اخبار داغ

رییس منابع طبیعی ایوان خبر داد؛

کاشت ۲۰ هکتارگل محمدی در اراضی ایوان

کاشت ۲۰ هکتارگل محمدی در اراضی ایوان
رییس منابع طبیعی شهرستان ایوان از کاشت 20هکتار گل محمدی در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  جویزر ، "هدایت نرگسی" رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ایوان؛ در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد :در راستای طرح اقتصاد مقاومتی، 20 هکتار از اراضی بالا دست منطقه سرخ گیری بخش زرنه در شهرستان ایوان به کشت گل محمدی اختصاص پیدا خواهد کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جویزر,

نرگسی گفت : کمبود آب موجب شده تا مسئولان منابع طبیعی نسبت به شناسایی و ترویج گیاهان کم آبخواه اقدام و برنامه ریزی های موثری در این باره در نظر بگیرند.

,

وی افزود:کشت گل محمدی با توجه به کم آبخواه بودن،درآمد زایی مناسب برای کشاورزان و امکان کشت در سطوح خرد و کوچک مورد استقبال  قرار گرفته است.

,

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ایوان بیان داشت :در حال حاضر این منطقه نهرکنی شده است و نهال هایی که جهت کاشت در نظر گرفته شده است در نهالستان سردسیری شهرستان آماده انتقال به منطقه می باشند.

,

نرگسی به مسیر سراب به سمت ایوان اشاره کرد و تصریح کرد : یکی از برنامه هایی که در دست اقدام است نهال کاری این مسیر با مشارکت بنیاد برگ وبلوط شهرستان است که امیدواریم این امر محقق شود

,

وی در پایان گفت: سد کنگیر ایوان می تواند در جذب گردشگر موثر واقع شود بنابراین در راستای زیبا سازی حاشیه این سد با همکاری امورآب شهرستان اقدام به ایجاد فضای سبز خواهیم نمود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه