اخبار داغ

طرح لیبل گذاری لاشه های گوشت در کشتارگاه دام راور آغاز شد

طرح لیبل گذاری لاشه های گوشت در کشتارگاه دام راور آغاز شد
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان راور از آغاز طرح لیبل گذاری لاشه استحصالی در کشتارگاه دام این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاروانسرا راور؛علیرضا اسلامی از آغاز طرح لیبل گذاری لاشه استحصالی در کشتارگاه دام راور خبر داد و گفت: لیبل درج شده بر روی لاشه های دام های سنگین چهار عدد و در دام های سبک دو عدد است که به عنوان شناسنامه لاشه دام که دارای مشخصات، نام کشتارگاه، تاریخ تولید، تاریخ مصرف، شرایط نگهداری، شعار دامپزشکی، نوع لاشه و غیره درج شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا راور,

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان راور بیان کرد: این طرح به انجام نظارت های دقیق و کنترل لاشه های تولیدی و ایجاد امکان ردیابی و برخورد با موارد تخلف احتمالی در واحدهای عرضه شهرستان و جلوگیری از ورود لاشه های غیر بهداشتی کمک بسزایی می نماید.

,

وی افزود: همچنین این امر موجب می شود مردم شهرستان با اطمینان بیشتری نسبت به گذشته می توانند با مراجعه به واحدهای عرضه گوشت قرمز، گوشت بهداشتی مورد نیاز خود را فراهم نمایند.

,

دکتر اسلامی خاطر نشان کرد: طرح یاد شده با همکاری شهرداری شهر راور اجرا می شود و امیدواریم با اجرای این طرح شاهد ارتقاء سطح سلامت جامعه باشیم.

,

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان راور در پایان از مردم خواست از خرید هرگونه گوشت فاقد لیبل و مهر بهداشتی دامپزشکی خودداری نمایند و در صورت مشاهده لاشه فاقد شرایط ذکر شده به شبکه دامپزشکی شهرستان به شماره تماس 33722638 اطلاع دهند.

,

, ,

 

, ,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه