اخبار داغ

همایشی باموضوع «تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در سوسنگرد برگزار شد

همایشی باموضوع «تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در سوسنگرد برگزار شد
نمایشگاه تولیدات داخلی شامل غرفه های انواع ترشیجات،صنایع دستی و سنتی،نوشت افزار با طرحهای دست ساز و سنتی،غرفه خیاطی و معرفی لباسهای سنتی و ایرانی،حصیر بافی،عروسک سازی و انواع بافتنی ها می باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سوسنگرد نیوز :  همایش تولید ملی و سرمایه ایرانی ،حمایت از کار و سرمایه داخلی در حوزه علمیه خواهران دشت آزادگان و به همت حوزه بسیج خواهران ام البنین س ،حوزه علمیه حضرت خدیجه کبری س و همکاری و مشارکت دیگر ارگانهای دشت آزادگان همچنین با حضور امام جمعه شهرستان حجت الأسلام و المسلمین دکتر شمیل پور در سوسنگرد برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سوسنگرد نیوز ,

نمایشگاه تولیدات داخلی شامل غرفه های انواع ترشیجات،صنایع دستی و سنتی،نوشت افزار با طرحهای دست ساز و سنتی،غرفه خیاطی و معرفی لباسهای سنتی و ایرانی،حصیر بافی،عروسک سازی و انواع بافتنی ها ... می باشد .

,

این نمایشگاه برای معرفی انواع فعالیت ها می باشد که کارآفرینان می توانند با گرفتن ایده و راهنمایی از اساتید و مربیان محترم ،می توانند کسب و کاری را برای خود ایجاد کنند و همچنین چرخه اقتصاد داخلی را بیشتر به حرکت دربیاورند و ریشه بیکاری کمرنگتر شود .

,

تمام این فعالیتهایی که در نمایشگاه برای حاضرین به نمایش گذاشته بودند ،حتی افرادی که از کمترین سواد و تحصیل برخوردار بودند ،می توانند با سعی و تلاش خود و رفتن به کلاسهای آموزشی ،حرفه و فنی را با کمترین هزینه و کمترین امکانات یاد گرفته و جزو شاغلین جامعه قرار بگیرند .

,

 

,

, ,

, , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه