اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با چرام:

۵۰ گلزار تک شهیدی استان را ساماندهی کردیم/میزان ساماندهی گلزارهای شهدا در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲ درصد است

۵۰ گلزار تک شهیدی استان را ساماندهی کردیم/میزان ساماندهی گلزارهای شهدا در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲ درصد است
مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با چرام ضمن تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به ساماندهی گلزارهای شهدا در کشور عنوان کرد: خوشبختانه میانگین ساماندهی گلزارهای شهدا در کشور قریب به ۷۶ درصد بوده و در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ۹۲ درصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با چرام ضمن تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به ساماندهی گلزارهای شهدا در کشور عنوان کرد: خوشبختانه میانگین ساماندهی گلزارهای شهدا در کشور قریب به ۷۶ درصد بوده و در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ۹۲ درصد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

موسوی افزود:امسال با یک حرکت جهادی توانستیم ۵۰ گلزار تک شهیدی را ساماندهی کنیم که سهم شهرستان چرام ۵ گلزار بوده است که ساماندهی شد.

,

 

,

 وی ادامه داد: برخی گلزارهای شهدا با توجه به مدت زیاد احداث آنها و به علت فرسایش و تاثیرات آب و هوا دچار آسیب شده اند که برنامه هایی برای بازسازی آنها داریم.

,

 

,

 این مسئول با بیان اینکه یکی از مشکلات گلزار های ساماندهی شده ثبت در سامانه است، گفت:گلزار شهدای چرام نیز از مواردی بوده که در سامانه بعنوان گلزار ساماندهی شده،ثبت است.

,

 

,

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به هر حال طرح گلزارشهدای چرام به عنوان طرحی اتمام شده در سامانه ثبت و درج شده است و از طرفی اعتبارات ما برای بازسازی گلزار ها،در استان تخصیص داده می شود.

,

 

,

موسوی افزود: لذا سامانه مدیریت برای گلزارهای که ساماندهی شده اند، اعتباری تخصیص نمی‌دهد.

,

 

,

وی گفت:ما باید ۸ درصد گلزارهای سازماندهی نشده را در سطح استان حل کنیم و سپس برای گلزارهای که ناقص ساماندهی شده اند، فکری کنیم.

,

 

,

 این مسئول ادامه داد:گلزار شهدای چرام به اعتباری بالای ۱۰ میلیارد ریال نیازمند است که طی گفتگوی با فرماندار این شهرستان، مشکلات را به سازمان ارسال می کنیم.

,

 

,

موسوی عنوان کرد: پس از سالها ساختمان اداری برای بنیاد شهید چرام خریداری کردیم و در خدمت این شهرستان قرار خواهد گرفت و از طرفی بیش از هر مکان، از خانواده های شهدای چرام سرکشی کردیم.

,

 

,

وی با اشاره به قلم اصحاب رسانه عنوان کرد: برخی از دوستان قلم می‌زنند که مدیرکل به چرام نمی آیند در صورتی که اینطور نیست.

,

 

,

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: دیگران از حرکاتی همچون جلوگیری و اعتراض خانواده‌های شهدا از ورود مسئولان به گلزارها سوء استفاده می کنند که این مورد کار شایسته و در شان شهدا نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه