اخبار داغ

نشست صمیمی عشایر و فرماندهی سپاه دشت آزادگان + تصاویر

نشست صمیمی عشایر و فرماندهی سپاه دشت آزادگان + تصاویر
نشست صمیمی با حضور عشایر غیور شهرستان دشت آزادگان با فرماندهی ناحیه سپاه دشت آزادگان در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سوسنگرد نیوز : نشست صمیمی با حضور عشایر غیور شهرستان دشت آزادگان با فرماندهی ناحیه سپاه دشت آزادگان در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سوسنگرد نیوز ,

حجت الاسلام و المسلمین مرمضی مسئول معاونت تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان ضمن تقدیر و تشکر از حضور عشایر غیور در راهپیمایی و همچنین در نشست با فرماندهی سپاه دشت آزادگان گفت : عشایر و قبایل ما همیشه در صحنه حاضر و مایه سربلندی کشور و شهرستان ما هستند.
وی افزود : جشن پیروزی انقلاب اسلامی ، جشن بزرگی برای همه ایرانیان و مسلمانان به ویژه برای عشایر عزیز است .

,
,

مرمضی عنوان کرد : پیروزی 40 ساله ای که هر ساله با حضور پرشور تمامی ایرانیان عزیز ، آن را هم برای جوانان و کودکان و نوجوانان و تمام جهان یادآوری می کنیم و این جشن 40 ساله در هیچ جای جهان گرفته نشده و قدرت ایران برای تمام جهانیان و دشمنان ، ثابت شده است.

,

وی افزود : حضور پررنگ و خودجوش عشایر و شیوخ و بزرگان در مسیر الله اکبر ، 22 بهمن ماه نشان دهنده این است که این نهضت ، نهضت مردمی می باشد و مختص گروه و ارگان خاصی نیست پس همه ما باید مواظب این ملت و تا آخر پایبند ملت و نهضت خمینی (ره ) و خامنه ای باشیم.

,

 

,

سرهنگ پاسدار حمدی صخری فرماندهی ناحیه سپاه دشت آزادگان ضمن تقدیر و تشکر از حضور شیوخ و عشایر گفت :

,

در راهپیمایی 22بهمن ماه ،عشق و پایبندی این مردم غیور بخصور عشایر و بزرگان این شهرستان به انقلاب و ولایت رهبری برای همه ثابت شد و یک تجدید میثاقی با امام راحل و امام خامنه ای بود .

,

وی افزود : طبق بیانیه ای که رهبرعزیزمان امام خامنه ای بعد از راهپیمایی فرستادند ،از همه مردم و عشایر و بزرگان تقدیر و تشکر کردند .

,

فرمانده سپاه دشت آزادگان عنوان کرد : دشمنان انتظار داشتند که مردم بخاطر مشکلات معیشتی و اقتصادی در راهپیمایی و تجدید میثاق حاضر نشوند اما حضور پررنگ و سیل خروشان انقلابیون ، تمام دشمنان را متحیر کرد که انشالله این تجدید میثاق و حضور ، همیشگی باشد .

,

وی در ادامه اضافه کرد : تقاضایی که از شیوخ و بزرگان عشایر داریم این است که اول از همه تقدیر و تشکر کنیم از عشایری که تیراندازی را در مراسمات فاتحه خوانی و عروسی حذف کردند و از بقیه همچنین این تقاضا را داریم که این آداب و رسوم را حذف کنند و امنیت و سلامت را برای جامعه و مهمانان خود بدهند .

,

وی در پایان گفت : تقاضای دیگر این است که اگر اختلافی و مشکلی بین عشایر اتفاق افتاد ، بزرگان عشایر و شیوخ سریع برای حل و فصل آن اقدام کنند و نگذارند مشکلات و اختلاف عشایری به دادگاه و قاضی برسد.

,

 

,

, ,

, , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه