اخبار داغ

یادداشت/زارعی؛

برداشت سیاسی از حضور حماسی ممنوع

برداشت سیاسی از حضور حماسی ممنوع
مردم در ۲۲ بهمن بار دیگر پایداری و وفای خود را نشان دادند و لذا مسئولان نیز قدر این ایستادگی و پایمردی را دانسته و برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ناب نیوز؛  22 بهمن ماه روز تجدید میثاق با آرمان های نظام اسلامی است؛ مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ نیز مانند سال‌های قبل با حضور گسترده و همه جانبه مردم در سراسر کشور برگزار شد و جهانیان بار دیگر حماسه حضور میلیون‌ها ایرانی پای انقلاب و آرمان‌هایشان را به نظاره نشستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

 

,

ملت بزرگ ایران اقتدار و وحدت خویش را به رخ دشمنان کشیده و به دوستان و آزادی خواهان جهان این نوید را دادند که همچنان استوار و مقتدر پای انقلاب و نظام اسلامی خویش ایستاده‌اند و در این راه از هیچ جانفشانی دریغ نخواهند کرد.این حضور حماسی پیام های مختلفی داشت و هر کسی در هر جایگاهی بایستی این پیام های مهم را دریافت کرده باشد.

,

 

,

نخست آنکه تمام جناح‌ها و گروه‌های سیاسی، آنها که در قدرتند و آنهایی که در قدرت نیستند، باید بدانند که این حضور برای آنها و یا حمایت‌ از جناحی خاص نبوده بلکه ملت یکپارچه حمایت از نظام و ولایت را سر داده‌اند لذا این جریان‌ها از ریختن حضور ملت در سبد سیاسی‌کاری خود خودداری کرده و به سمت برداشت‌ها و سوء‌استفاده‌های سیاسی از این حضور نروند.

,

 

,

دوم اینکه مردم در ۲۲ بهمن بار دیگر پایداری و وفای خود را نشان دادند و لذا  مسئولان نیز قدر این ایستادگی و پایمردی را دانسته و برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

,

 

,

نکته سوم که هم دشمن باید بداند و هم بعضی از ترسوهایی که به دشمن دل خوش کرده اند، این است که این مردم پای انقلاب خود تا آخر ایستاده اند و ترفندهای روبه صفتان نمی تواند فریبشان دهد و لذا بهانه های الکی از جمله اصلاح برجام یا دست کشیدن از توان دفاعی به خصوص موشکی و یا بهانه های حقوق بشری خللی در عزم این ملت ندارد و ذلت نمی پذیرد.

,

 

,

لذا مسئولان باید این حضور را ارج نهاده و به جای دل‌بستن به حاشیه‌های غیرسازنده نظیر وعده‌های برجامی و ادعاهای تعاملاتی غرب و شرق دل در گرو دستان پر توان ملت بزرگ ایران داده و برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب، نظام و ملت گام بردارند.این پشتوانه‌ ۸۰ میلیونی که قطعا هر مانعی را از سر راه پیشرفت و حل مشکلات کشور بر خواهد داشت و البته چشم طمع هر طعمکاری به این آب و خاک را کور خواهد کرد.

,

 

,

در پایان می‌توان گفت که ملت وظیفه خود را در قبال نظام و انقلاب با حضور میلیونی در جشن پیروزی انقلاب به بهترین شکل ممکن انجام داد و امیدواریم پیام این حضور حماسی را همه ی مخاطبان دریافت کرده باشند.

,

 

,

م.زارعی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه