اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه:

برگزاری کنگره 5 هزار و 400 شهید استان کردستان نیاز به روحیه بسیجی و جهادی دارد

برگزاری کنگره 5 هزار و 400 شهید استان کردستان نیاز به روحیه بسیجی و جهادی دارد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: برگزاری کنگره 5400 شهید نیاز به روحیه جهادی و بسیجی دارد و می توان در این راستا از ظرفیت بسیجیان نیز استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، سعید شعبانی امروز و در جلسه کنگره 5 هزار و 400 شهید استان کردستان که در فرمانداری قروه برگزار شد با بیان اینکه شهرستان قروه از نقش ویزه ای در طول هست شال دفاع مقدس برخوردار بوده است بر لزوم تهیه وصیت نامه شهدا تاکید نمود و اظهار داشت: با توجه به نقش برجسته ای که شهرستان قروه در هشت سال دفاع مقدس در پاکسازی شهرهای استان کردستان و ایجاد امنیت پایدار در استان کردستان بر عهده داشته است و  با توجه به فداکاری ها و ایثارگری هایی که در این راه صورت گرفته است باید زندگی نامه شهداء برای نسل آینده به عنوان الگو قرار بگیرد تا جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی افزود: برگزاری کنگره 5400 شهید نیاز به روحیه جهادی و بسیجی دارد و می توان در این راستا از ظرفیت بسیجیان نیز استفاده کرد.

,

فرمانده سپاه قروه با بیان اینکه شهرستان قروه به عنوان پیشانی استان کردستان نقش ارزنده خود را در هشت سال جنگ تحمیلی نشان داده است خاطر نشان کرد: باید فداکاری ها و از خود گذشتگی های جوانان این دیار به رشته تحریر درآید و در این خصوص می توان از ظرفیت نویسندگان و هنرمندان بهره برد.

,

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی گسترده در خصوص برگزاری کنگره 5 هزار و 400 شهید استان کردستان افزود: از امروز باید برای اجلاسیه نهایی برنامه ریزی کرد و کمیته ها باید به دنبال ابتکار و خلاقیت در بحث شهداء باشند و اجرای نمایشگاه عکس و خوشنویسی در دستور کار قرار گیرد.

,

شعبانی به ضرورت استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه در فضای مجازی نیز اشاره نمود و گفت: باید شرایطی فراهم شود تا عملکرد هر یک از کمیته ها به صورت مشخص مستند سازی شود و در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد.

,

فرمانده سپاه قروه با تاکید بر اینکه کلیه مسابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی شهرستان باید با عنوان کنگره 5 هزار و 400 شهید استان کردستان برگزار شوند افزود: تمامی اقشار جامعه باید در اجرای هر چه باشکوه تر این کنگره وارد عمل شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه