اخبار داغ

در شبانه روز گذشته آب گرفتگی معابر در سنندج نداشتیم / کلیه نیروهای خدمات شهری تا اواسط هفته آینده در آماده باش کامل هستند

در شبانه روز گذشته آب گرفتگی معابر در سنندج نداشتیم / کلیه نیروهای خدمات شهری تا اواسط هفته آینده در آماده باش کامل هستند
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: در پی بارش مناسب باران در شبانه روز گذشته هیچگونه آب گرفتگی معابر نداشتیم و با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود موج جدید بارشی از اواخر این هفته کلیه نیروهای خدمات شهری در آماده باش کامل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج در گفتگو با  آفتاب دل، اظهار داشت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش مناسب باران در این هفته نیروهای خدمات شهرداری در راستای جلو گیری از آب گرفتگی معابر تمهیدات و اقدامات لازم را صورت دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,


مهندس عبدالسلام سپهر بیان کرد: با نظارت و بازرسی از معابر سطح شهر کلیه جداول و همچنین دریچه های هدایت آب های سطحی  کاملا پاکسازی شد و نسبت به جمع آوری نخاله ساختمانی در معابر سطح شهر اقدام لازم صورت گرفت.

,
,

 

,


وی گفت: با توجه به بارش مناسب باران که از دیروز آغاز شد خوشبختانه در شبانه روز گذشته هیچگونه آب گرفتگی معابر بصورت جدی نداشتیم.

,
,

 

,


مهندس سپهر افزود: بائتوجه به اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از اواخر هفته جاری به استان کلیه نیروهای خدمات شهری این شهرداری تا اواسط هفته آینده  در آماده باش کامل هستند.

,
,

 

,


وی اعلام کرد: کشیک نیروهای خدمات شهری در شهرداری  مناطق تعیین شده و در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آب گرفتگی اقدام خواهیم نمود.

,
,

 

,


وی از شهروندان بویژه کسبه درخواست نمود از ریختن زباله در جوی آب خوداری نموده چرا که این زباله ها باعث مسدود شدن دریچه هایی خروجی آب  شده  و باعث آب گرفتگی معابر می شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه