اخبار داغ

برای اولین بار در چهارمحال و بختیاری؛

راه یابی ۷۲۰ اثر قرآنی به جشنواره قرآن و عترت

راه یابی ۷۲۰ اثر قرآنی به جشنواره قرآن و عترت
دبیر اجرایی هفته قرآن و کارشناس دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 720 اثر به دبیرخانه جشنواره قرآنی چهارمحال و بختیاری راه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا حسن زاده دبیر اجرایی هفته قرآن و کارشناس دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ اظهار کرد: بعد از داوری ۷۲۰ اثر راه یافته به جشنواره بیش از ۸۰ هنرمند و ۱۰۰ فعال قرآنی در اختتامیه هفته قرآن و عترت با حضور مسئولین کشوری تجلیل می گردد.

وی تصریح کرد: بیش از ۹ جشنواره در رشته های خوشنویسی، نقاشی، خط، پوستر، عکس، تذهیب، صنایع چوبی، کتاب,ع مقاله، پایان نامه، فیلم و نمایش به دبیرخانه واصل شد.

حسن زاده با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره ۳۰ بهمن ماه در سالن غدیر خواهد بود بیان داشت: از برنامه های شاخص این هفته برگزاری کارگاه های خبرنویسی قرآنی، داستان نویسی قرآنی، خوشنویسی و یادواره شهدای قرآنی، نمایش و تعذیه و همچنین محافل انس با قرآن در سراسر استان با حضور قاریان برجسته کشور می باشد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت برای اولین بار در این استان دایر شده است اذعان داشت: هدف اصلی برپایی این نمایشگاه آشنا سازی هنرمندان با مفاهیم عمیق قرآنی و خلق آثار زیبای قرآنی است.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه