اخبار داغ

عاملان نزاع دسته‌جمعی در حاجی آباد دستگیر شدند

عاملان نزاع دسته‌جمعی در حاجی آباد دستگیر شدند
دادستان شهرستان حاجی آباد گفت: هشت نفر از طرفین درگیری در روستای درآگاه بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد دستگیر شدند و در حال حاضر وضعیت روستا آرام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اکبر ابراهیمی دادستان شهرستان حاجی آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد، در مورد درگیری دسته‌جمعی در روستای درآگاه بخش مرکزی حاجی آباد اظهار داشت:در حادثه نزاع دسته‌جمعی و تیراندازی با اسلحه شکاری در روستای درآگاه که بر سر انتخاب شوراها با هم مشکل داشتند اختلاف بر سر یک قطعه زمین و تصرف  غیر قانونی بین طرفین دعوا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم ,

ایراهیمی گفت: در این درگیری یک نفر از ناحیه سر زخمی و راهی بیمارستان شد که بلافاصله نیروی انتظامی وارد عمل شدند.

,

وی با اشاره به دستگیری عاملین این درگیری افزود: افراد حادثه دیده  مرخص شدند و هشت نفر از  از طرفین دعوا دستگیر و بازداشت و چهار نفر دیگر هم تحت تعقیب می باشند.

,

دادستان حاجی آباد با ابراز اینکه درگیری اهالی ابتدا به‌صورت لفظی بوده است، تصریح کرد: شدت گرفتن درگیری‌های لفظی منجر به درگیری فیزیکی  و نزاع دسته‌جمعی می شود و هیچ کدام از طرفین با اسلحه زخمی نشدند.

,

وی با بیان اینکه درگیری‌های فیزیکی ابتدا با چوب و چماق و سنگ بوده است، عنوان کرد:  فردی از اهالی با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی می‌کند که منجر به زخمی شدن یکی از اهالی می‌شود در این در گیری دو ماشین آٖتش زده شده است.

,

ابراهیمی با اظهار اینکه مصدوم به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند، افزود: اکثر جراحات وارده سطحی بوده‌اند و یک نفر نیز که از ناحیه سر زخمی شده که هم اکنون در بیمارستان بستری است.

,

وی با اشاره به ایجاد برقراری امنیت در اهالی توسط نیروی انتظامی شهرستان، خاطرنشان کرد: تعدادی از نزاع کنندگان نیز برای ایجاد امنیت  بازداشت شده‌اند و دادگستری شهرستان نیز با عوامل ایجادکننده درگیری برخورد قاطع انجام داده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه