اخبار داغ

رئیس فدارسیون وزنه‌برداری:

آموزش و پرورش وزنه‌برداری را از فعالیت‌های استعدادیابی این وزارتخانه کنار گذاشته است/ تخصیص 73 درصد بودجه فدارسیون وزنه‌برداری

آموزش و پرورش وزنه‌برداری را از فعالیت‌های استعدادیابی این وزارتخانه کنار گذاشته است/ تخصیص 73 درصد بودجه فدارسیون وزنه‌برداری
رئیس فدارسیون وزنه‌برداری با گلایه از اقدام وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش وزنه‌برداری را از فعالیت‌های استعدادیابی این وزارتخانه کنار گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی مرادی امروز در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به آغاز فعالیت بانوان در رشته وزنه‌برداری استان زنجان اظهار کرد: کارهای باارزشی در استان زنجان در این زمینه انجام شده و این استان در کشور پیشتاز بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه فعالیت بانوان در رشته وزنه‌برداری نشان از تلاش مضاعف در این استان است، ابراز کرد: در خصوص مسائل آموزشی نیز کلاسهای آموزشی بانوان به شکل مطلوبی در استان برگزار شده است.

,

رئیس فدارسیون وزنه‌برداری با اشاره به تفاهم‌نامه این فدارسیون با آموزش و پرورش در خصوص استعدادیابی عنوان کرد: متاسفانه علی رغم وجود تفاهم‌نامه، آموزش و پرورش برخورد دوگانه‌ای داشته و رشته وزنه‌برداری را از بحث استعدادیابی حذف کرده است.

,

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش کار تبعیض‌آمیز انجام داده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه وزنه‌برداری از فعالیت‌های استعدادیابی این وزارتخانه کنار گذاشته شده اما ما پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام خواهیم داد.

,

مرادی با اشاره به امکانات و منابع محدود فدارسیون وزنه‌برداری در رسیدگی به مشکلات استانها یادآور شد: این صحیح نیست که همه مطالبات و خواسته‌هایمان را از فدارسیون بخواهیم، 10 درصد بودجه فدارسیون به هیئت‌های استانی اختصاص می‌یابد.

,

وی با بیان اینکه فدارسیون امسال 11 اردو برگزار کرده که حدود 50 ورزشکار در هر اردو حضور داشتند، اظهار کرد: استانها می‌توانند از طریق نمایندگان مجلس موضوع 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده را پیگیری کرده و منابعی را از این طریق جذب کنند.

,

رئیس فدارسیون وزنه‌برداری با تاکید بر اینکه نباید تمام فشارها بر روی فدارسیون باشد، خاطرنشان کرد: هزینه یک ست وزنه‌برداری 25 میلیون تومان است و در این راستا در خصوص مسائل پشتیبانی، فدارسیون نمی‌تواند همه خواسته‌ها را برآورده کند.

,

وی با اشاره به تخصیص 73 درصد بودجه فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: در مورد بودجه کمیته ملی المپیک به فدارسیون وزنه‌برداری تنها 38 درصد بودجه تخصیص یافته است.

,

مرادی با بیان اینکه فدارسیون وزنه‌برداری موثرترین فدراسیون ورزشی در کشور است، ابراز کرد: دوپینگ خط قرمز فدارسیون بوده و در این زمینه سخت‌گیرهای لازم باید از طرف استانها انجام شود.

,

وی با اشاره به اینکه به هیچ عنوان در خصوص دوپینگ نباید اغماضی صورت گیرد، بیان کرد: یکی از افتخارات ما این است که در این زمینه عمل کرده و اغماضی صورت نمی‌گیرد.

,

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان اینکه ورزش پاک شعار ورزش کشور است، تصریح کرد: باید بتوانیم استعدادهای این رشته را حفظ کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه