اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر زنجان:

بودجه سال 97 حداکثر تا یک هفته آینده تحویل شهرداری زنجان می‌شود/ پروژه سبزه میدان سال آینده استارت می‌‎خورد

بودجه سال 97 حداکثر تا یک هفته آینده تحویل شهرداری زنجان می‌شود/ پروژه سبزه میدان سال آینده استارت می‌‎خورد
سخنگوی شورای شهر زنجان گفت: بودجه سال 97 حداکثر تا یک هفته آینده تحویل شهرداری زنجان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا، با اشاره بودجه 245 میلیاردی شهرداری زنجان اظهار کرد: بودجه شهرداری زنجان با بودجه سازمانها به 300 میلیارد رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه نظرسنجی‌های مردمی در خصوص بودجه شهرداری زنجان انجام شده است، ابراز کرد: با مشورتها و بررسی‌هایی که اعضای شورا تا به امروز داشتند بودجه شهرداری زنجان 252 میلیارد تومان شده و بودجه سازمانها نیز در جای خود قرار دارد.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بررسی کلیات بودجه به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم در جلسه علنی روز چهارشنبه بودجه را تحویل شهرداری زنجان بدهیم و در غیراینصورت در اوایل هفته آینده این بودجه تحویل شهرداری می‌شود.

,

وی با اشاره به پروژه‌های مهم دیده شده در بودجه سال آینده شهرداری زنجان گفت: یکسری از پروژه‌های ما به صورت عمرانی و بخش دیگر به صورت سرمایه‌گذاری است که همه اینها را در بودجه پیش‌بینی کردیم.

,

خدایی با بیان اینکه بحث خیایان زینبیه غربی با جدیت دنبال خواهد شد، افزود: بازگشایی پادگان، آغاز به کمربندی شمالی، تقاطع غیرهمسطح گلشهر کاظمیه و گلخانه در بودجه سال آینده مورد تاکید قرار گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه اگر حال روز شهرداری خوب باشد یک یا دو تقاطع دیگر نیز استارت می‌خورند، بیان کرد: در رابطه با جذب درآمدهای پایدار نیز یکسری ریل‌گذاریهایی لازم است که باید فراهم شوند.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: در بودجه سال آینده 33 پروژه سرمایه‌گذاری تعریف شده است که در 23 پروژه برخی کارهای مقدماتی انجام شده است.

,

وی با بیان اینکه حدود دو هزار میلیارد تومان پروژه‌های سرمایه‌گذاری در زنجان تعریف شده است، عنوان کرد: اگر این پروژه‌های پیگیری شوند و به نتایج مطلوب برسند می‌توانند کمک‌حال شهرداری زنجان باشند و به عنوان منابع پایدار شهرداری تعریف شوند.

,

خدایی با اشاره به اینکه در گذشته خرید گل و نهاده‌های گیاهی از استانهای دیگر انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه ما ایجاد گلخانه صنعتی را پیشنهاد دادیم که در حال پیگیری است تا هم نیاز خودمان مرتفع شود و هم نیازهای شهرداریهای دیگر شهرها را تامین کنیم.

,

وی در مورد آخرین وضعیت پروژه سبزه میدان گفت: همانطور که بارها تاکید کرده‌ایم، ما طرح قبلی را اجرایی و عملیاتی نمی‌دانستیم بنابراین اصلاحات را چه در سطح و چه در سطوح مورد تاکید قرار دادیم.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تعاملات مورد نیاز بین شهرداری زنجان و شورای عالی شهرسازی انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر جلسات نهایی کردن کاهش سطح و سطوح برگزار می‌شود که به محض نهایی شدن به کمیسیون ماده پنج خواهد رفت.

,

وی با اشاره به اینکه در صورت تایید کمیسیون ماده پنج در وهله اول این پروژه از طریق سرمایه‌گذاری اجرا خواهد شد، بیان کرد: اگر به هر دلیلی سرمایه‌گذاری برای پروژه پیدا نشد، در بودجه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

,

خدایی تصریح کرد: در هر صورت پروژه‌ سبزه میدان در سال 97 استارت می‌خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه