب در سی و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: مردم امسال در راهپیمایی 22 بهمن با حضور حداکثری خود از آرمان های امام و انقلاب حمایت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: این حضور پرشور مردم در این روز بزرگ نشان داد ملت با تمام توان پای آرمان های امام خمینی(ره) ایستاده اند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مردم در مسیر خواهند ماند، گفت: این حرکت انقلابی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

,

وی بیان داشت: مردم با حضور خود در روز 22 بهمن‌ ماه حجت را بر مسئولان تمام کردند، به نظر می‌رسد که دیگر نوبت مسئولان است که با خدمت و تلاش بیشتر پاسخ این حضور پرشور را بدهند.

,

جلالی با اشاره به اینکه این نهضت خدمت رسانی باید از شورا و شهرداری شروع شود، خاطرنشان شد:مردم در مهار و خنثی کردن توطئه های دشمنان انقلاب نقش موثری دارد.

,

وی ابراز داشت: در 22 بهمن‌ماه مردم با حضور خود در خیابان نشان دادند که هراسی از استکبار جهانی نداشته و همچنان به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی پایبند هستند.

,

رئیس شورای شهر قم با اشاره به اینکه نظامی که مردم پشتوانه آن باشند شکست نخواهد خورد، افزود: این حضور آگاهانه مردم نباید موجب فراموشی مطالبه‌های به‌حق آن‌ها در عرصه‌های مختلف شود.

,

وی بیان داشت: شهروندان از کم‌کاری نظام اداری، رشوه‌خواری، رانت، تبعیض، فساد و مسائلی از این‌دست ناراضی  و گله‌مندند  که این نارضایتی‌ها نیز در لابه‌لای سخنان و پلاکاردها به‌خوبی قابل‌مشاهده است.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه