اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری:

تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری روان است

تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری روان است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: برای سفر و تردد در سطح جاده های استان لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اطلاعیه ها و اخطاریه های صادره توسط مقامات مسئول، رعایت اصول ایمنی و همچنین مدیریت زمان سفر به نحوی که به ساعات پایانی شب برنخورند آنهم در زمان بارش ها، باید تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ اظهار کرد: به دلیل وجود برخی راه های کوهستانی در استان و همچنین اقلیم سردسیر این فصل سال، در طول سفر، همراه داشتن تجهیزات گرمایشی، زنجیر چرخ، سوخت کافی الزامی است.

وی گفت: شهروندان می توانند با تماس با شماره ۱۴۱ از وضعیت جاده ها اطلاع حاصل کرده تا سفر خوبی را تجربه کنند.

جمشیدی افزود: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای سلامتی و ایمنی تردد کاربران ترافیکی لازم است از سوی دیگر شرایط جوی نیز در اکثر راه های استان مساعد قلمداد می شود.

وی تصریح کرد: روابط عمومی این اداره کل از طریق پایگاه خبری و اطلاع رسانی مجموعه آخرین اخبار و اطلاعیه ها را بصورت شبانه روز منتشر نموده و همچنین آمادگی آنرا دارد در صورت نیاز نیز پاسخ گوی رسانه ها ،مراکز خبری و فعالین حوزه اطلاع رسانی معتبر استان باشد.

گفتنی است محورهای استان چهارمحال و بختیاری در زمره مناطق برفگیری هستند که در زمان بارش تردد در آنها مستلزم همراه داشتن زنجیر چرخ است چراکه امکان بارندگی غیرمترقبه در این مناطق بیش از سایر نقاط خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه