اخبار داغ

کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار:

رشد و ارتقاء بهداشت و درمان نیازمند توجه مسئولان است

رشد و ارتقاء بهداشت و درمان نیازمند توجه مسئولان است
همایش افزایش مشارکت های شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی در زمینه ارتقاء و رشد بهداشت در شهرها و روستاها به میزبانی شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کیار بیدار کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار در جمع شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان کیار گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در شهرها و روستاها برای توسعه بهداشت به شبکه بهداشت کمک نمایند.

فتاح پور افزود: استفاده از ظرفیت های آموزشی در شهرها و روستاها، پایگاه های  مقاومت بسیج، دهیاری ها و شوراها، خانه های قرآن، هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه ترویج بهداشت بسیار تعیین کننده است.

وی گفت: الگو سازی بهداشتی جهت ترویج بهداشت بسیار اهمیت دارد. لازم است افرادی که در شهرها و روستاها به عنوان معتمد مردم شناخته می شوند و در بسیاری زنمینه ها به عنوان الگوی مردم معرفی شده اند در زمینه رعایت بهداشت هم با ارائه ی الگویی زیبا این مساله مهم(رعایت بهداشت) را هم ترویج دهند.


کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار در ادامه گفت: تسهیل ارتباطات در حوزه سلامت توسط مسئولان شهرها و روستاها حائز اهمیت است و لازم است شوراها و دهیاران و شهرداران این مساله را مد نظر قرار دهند و در روابط خود با مقامات سیاسی، اجرایی و فرهنگی همواره مساله بهداشت و توسعه بهداشت در شهرها و رومستاها را به عنوان مساله اولویت دار خود قلمداد نمایند.

وی در ادامه بیان داشت: شناسایی زمینه های آسیب در عرصه بهداشت یکی از مهمترین کارکردهایی است که در صورت اقدام اثر بخش نتایج قابل توجهی را در پی دارد.

به گزارش کیار بیدار این همایش 2ساعته به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار در سالن اجتماعات کانون پ=رورش فکری کودکان و نجوانان شلمزار برگزار شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه