اخبار داغ

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس:

وضعیت معیشت مردم کردستان نامناسب است/ دولتمردان وفاداری ملت به نظام را درک کنند

وضعیت معیشت مردم کردستان نامناسب است/ دولتمردان وفاداری ملت به نظام را درک کنند
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران به ویژه مردم کردستان در روز 22 بهمن اعلام کردند علارغم تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی به نظام اسلامی وفادار هستند و آن را به عنوان یک اصل پذیرفته‌اند؛ بنابراین باید مسؤولین دولتی نیز این پیام را با گوش شنوا و چشم بینا درک کنند و برای حل مشکلات مردم تحرک بیشتری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسن علوی نماینده در گفت‌و‌گو با کُردتودی، با اشاره به وضعیت معیشت و اقتصادی مردم استان کردستان، عنوان کرد: وضعیت اقتصادی و درآمد سرانه مردم کردستان نسبت به دیگر نقاط کشور نامناسب است و باتوجه به رکود اقتصادی و تحریم‌ها، استان کردستان در بخش اقتصاد و معیشت آسیب پذیرتر جلوه می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: دولت باید به طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان‌هایی مانند کردستان بیشتر ورود کند و توجه بیشتری به مباحث توسعه‌ای در این استان داشته باشد.

,

 

,

علوی با بیان اینکه در خصوص توجه به وضعیت معیشت مناطق محروم قوانین خاصی در مجلس به تصویب رسیده است، ادامه داد: با اجرایی شدن این قوانین در آینده شاهد بهبود وضع اقتصادی استان کردستان هم خواهیم بود.

,

 

,

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور و معنادار مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ملت ایران به ویژه مردم کردستان در این روز اعلام کردند علارغم تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی به نظام اسلامی وفادار هستند و آن را به عنوان یک اصل پذیرفته‌اند؛ بنابراین باید مسؤولین دولتی نیز این پیام را با گوش شنوا و چشم بینا درک کنند و برای حل مشکلات مردم تحرک بیشتری داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه