اخبار داغ

تیم های ایرانی قربانی سوء مدیریت فدراسیون؛

دیپلماسی خنده و کلید شکسته فدراسیون فوتبال!

دیپلماسی خنده و کلید شکسته فدراسیون فوتبال!
چگونه می شود که قطری ها می توانند و ما نمی توانیم، چگونه می شود که نمی توانیم حداقل بازی را به کشورهایی مثل ازبکستان و ترکمنستان که آب و هوای نزدیکتر به ایران دارند بکشانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زیتون؛ در این سالها ورزش و به خصوص فوتبال کشورمان از سوء مدیریت کم ضربه نخورده است. حذف تیم ملی امید از رقابتها پس از پیروزی و صد البته مشخص شدن محرومیت یکی از بازیکنان اتفاقی که سخت در این سطح از ورزش حرفه تکرار شود، اتفاقی که البته برای تیم های باشگاهیمان در رقابتهای آسیایی تکرار شد و با برد حذف شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

با همه این اتفاقات مختلف در فوتبال کشورمان اما میزبانی از حریف در زمین خودش اتفاق نادریست که برای فوتبال کشورمان این دو ساله رقم خورده است. تراکتوری ها امروز در دیاری که باید مقابل چشمان هفتاد هزار هوادار علاقه مند برگزار می شد، در کشور عمان نتیجه را به حریف عربستانی واگزار کردند. درست مثل پرسپولیس که فصل گذشته چنین شرایطی برایش رقم خورد.

,

بر کسی پوشیده نیست که آب و هوا و شرایط زمانی عمان بسیار نزدیکتر به عربستان است و میتوانم گفت سعودی ها دو بار از حریفان ایرانی خود میزبانی می کنند، یک بار در عمان و یک بار در امارات و همه این ها بدون تردید به ضعف مدیریتی در فدراسیون فوتبالمان بر می گردد.

,

شاید تا سال پیش مدیران فدراسیون کشورمان پشت اتفاقات سیاسی و مراوده ها می توانستند پنهان شوند اما امسال با بالا گرفتن تنش میان قطر و عربستان شرایط جور دیگری شده است.

,

چگونه می شود که قطری ها که شرایط مشابه با ایران در ارتباطاتشان با سعودی ها دارند می توانند ای اف سی را مجاب کنند و ما نمی توانیم. چگونه می شود که نمی توانیم حداقل بازی را به کشورهایی مثل ازبکستان و ترکمنستان که آب و هوای نزدیکتر به ایران دارند بکشانیم.

,

اگر فصل گذشته پرسپولیس دستش از جام کوتاه ماند و در امارات که به اصطلاح زمین حریف است مساوی گرفت اما در عمان با 4 گل شکست خورد و حذف شد، مقصرش ضعف دیپلماسی فدراسیون کشورمان است که در کنار وزارت خارجه برخلاف قطری ها نمی توانند مثمر ثمر باشند. اگر امروز تراکتور از حمایت یار دوازدهمش بی بهره می ماند و شکست می خورد تقصیر فدراسیون و مدیران ناکار آمدش است. مدیرانی که در این سال ها به همه چیز خندیده اند.

,

ظاهرا این دیپلماسی خنده هم بلایی شده بر سر کشورمان. هر جا که بیشتر می خندیم بیشتر خاممان می کنند. ماجرای فدراسیون فوتبالمان و ای اف سی هم همین است. می خندیم و می بازیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه