اخبار داغ

قاتل پسر جوان بانه‌ای دستگیر شد

قاتل پسر جوان بانه‌ای دستگیر شد
فرمانده انتظامی بانه گفت:قاتل جوان ۲5 ساله بانه ای با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر وبه مقامات قضایی تحویل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فرزاد کریمی در گفت و گو با آرباباخبر، با اشاره به کشف جسد پسر جوان 25 ساله بانه ای در یکی از پرتگاه های روستای انجینه از توابع بخش نمشیر این شهرستان اظهارکرد: پلیس شهرستان بانه با دریافت گزارشی مبنی بر قتل پسر 25 ساله به محل حادثه اعزام و تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر, ، ,

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع تصریح کرد:با کشف جسد جوان 25 ساله بانه ای تحقیقات اولیه پلیس آگاهی این شهرستان از دقایق اولیه کشف جسد آغاز و به صورت شبانه روزی برای کشف نحوه قتل ادامه یافت.

,

کریمی گفت: در نتیجه تحقیقات پلیس آگاهی خانواده مقتول برای بازجویی به اداره آگاهی انتقال و بعد از بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان متوجه شدند که وی با شخصی به نام " ل.الف" قبل از زمان مفقود شدن در ارتباط بوده است .

,

فرمانده انتظامی بانه  اظهارکرد: پس از شناسایی محل زندگی متهم، پلیس آگاهی بانه با دستور مقام قضایی متهم اصلی پرونده را در جاده سلیمانیه شهرستان بانه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی در ادامه با اشاره به علت قتل گفت: قاتل در بازجویی‌های پلیس آگاهی شهرستان بانه علت قتل این جوان را مشکل مالی و اختلافی که بر سر حساب و کتاب داشند عنوان کرده است.

,
,
,

وی اضافه کرد: براساس اعلام نظر کارشناسی پزشک قانونی قاتل از ناحیه سر مقتول را با چوب مورد ضرب و شتم قرار داده و او را  به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه خاطر نشان کرد: صحنه قتل با حضور مقامات قضایی بازسازی و فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل و با قرار بازداشت موقت روانه زندان بانه شد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه