اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد

بارش برف و باران در جاده های زنجان/تردد به کندی انجام می شود

بارش برف و باران در جاده های زنجان/تردد به کندی انجام می شود
رئیس پلیس راه استان زنجان از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگارعصر زنجان، به وضعیت ترافیکی جاده های استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان زنجان ادامه دارد، ابراز کرد: گردنه های استان زنجان مه آلود و کولاک موضعی وجود دارد.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه تردد در محور زنجان- طارم، زنجان-تهم،چورزق و دندی – تخت سلیمان تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است، عنوان کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی استان پرهیز کنند.

,

شیر محمدی با اشاره به اینکه در سایر محورهای مواصلاتی استان بارش برف و باران ادامه دارد، افزود: بارش برف و باران سطح جاده ها را لغزنده کرده است.

,

وی با بیان اینکه همراه داشتن تجهیزات ایمنی،گرمایشی و زنجیر چرخ برای تردد در جاده های استان زنجان الزامی است، تصریح کرد: رعایت فاصله قانونی و سرعت مطمئنه برای تردد در محورهای مواصلاتی استان توصیه می شود.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه رانندگان قبل از سفر از وضعیت جوی هوا و جاده های استان زنجان اطلاع پیدا کنند، ادامه داد: رانندگان توصیه های ایمنی را رعایت کنند تا از خسارت های غیر قابل جبران پیشگیری کرده باشند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه