اخبار داغ

در شهرستان سامان؛

تخصیص بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب روستایی

تخصیص بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب روستایی
فرماندار سامان از تاخصیص اعتبار بیش از 15 میلیارد ریال برای اجرای طرح فاضلاب روستای در راستای کیفی سازی رودخانه زاینده رود خبر داد و ابراز کرد: این میزان اعتبار در طی چهار سال گذشته به این شهرستان تاخصیص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید صالحی در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بیان اینکه در طی ۴ سال گذشته ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری های روستاهای شهرستان سامان اعطا شده است، اظهار داشت: در بحث حفاظت کیفی سازی رودخانه زاینده رود و در راستای اجرای فاضلاب اعتبار مصوب ۱۵ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال بوده است.

صالحی با بیان اینکه در رابطه بحث آب آشامیدنی و فاضلاب روستاهای شهرستان سامان اعتبارات در نظر گرفته شده است، بیان داشت: در بحث فاضلاب روستایی ۳۸۸ میلیارد ریال اعتبار مصوب برای شهرستان داشته ایم.

وی افزود: سر جمع اعتبارات عقد قرار داده شده برای اجرای فاضلاب روستایی و تامین آب آشامیدنی سالم ۱۴ میلیارد ۵۴۸ میلیون ریال بوده است.

فرماندار سامان تصریح کرد: از شروع به کار شبکه بهداشت و درمان در شهرستان تا به امروز اعتباری بالغ بر ۱۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در راستای تکمیل طرح تحول سلامت و پیشگری و درمان در حوزه بهداشت و درمان برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

سعید صالحی با بیان اینکه در جهت ایجاد زیرساخت های گردشگری در این شهرستان گردشگر پذیر و بخش زاینده رود اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در رابطه تعریض حاشیه جاده زاینده رود تاخصیص یافته است، بیان داشت: و در حال حاضر عملیات بهسازی و تعریض جاده از آخرین نقطه شهرستان از روستای قراقوش آغاز شده و تا گردنه چم کاکاء ادامه دارد.

صالحی ابراز کرد: یکی از برنامه های اصلی دولت در این شهرستان ایجاد زیر ساخت های گردشگری در این شهرستان و بخش زاینده رود است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه